
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Technika :
Původní motor škoda 110 LS, kam ovšem přišla ostrá vačka a nechal jsem stáhnout setrvačník asi o 2,5 kg. Motor je nově překroužkovaný (14 dní), nové rozvody, pánvičky, klikovka a vyleštěné kanálky. Sehnal jsem i novější dvoukomorovej karburátor DDSR 32 takže po motorové stránce je auti v pořádku. A všechno to letí laděným výfukem ven.
Podvozek a brzdy :
Ten zůstal tak jak byl jen v předu se pružiny seřízly o jeden a pul otáčky a brzdová soustava je celá nová ( asi 1 rok).
Karosérie :
Auto asi před půl rokem najelo ke kamarádovy do garáže ( kterému chci poděkovat ) odstrojilo se, poopravovalo se a přišel novej lak a celej spodek se vystříkal asfaltem. Zavařily se kliky v zadu a na zadní kapotě přišly výdechy (spíše na vzhled).
Disky jsou převařený,opiskovaný,nast říkaný a obutý 175/70/13 Barum. Jako šruby na kola jsem nechal pochromovat matice z mazdy.
Interiér :
Tam moc změn taky nedošlo. Pouze sedačky jsou trochu tvarované, a to z auta Mitsubishi. Co se týče hudby Rádio Pioneer, tuba Magnát osazená 30 cm Philipsem 450 Watt, zesilovač 4-kanál Crunch 1000 Watt, repro Blaunpunkt.
Původní motor škoda 110 LS, kam ovšem přišla ostrá vačka a nechal jsem stáhnout setrvačník asi o 2,5 kg. Motor je nově překroužkovaný (14 dní), nové rozvody, pánvičky, klikovka a vyleštěné kanálky. Sehnal jsem i novější dvoukomorovej karburátor DDSR 32 takže po motorové stránce je auti v pořádku. A všechno to letí laděným výfukem ven.
Podvozek a brzdy :
Ten zůstal tak jak byl jen v předu se pružiny seřízly o jeden a pul otáčky a brzdová soustava je celá nová ( asi 1 rok).
Karosérie :
Auto asi před půl rokem najelo ke kamarádovy do garáže ( kterému chci poděkovat ) odstrojilo se, poopravovalo se a přišel novej lak a celej spodek se vystříkal asfaltem. Zavařily se kliky v zadu a na zadní kapotě přišly výdechy (spíše na vzhled).
Disky jsou převařený,opiskovaný,nast říkaný a obutý 175/70/13 Barum. Jako šruby na kola jsem nechal pochromovat matice z mazdy.
Interiér :
Tam moc změn taky nedošlo. Pouze sedačky jsou trochu tvarované, a to z auta Mitsubishi. Co se týče hudby Rádio Pioneer, tuba Magnát osazená 30 cm Philipsem 450 Watt, zesilovač 4-kanál Crunch 1000 Watt, repro Blaunpunkt.
Milan/ Škoda 110 - komentáře:
pěknej škodylak kamo..

-> Cooodyyy: já sem jim řek ať si tam dou přebrat ty mrdky a neserou se do pořádnýho auta!!Necahl sem jí pěkně na travičce a koukal sem i tak o ni byl zájem...Jen pracuj..stoveček je zatraceně málo!
Nazdar, ve Vyskove bylo super, vsak vis sam. Taky nas tam nechtel pustit ale srali jsme na neho, zaplatili jsme tak jaky stani na trave a foto vnitrku bude, ted jsem ho delal tak to nafotim. Jinak diky.
jak bylo ve vyškově...sem chtěl taky na plac a prej,že tam mužou jen vytuningovaný auta...tak nevím jaký maj měřítko,ale jinak to máš docela pěkný...co foto vnitřku??