skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
r.v.1969
Jsme její první majitelé a zároveň poslední.Jak roky plynuli tak stovka stárla a nyní je na ní již třetí kastle,která se naposled dávala v 81roce a zůstala takřka bez nějakých oprav dodnes. Vždycky jsem chtěl do ní dávat motor z favorita což se také stalo a když už jsem v tom byl tak samozřejmě přišla na řadu jina převodovka 5ti kvalt a nápravy z široké stodvacítky.Kola jsou 13\\\" s otočenými límci,kvůli kterým sem musel dát dozadu lemy z jiných předních blatníků.Výfuk je příčák,který by měl být dělaný podle plánku na tento motor.Momentálně jsou značky v depozitu a chodím se na ní dívat do garáže :-)))))))))))
Jsme její první majitelé a zároveň poslední.Jak roky plynuli tak stovka stárla a nyní je na ní již třetí kastle,která se naposled dávala v 81roce a zůstala takřka bez nějakých oprav dodnes. Vždycky jsem chtěl do ní dávat motor z favorita což se také stalo a když už jsem v tom byl tak samozřejmě přišla na řadu jina převodovka 5ti kvalt a nápravy z široké stodvacítky.Kola jsou 13\\\" s otočenými límci,kvůli kterým sem musel dát dozadu lemy z jiných předních blatníků.Výfuk je příčák,který by měl být dělaný podle plánku na tento motor.Momentálně jsou značky v depozitu a chodím se na ní dívat do garáže :-)))))))))))
festo škoda 120S - komentáře:
Zdravím, co je to za barvu? To je nějaká míchaná nebo ze vzorníku? :-)
-> stepan: jak kterej nekerý jsou šroubovací i fychtlu...
to víš je to na prd,kam ji umístit aby ničemu nevadila a byla na dobrém místě
třeba to tak na první pohled nevypadá ale výfuk ničemu nevadí a potrubí je oizolováno aby tam nebyl takoví žár

luxusni kara,ale tu nadrz bych si u motoru asi nelajznul neco ukapne a uz to pojede....
moc pekny to stroj
-> Ferda:
taky fichtl nemá nádrž moc utěsněnou kolem víčka - neni šroubovací, jen se nasadí.
taky fichtl nemá nádrž moc utěsněnou kolem víčka - neni šroubovací, jen se nasadí.
to je fakt krasny kusok

Hm tak to máš dobře vymyšlené...já jsem si jednou dal do 100 (ta co je na fotce v id) nádrž z fichtla k motoru přejel přes práh a najednou čumim a z auta mi šlehaj plamen-vyhořela mi celá elektrika... Tak nevim 

Protože je vepředu náprava z emka a ta má přece hřebenové řízení a jelikož se u favorita vrací benzín spět do nádrže tak bylo snažší dát nádrž dozadu než do kufru v kterém je už takhlen chladič

Je to supr autí...akorát poznámka proč to má nádrž vedle motoru-v kufru není místo??
