celkom vydarene kilecko
fakt sa mi paci
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil úplnou náhodou,když jsem se dozvěděl že kousek od nás prodává někdo 100vku.
Stovka byla vyvařená nastříkaná a uložená ve stodole kde ležela asi 5.let.Když jsme se na ni jeli podívat
nemohl jsem tomu uvěřit stovku v takovém stavu jsem dlouho neviděl.Okamžitě jsme si plácli a byla moje.
Původně to byla tisícovka,ale asi před 25lety proběhla přestavba na 110L.
Interiér zůstal původní tisícovkový,včetně palubovky a jednookruhových brzd.
Nápravy jsou také původní jen vpředu jsou už kotouče.
Karoserie je bez sebemenší známky rzi.
PLÁNY:
Rozšíření a vyztužení náprav,výměna za emkové se zachováním šneku.
Snížení a přitvrzení podvozku.
Výměna interiéru za stovkový.Dobové skořepiny.
Implatování dvouokruhových brzd.
Zvýšení výkonu motoru,v budoucnu bych chtěl 136.
Něco se ještě určitě najde
10.3.08 Po čtyřech měsících intezivní práce jsou na autě emkové nápravy:
přední:Široká ramena vystužené dle LA vše natřené na červeno.Stabilizátor pr.16mm,pružiny zkrácené o závit.
Řízení se šnekem.Dvoupístkové brzdiče.
zadní:Vystužená podélná ramena dle LA.Vše zbavené rezu a nastříkané.Komplet nové brzdy.
Do auta přibyl posilovač z Favoritu(Nikdy bych nevěřil jak jednoduše tam padne.)
Motor 110:Zatím v rozebraném stavu:Snížená hlava -0,5mm.Vačka 250°,odlehčenýsetrvačník. Dvoukomorový karburátor Jikov 32 sedr ze 120tky 1987.
16.4.08 Běšiny se blíží.Auto už jezdí,celkem to ujde.Geometrie udělaná od oka.
Kola se nakonec do podběhů vlezli.Do auta přibily nějaké přídavné budíky
Přístrojovku jsme zatim nestihly přehodit,ale po běšinech to udělám.
Motor jede docela dobře nato že to je 1100mb.
O víkendu ještě dodělat lyžinu pod motor a nastrojit tapece a můžeme jet.
Auto stavím s kámošem.V dubnu bychom chtěli jet pravidelnost na nějaké historické rallye.
Stovka byla vyvařená nastříkaná a uložená ve stodole kde ležela asi 5.let.Když jsme se na ni jeli podívat
nemohl jsem tomu uvěřit stovku v takovém stavu jsem dlouho neviděl.Okamžitě jsme si plácli a byla moje.
Původně to byla tisícovka,ale asi před 25lety proběhla přestavba na 110L.
Interiér zůstal původní tisícovkový,včetně palubovky a jednookruhových brzd.
Nápravy jsou také původní jen vpředu jsou už kotouče.
Karoserie je bez sebemenší známky rzi.
PLÁNY:
Rozšíření a vyztužení náprav,výměna za emkové se zachováním šneku.
Snížení a přitvrzení podvozku.
Výměna interiéru za stovkový.Dobové skořepiny.
Implatování dvouokruhových brzd.
Zvýšení výkonu motoru,v budoucnu bych chtěl 136.
Něco se ještě určitě najde
10.3.08 Po čtyřech měsících intezivní práce jsou na autě emkové nápravy:
přední:Široká ramena vystužené dle LA vše natřené na červeno.Stabilizátor pr.16mm,pružiny zkrácené o závit.
Řízení se šnekem.Dvoupístkové brzdiče.
zadní:Vystužená podélná ramena dle LA.Vše zbavené rezu a nastříkané.Komplet nové brzdy.
Do auta přibyl posilovač z Favoritu(Nikdy bych nevěřil jak jednoduše tam padne.)
Motor 110:Zatím v rozebraném stavu:Snížená hlava -0,5mm.Vačka 250°,odlehčenýsetrvačník. Dvoukomorový karburátor Jikov 32 sedr ze 120tky 1987.
16.4.08 Běšiny se blíží.Auto už jezdí,celkem to ujde.Geometrie udělaná od oka.
Kola se nakonec do podběhů vlezli.Do auta přibily nějaké přídavné budíky
Přístrojovku jsme zatim nestihly přehodit,ale po běšinech to udělám.
Motor jede docela dobře nato že to je 1100mb.
O víkendu ještě dodělat lyžinu pod motor a nastrojit tapece a můžeme jet.
Auto stavím s kámošem.V dubnu bychom chtěli jet pravidelnost na nějaké historické rallye.
Todd/Škoda 110 - komentáře:
18:53:22
28.12.2008
28.12.2008
Majklsto
15:57:29
28.12.2008
28.12.2008
T
koukam že jsi nakonec znova sahnul po škodovce co? :-)
21:20:19
22.05.2008
22.05.2008
petřík
Jinak ta fotka za jízdy je moc moc podařená vypadá na ni supr:)
15:07:19
22.05.2008
22.05.2008
petřík
-> bartonicek: spočitej si kolik pístků máš v jednom třmenu takže proto dvoupístkové brzdiče . Taky mužeš mít brzdy z rapida popřípadě ze sedanu 130-136 a tam budou 4 pístkový.
15:22:51
21.05.2008
21.05.2008
bartonicek
Cest. Nechapu pojem 2 pistove brzdice. To se nekdy na shade delalo? Jinak to mas pekne.
Ja tu prodaval kilo v luxusnim stavu. Nikde neshnilou. Nemusel by na ni nikdo sahnout,ale nikdo to nechtel. Baly tu asi pul roku v inzerci.
Ja tu prodaval kilo v luxusnim stavu. Nikde neshnilou. Nemusel by na ni nikdo sahnout,ale nikdo to nechtel. Baly tu asi pul roku v inzerci.
20:19:44
06.01.2008
06.01.2008
Ferda
Čus máš to pěkné ale tu palubku bych tam taky nechal akorát trochu vyčistil. Kdybys měl zájem tak tu pedálovku bych tady měl i válcema-spojka a brzdy
22:43:55
05.01.2008
05.01.2008
kája
AHOJ OHLEDNĚ TOHO MOTORU BYDLIM V UVALECH
JESTLI TO PROTEBE NENÍ DALEKO JETO 136 KARBEC
CCA 90000 NAJEO STÁLBY 1500 PŘEZ ROK NEJEL
JE ZBOURAČKY CO SEM MNĚL.
JESTLI TO PROTEBE NENÍ DALEKO JETO 136 KARBEC
CCA 90000 NAJEO STÁLBY 1500 PŘEZ ROK NEJEL
JE ZBOURAČKY CO SEM MNĚL.
20:15:36
04.01.2008
04.01.2008
Vena
Moooc hezká,interiér bych nechal,vypadá to zajímavě a navíc introš z 1000MB ve 100 jen tak někde neuvidíš
17:54:16
04.01.2008
04.01.2008
kája
ZDAR GRATULUJU KE STOVEČCE
1 136 MOTOR TU MÁM A JEZDIL KDYBYS MNĚL ZÁJEM JINAK HODNĚ ŠTĚSTÍ
1 136 MOTOR TU MÁM A JEZDIL KDYBYS MNĚL ZÁJEM JINAK HODNĚ ŠTĚSTÍ
19:43:52
02.01.2008
02.01.2008
LADAS
hezká stovečka stovkový interiér bude slušivější to určitě ale nechal bych to origo je to ovšem tvá volba tak at se vydaří a hlavně že je zdravá
23:41:25
29.12.2007
29.12.2007
omaret
přidej víc fotek