Úpravy:
motor škoda GARDE
přední páprava š120M (hřebenové řízení)
v předu snížené pružiny o 1.5 závitu
4 přídavná světla
křídlo s atestem
nárazníky bez těch gum,komplet zahlazené
lakování-bílá černá
modrý interiér + modrý neon pod palubkou
sedadla š110L (luksus)
motor též v barevném rozlišení
laděný výfuk vlastní výroby PŘÍČŇÁK (pěkný zvuk)
zrcátko kapka
vpředu bílé kryty blinkrů
clonítko na předním okně
na zadním okně hlava draka
střešní okýnko
hudba:
rádio+2X repro
za zadnímy sedadly subwofer Carpover o průměru 38cm
Výměna věcí za nové:
GO brzd-brzdové kotouče,hadičky,trubičky,
destičky atd... (generálka brzdových třmenů)
spojkový válec
manžety a krajní kulové čepy na řízení
svíčky,kabely,vzduchový filtr,kontakty rozdělovače a olejový filtr
nové náplně (brzdová kapalina,motorový a převodový olej)
spojková lamela a ložisko
šílenec 8625 / Váňovo kilíčko - komentáře:
kilčo prodáno
noví majitel:Schejby
mno jasný to souhlasim

koukám rápek taky pražák :-)) ta moje 136 je taky z prahy
-> šílenec 8625: a to si ju odkial vyhrabal ??? s cmitera pre auta ???

Jo a tu fotku tý kapoty ti potom pošlu přes áj-sí-čko
