kubo980/kilečko 1,3 Bmm kubo980/kilečko 1,3 Bmm

komentáře | popis | fotky | kubo980 | 07.11.24 17:53 | 77x v oblíbených
popis ještě nebyl přidán :-(

kubo980/kilečko 1,3 Bmm - komentáře:

17:20:05
12.02.2009
kubo980
tak fačko motor je už doma:)
19:25:37
08.02.2009
kubo980
Hej hej3 presne ten ukrutny krutak som mal na mysli4
18:50:15
08.02.2009
suri
-> kubo980: čo majú zdržať? ten ukrutný krúťak 100Nm? poloosy boli dimenzované 500Nm tuším stačí zistiť materiál priemer a spočítať
18:46:36
08.02.2009
kubo980
Myslíš že to zdržia tie poloosi? Uvidím.. možnože to risknem..
18:24:00
08.02.2009
suri
-> kubo980: ak ti odtrhne favorit motor akokoľvek upravený odtrhne polos tak ti dám 10 eur ale nie že to hodíš bokom o obrubník
18:21:32
08.02.2009
kubo980
Presne tak Suri.. bojim sa toho ako čert svatenej vody3 3 ale možno to nakoniec risknem sakriš neviem ete uvidím.. Je jeden fa motor na predaj.. Silno ma to laka.. ak ked mi odtrhne poloos skor tam budem davať vlečku3 3
10:09:05
08.02.2009
suri
-> kubo980: myslíš aby ti ten 100 Nm motor ich neodtrhol jo?
23:55:14
07.02.2009
Toušík
Hezká hezká..
23:09:19
06.02.2009
Retroo
COOL a verda52
22:51:54
06.02.2009
ZbyŠek
-> kubo980: Zatim porad krasavec9
00:57:17
16.01.2009
Majklsto
viem ze ked sa trochu vie a chce tak sa daju na liatinovu hlavu dopasovat zigulicke venitly ale ako som uz povedal gemini ti povie viac
20:47:20
15.01.2009
kubo980
No ano 120LS je (ne)legalny ale skor ho spravim legalny ako z fava.. preto chcem robiť ten... Keby tam chcem davať upraveny z fava tak tam nemožem mať mokre poloosy.. neverim im....
13:21:48
15.01.2009
Eidy
-> kubo980: Chce to co největší ventily a kanály, slícovat, zahladit, udělat rozumně hladký povrch atd.

Ale když už něco, tak postavit Fa motor. Je stejně (ne)legální jako 120LS a už v sérii nabízí podstatně lepší vlastnosti než LS. Osmikanál je podle mě základ.
11:35:15
15.01.2009
kubo980
Vyplukle piesty ma GLS..s tymi kanalmi to ete pozriem.. zatial vdaka..
11:25:26
15.01.2009
Majklsto
nemas jedno ci das stovkovu hlavu,lebo LS ma vypukle piesty a tie by ti narazali do stovkovej hlavy,a stovkova hlava ma myslim aj mensie kanaly a ventily.vacka sa da identifikovat tak ze zmerias casovanie,ale to som este neskusal.niekde na webw je na to navod.

co sa tyka uprav motora,skus oslovit geminiho,urcite ti dobre poradi
10:29:43
15.01.2009
kubo980
No ved ale je jedno či dam trocha zobrať z hlavy alebo dam stovkovu hlavu(ked ma menšie spalovacie priestory tak sa kompresia zvyši) No a s tou vačkou neviem.. Ja som si jednu vačku vytiahol z jedneho motora len neviem či to bol 100 alebo 110 LS ako to podla vačky zistím? A v čom je lepší 105 rozdelovač? Ja si myslím že bezkontakný z fafača ma menšie straty..
00:17:43
15.01.2009
Majklsto
-> kubo980: ja si myslim ze by stacilo trosku zobrat s hlavy,zlicovat potrubia a poladit karbec,pripadne inu vacku,ale zo stovky nie,ked tak 110LS/R

rozdelovac zo 105ky
23:08:21
14.01.2009
kubo980
Cawte potreboval by som poradiť.. Mam motor klasika 120 LS a chcel by som ho upraviť.. Nič drsné len aby to bolo živšie.. Mate nejake navrhy?

Chcel by som tam davať stovkovu hlavu+uprava hlavy (leštene kanaly? ak by ste mali nejake odkazy de toto riešia sem s nimi.. hladal som to tu na fore ale s mojim „rychlym“ netom je to utrpenie…),roz­delovač z favorita,odlahčiť zotrvak,a niekde som počul že stovkova vačka je ostrejšia ako 120 je na tom niečo pravdy? , karbec zo 130… a ešte ak by ste mali nejake navrhy…



vdaka…
20:07:15
14.01.2009
favo110lrs
pěkná práce!
Extreme Tyres