
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle všechno začalo před čtyřma pěti lety, kdy jsme zakoupili naše první kilo. Ani vlastně nevim proč sme tak učinili, nicméně již cesta domů po vlastní ose ukázala, že to bylo (ne)správný rozhodnutí...
Pracovní název Kočkolap mu už zůstal. Ovšem jen do tý doby, než jsme se pustili do přestavby. Od tý doby to je Závoďák.
Asi po roce vymetání místních kotárů, rapidního sjíždění zadních zmijovek jízdou dveřma napřed a cálovaní cajtům za různý přesupky přibylo další kilo. Zase nevim proč, ale prostě sme si ho přivezli. Bylo červený a Wanec ho pojmenoval V2(čti fau cvaj). Tento klenot taky najdete na těhle stránkách.
Takže situace byla taková, že když nejezdil K-lap, jezdilo se s V2 a naopak. Někdy nejezdily obě. A že by jezdily obě, to snad nepamatuju...
Naším ježděním se ale sem tam díky kontaktům s mantinelama a jinejma překážkama na silnici měnil tvar karosérie, čímž obě auta začala ztrácet svůj originální stav. No a tak sme se rozhodli ty úpravy udělat cílené a postavit auto na místní zimní závody do vrchu. Volba padla na K-lapa.
V tý době taky vzniknul název Škoda Notorsport, páč víc času než v garáži jsme trávili mnohahodinovými debatami o technice vozu u piva...Původní složení zůstalo: Wanec, Půlitr a já(Linec).
Začal jsem brouzdat po netu a tam teprv zjistil, že existovala nějaká 120S. Láska na první pohled(přítelka promine), líbí se mi víc než 130RS. Takže se snažíme udělat takovou napodobeninu 120S s využitím vlastní fantazie, technickejch znalostí a moderní a dostupné techniky.
Karosérie:
- vyvařená
- částečně vyuztužená
- odlehčená
Podvozek:
- nápravy M
- maticové řízení
- vyztužená zadní ramena
- tvrdé silentbloky
- zkrácené pružiny ze stodvácy
- tlumiče HP Sporting
Motor:
- to nevim, to ať napíše Wanec, já si to nepamatuju
- náporák
Převodovka:
- sériová, stálý převod 4,44
- zavařený diferák
Interiér:
- skořepina, pouze řidič
- 4-bodové pásy ála 2xŠkoda 100
- odpojovač elektriky
pokracovani priste...
Pracovní název Kočkolap mu už zůstal. Ovšem jen do tý doby, než jsme se pustili do přestavby. Od tý doby to je Závoďák.
Asi po roce vymetání místních kotárů, rapidního sjíždění zadních zmijovek jízdou dveřma napřed a cálovaní cajtům za různý přesupky přibylo další kilo. Zase nevim proč, ale prostě sme si ho přivezli. Bylo červený a Wanec ho pojmenoval V2(čti fau cvaj). Tento klenot taky najdete na těhle stránkách.
Takže situace byla taková, že když nejezdil K-lap, jezdilo se s V2 a naopak. Někdy nejezdily obě. A že by jezdily obě, to snad nepamatuju...
Naším ježděním se ale sem tam díky kontaktům s mantinelama a jinejma překážkama na silnici měnil tvar karosérie, čímž obě auta začala ztrácet svůj originální stav. No a tak sme se rozhodli ty úpravy udělat cílené a postavit auto na místní zimní závody do vrchu. Volba padla na K-lapa.
V tý době taky vzniknul název Škoda Notorsport, páč víc času než v garáži jsme trávili mnohahodinovými debatami o technice vozu u piva...Původní složení zůstalo: Wanec, Půlitr a já(Linec).
Začal jsem brouzdat po netu a tam teprv zjistil, že existovala nějaká 120S. Láska na první pohled(přítelka promine), líbí se mi víc než 130RS. Takže se snažíme udělat takovou napodobeninu 120S s využitím vlastní fantazie, technickejch znalostí a moderní a dostupné techniky.
Karosérie:
- vyvařená
- částečně vyuztužená
- odlehčená
Podvozek:
- nápravy M
- maticové řízení
- vyztužená zadní ramena
- tvrdé silentbloky
- zkrácené pružiny ze stodvácy
- tlumiče HP Sporting
Motor:
- to nevim, to ať napíše Wanec, já si to nepamatuju
- náporák
Převodovka:
- sériová, stálý převod 4,44
- zavařený diferák
Interiér:
- skořepina, pouze řidič
- 4-bodové pásy ála 2xŠkoda 100
- odpojovač elektriky
pokracovani priste...
Závoďák/Škoda Notorsport - komentáře:
No sakra to vypadá jako olejofky aneb Wancovic tým 

dodaj nejake fotky oboch aut oki???




tak to je smola pre tu stovku co uz vsak?
ale na fotke vypada slune!





no, predtim sme to tak nemysleli, mela to bejt proste nahrada za pomuchlanyho K-lapa. Nakonec to taky slo na urcity upravy, ale zustalo to nedokonceny a ted to chatra pod plachtou.chudak
ta cervena sluzi ako darca ND ci sa mylim???




Neboj, auto nemame na koukani, ale na jezdeni. Klempir ze me asi nebude, ty lemy jsou skutecne navareny navrch, ale kitoval jsem si to taky sam a docela to jde. A kdo myslis, ze to bude lakovat? Nejspis ja se stetkou:-)
Koukám na to blbě, nebo ten kulatý lem máš skutečně navařený z vnější strany blatníku?
Pokud ano, tak tě za to lakýra samou láskou sežere...
Pokud ano, tak tě za to lakýra samou láskou sežere...
to je vsetko??? az jedna footka???



ty vole no nekecej jedná fotka HURááááááááááá huráááááááááá
ještě nějaký

jojo, pardon, fotky a text urcite dodame, hlavne ze to tam je...!
jj název je cajk ale foto žádny to je fakt škoda

hustej nadpis:)
chce to fotky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
