skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: škoda 120 po GO,tuningové filtryleštěné svody
Karoserie: škoda 100L předelaná na 110LS vivařená akorat někde povrchová koroze
Převodovka: 4qvalt po Go
Nápravy: v předu uzká po GO
: v zadu široká po GO
Brzdy: v předu 2pístová ale budu dávat 4pístové po GO
: v zadu bubny po GO
Vífuk: příčný domací výroby
Startér: felícia 1,3
Plánuji: posilovač brzd, posilovač řízení z Fiata regaty, turbo el. stahování oken, AL kola, 5qvalt
Karoserie: škoda 100L předelaná na 110LS vivařená akorat někde povrchová koroze
Převodovka: 4qvalt po Go
Nápravy: v předu uzká po GO
: v zadu široká po GO
Brzdy: v předu 2pístová ale budu dávat 4pístové po GO
: v zadu bubny po GO
Vífuk: příčný domací výroby
Startér: felícia 1,3
Plánuji: posilovač brzd, posilovač řízení z Fiata regaty, turbo el. stahování oken, AL kola, 5qvalt
ŠÁDESÁK 110 - komentáře:
20:26:37
26.09.2007
26.09.2007
105
a dalsi kilo .. koukam ze na ni bude este hoooodne prace tak ti preju pevny nervy a at ti vychazi vsecko jak chces