Auto je téměř bez koroze, je stále v rozpracoveném stavu: eMkové nápravy s hřebenem, čtyřpístky s posilovačem, motor bude zatím původní litřík, ale v létě je v plánu zástavba 1,2 GLS se sníženou hlavou, stočeným setrvačníkem, a dalšíma úpravama. Dále v létě přibude pětikvalt ze 125. Všechny díly už jsou doma, zbývá to jen složit, jenže není moc času.... snad se někdy dočkám a vyjedu :-)
12. - 13.4. 2008
Dokončil jsem skládání převodky řízení a přidělal ji na nápravu, tím je náprava připravena k montáži. Dále jsem vybrousil podlahu a natřel základovkou, sundal přední čelo a blatníky, a začal je kitovat. Ještě jsem vyndal z auta topení, plast je celý popraskaný takže zpět přijde jiné ze skladu. V neděli se mi konečně podařilo dostat z auta zadní nárazník, až po odřezání šroubu, tak už je pěkně v teple aby chrom netrpěl:-).
26.5. - 8.6.2008
Během praxe v Čimelicích v Jižních Čechách jsem vykitoval lemy zadních blatníků, a začal připravovat plechřinu na plnič. Příští týden bude přesun kiláže na plaťáku do Jižních Čech a pak konečně lakování.
1.7. - 6.7.2008
První týden prázdnin. Kromě chlastání jsem stihnul vyrobit držák hřídele řízení, přidělat posilovač brzd a natahat nové brzdové a spojkové trubky. Stovka si přitom zkusila jaké to je být na boku ( příště bude na boku ve škarpě omotaná kolem stromu :-)). Teď už doladit drobnosti a nastříkat.
podzim 2008
vyvaření podlahy, nosníků motoru, a tunelu pro pětikvalt, ještě se bude muset něco dovařit a pak hurá poskládat a nastříkat. Motor je skoro hotov, po nastříkání motorového prostoru ho dám do auta. možná že na jaře už auto pojede:-)
2009
Na autě nebylo uděláno skoro nic, zatim čeká v jižních čechách až budou prostory v praze. Práce na ní bude ještě hodně a už se nemůžem dočkat, jak já tak kilo:-D
2010
mott / Š100l - komentáře:
ztoveĝka ĝýzlo dvě: tahle bila s Chlumce nad cydlynou, sa 1000Kĝ, z tým, že jzou potřeba viměnyt prahi. Ale upřýmě řeĝeno, jzem jý měl výc prohlýdnout, jenže já bil šťaztnej, že má dobrou podlahu, tak zem jý vsal. Azpoň zme ze pěkně projely z plaťákem

, měla kráznej lak, a zedadla jak noví, dveře taki v dobrim ztavu, nakonec ze my to viplatylo y sa těch pár dálů, které použyju

a takhle zkonĝyla, tohl eauto nemělo zmizl opravovat, tak ibilo sa odvos

tohle bil muj prvný maslýk jménem škoda 100

-> tomo227: já jzem taki ztudent, a radym ty, kup auto v dobrim ztavu, hlavně abi nebilo zhnylí, já už mám třetý ztovku, a ti dvě předešlí jzem chtěl vivařyt, ale je to stráta ĝazu y peněs, protože jednou sa ĝaz ze natrefý na levní kylo v pěknim ztavu

-> mott: ja ezte nemam kylo lebo my chibaju fynancye as v lete cyse ces prasdnyni :-( to je zmola co us mam aj vihlyadnutu ale co us jednu my predaly a druhu bi zom mohol mat len treba ju naztryekat a tam treba tyes fynancye tak to je no ezte ked zom ztudent tye koruni za tasko shanaju . ale pokuzym za daku zy kupyt v co najlepzom ztave abi zom nemuzel do nej vrasat penyase na opravi a tye vecy :-) najpezye po prvom majytelovy :-) a ezte kebi bola ako ma BUTCHER tak to bi bolo nyeco :-)
-> tomo227: no tijo, co nejdřýv, nejlýp do léta, ale azy to neztyhnu, jzem pořád v prácy, chibý vlaztně jen zloupek řýsený a brsdi, ale takovim tym výkendovím laděným to bude trvat. Ale budu ze to znažyt hlavně udělat pořádně, nějakej ten tejden sdržený znad přežyju

a co ti? máš už taki kylu?

-> mott: a kedi to chcez azy dokoncyt ???

-> tomo227: vshled azy orygo, a uvnytř popzané úpravi, ale gepard, nevym

, hlavně abi ze to hejbalo

nyeco ako tunyng cy vshlad orygo a v nutry nadupani gepard??? na taki zpozob to ydez robyt ???
