skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Asi před rokem a půl jsem koupil vůz Škoda 110L od jedné pani. Byla až od Strakonic ode mě asi kolem 200 km. Přijel jsem tam a ona otevřela garáž...ohh. Ze začatku vypadala pěkně ale s tátou jsme vytlačili škudku ven, a to už tak veselý nebylo.
Lemy a prahy byly vohnilý od soli. Ale jinak v poho. Dostal jsem k tomu 8 kol a sportovní volant-asi origo. Jedinej problém auto bez stk a bez pojištění a značky v depozitu.
Popili jsme u pani kávu a dozvěděli se něco o autě. Její manžel byl prvním majitelem vozu. To se zdála být výhoda. Řekla nám, že manžel umřel asi před dvěma lety a ona musela auto odstavit, protože neměla řidičák a ani peníze na ůdržbu. Po dvou letech v garáži no víte co. Tak jsme si plácli a auto za 3000 Kč bylo moje.
Čekala nás cesta dom 200 kiláků na laně za tátovým Citroenem ZX. V Chýnově kousek od nás flojdi. Auto bez STK a pojištěni, to bude za 20000 Kč pánové řek flojd. Nakonec jsme to ukecali na litr a byl sem rád. A začalo scháněni ND. Po roce a půl to vypadá takhle.
Čeká mě tedka výměna motoru za fávo 135, široký nápravy, náporák, atd co je spojený s přestavbou. Chtěl bych to stihnout do srazu na Mácháči, ale nevim. Držte mi palce.
MADE IN HUNDRTCAR:
Škoda 110L,TYP:717
Rok vyroby: 1975(do provozu 1976)
Kasle v roce 90 menena,91bouračka na předek-srnka-menen cely predek.
Komplet nova plecharina-leto2006
Tak takhle by měla vyjet někdy v Létě 2017-18-popis bude aktualizován.
Motor:
Základ:Felicie 50kW
V popisu fotek-stále ve vývoji,dle stavu peněz.
Exterier:
zavarene vicko nadrze-v kufru
zavarene okapnicky a diry na C sloupkách
Interier:
sportovni volant-32cm škoda (menší kolínák)
kompletni new elektrika
Šroubovaný dobový rám dle dokumentace(zadní oblouk s křížem) + k němu dodělán přední oblouk a spojen.Rám-trubky:38mm*2. 5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523
Napravy:Vyztuženy dle L/A a home made
predni-úzká s převodkou,kotouce odvrtavane Ferodo(speedpro),4 pistove brzdy-nerezové propojky,pružiny Kalmar 220mm,tlumiče Kůrka-vrchy
zadni-úzké nohavice,bubny,22 prasátka,pružiny HP,tlumiče Kůrka-vrchy
kompletni GO,
Kola:
plechy 13ky-chromový komaxit/-165-175-185/55-6 0-Yokohama,Nankang,Dunlop, atd.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
AKTUALIZACE
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
6.3.2008
AKTUALIZACE:tak se začíná pracovat na skeletu a hlavně na hnutém sloupku a střeše,která je potřeba zavařit po uřezaní okapniček,příští tejden budou snad fotky.
24.3.2008
Převařen sloupek a zavařený okapnice,tedka se vrhnu na podlahu-vyřiznout a udělat z nova z rovnýho plechu(3mm),ne že by podlaha byla schnilá,ale proto jak chci udělat vodu spodem a zároven zaretušovat 5q převodovku-jinak podlahu už ma zamluvenou Lůda.Zatim čus
13.6.2008
Na straně řidiče je danej novej práh(od bouračky ten původní byl provalenej dovnitř) a začínám pracovat na podlaze.Chtěl bych auto max odlechčit-už jsem zapracoval na zadních dveřích,které jsem vyřezal.Chtěl bych auto dokončit do srazu v Želivě na podzim.Držte palce snad to víde.
2009:
Tak tu máme nový rok 2009 a s autem sem hnul jen minimálně,ale jelikož jsou značky v depozitu,tak snad to nějak letos doufám postavym na kola.Potřeboval bych totiž udělat STK a připravit to na druhou půlku sezony,až mi vrátej řidičák z čistírny.Už mě totiž nebaví obcházet holou kastli ve stodole kde překáží.Tak mi držte palce a hlavně hodně peněz na dokončení.Zdraví H.J. z Vysočiny
11/2009:
Tak letos se snad ještě do auta přivaří rám,kterej jsem zadal do výroby-začátkem prosince snad bude hotovo.A přes zimu se chci pustit do náprav a převodovky.A jestli to víde tak snad v Lednu si nechám složit motor.Potřebuju to mít do konce března v kupě.A autíko se nám přebarví na pískovou žlutou jako H II.Tod zatím vše.Fotky budu postupně přidávat.
1/2010
Tak konečně nějakej postup,včera mi přišel říct šéf,že konečně sehnal ty originál trubky na rám až někde z Chomutova.Prej Ferona a další,že prej je nemají.To sem nevěděl,že stím bude takovej problém a kde soudruzi udělali chybu,když na rám použili opravdu hutnější materiál(Rám-trubky:38mm* 2.5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523).
Přislíbil mi,že do konce Ledna bude hotový,tak jsem na něj zvědav.
3/2010
Tak konečně po dlouhý době rám hotov,ještě zbývá dodělet boční vzpěry mezi předním a zadním obloukem.Foto o víkenduTaké mám hotový kola Ronal ve zlatém komaxitu a ještě zalakovaný,vypadaj fajnově.Ted se pustim do zbývající zadní nápravy a ramenou na předek.Nápravy budou komplet červenej komax jako nápravnice a vyztuženy dle L/A.Dokončení vidim střízlivě na konec léta,aby auto bylo hotovo na podzimní Želivskí sraz.
2016
No událo se mnoho věcí v mém os. životě a moje kilo je pořád se mnou.Mimo jiné jsem vyřešil depozit auta a za tu dobu postoupil vývoj auta zpátky na začátek.Nápravy jsem nasadil zpátky úzké,ale prošly menší GO.Také nějaké plechy se vrátily na originál,ale jak jste si už všimly ze starých fotek,auto prošlo nezvratným vývojem (uřezané okapničky,díra na 5Q,sloupek řízení) tak už nepůjde dát uplně di kupy jak bych dnes chtěl.Ale budu se snažit zase o vyjímečný kousek,který překvapil kdysi davno.
S pozdravem J.K.
Lemy a prahy byly vohnilý od soli. Ale jinak v poho. Dostal jsem k tomu 8 kol a sportovní volant-asi origo. Jedinej problém auto bez stk a bez pojištění a značky v depozitu.
Popili jsme u pani kávu a dozvěděli se něco o autě. Její manžel byl prvním majitelem vozu. To se zdála být výhoda. Řekla nám, že manžel umřel asi před dvěma lety a ona musela auto odstavit, protože neměla řidičák a ani peníze na ůdržbu. Po dvou letech v garáži no víte co. Tak jsme si plácli a auto za 3000 Kč bylo moje.
Čekala nás cesta dom 200 kiláků na laně za tátovým Citroenem ZX. V Chýnově kousek od nás flojdi. Auto bez STK a pojištěni, to bude za 20000 Kč pánové řek flojd. Nakonec jsme to ukecali na litr a byl sem rád. A začalo scháněni ND. Po roce a půl to vypadá takhle.
Čeká mě tedka výměna motoru za fávo 135, široký nápravy, náporák, atd co je spojený s přestavbou. Chtěl bych to stihnout do srazu na Mácháči, ale nevim. Držte mi palce.
MADE IN HUNDRTCAR:
Škoda 110L,TYP:717
Rok vyroby: 1975(do provozu 1976)
Kasle v roce 90 menena,91bouračka na předek-srnka-menen cely predek.
Komplet nova plecharina-leto2006
Tak takhle by měla vyjet někdy v Létě 2017-18-popis bude aktualizován.
Motor:
Základ:Felicie 50kW
V popisu fotek-stále ve vývoji,dle stavu peněz.
Exterier:
zavarene vicko nadrze-v kufru
zavarene okapnicky a diry na C sloupkách
Interier:
sportovni volant-32cm škoda (menší kolínák)
kompletni new elektrika
Šroubovaný dobový rám dle dokumentace(zadní oblouk s křížem) + k němu dodělán přední oblouk a spojen.Rám-trubky:38mm*2. 5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523
Napravy:Vyztuženy dle L/A a home made
predni-úzká s převodkou,kotouce odvrtavane Ferodo(speedpro),4 pistove brzdy-nerezové propojky,pružiny Kalmar 220mm,tlumiče Kůrka-vrchy
zadni-úzké nohavice,bubny,22 prasátka,pružiny HP,tlumiče Kůrka-vrchy
kompletni GO,
Kola:
plechy 13ky-chromový komaxit/-165-175-185/55-6 0-Yokohama,Nankang,Dunlop, atd.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
AKTUALIZACE
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
6.3.2008
AKTUALIZACE:tak se začíná pracovat na skeletu a hlavně na hnutém sloupku a střeše,která je potřeba zavařit po uřezaní okapniček,příští tejden budou snad fotky.
24.3.2008
Převařen sloupek a zavařený okapnice,tedka se vrhnu na podlahu-vyřiznout a udělat z nova z rovnýho plechu(3mm),ne že by podlaha byla schnilá,ale proto jak chci udělat vodu spodem a zároven zaretušovat 5q převodovku-jinak podlahu už ma zamluvenou Lůda.Zatim čus
13.6.2008
Na straně řidiče je danej novej práh(od bouračky ten původní byl provalenej dovnitř) a začínám pracovat na podlaze.Chtěl bych auto max odlechčit-už jsem zapracoval na zadních dveřích,které jsem vyřezal.Chtěl bych auto dokončit do srazu v Želivě na podzim.Držte palce snad to víde.
2009:
Tak tu máme nový rok 2009 a s autem sem hnul jen minimálně,ale jelikož jsou značky v depozitu,tak snad to nějak letos doufám postavym na kola.Potřeboval bych totiž udělat STK a připravit to na druhou půlku sezony,až mi vrátej řidičák z čistírny.Už mě totiž nebaví obcházet holou kastli ve stodole kde překáží.Tak mi držte palce a hlavně hodně peněz na dokončení.Zdraví H.J. z Vysočiny
11/2009:
Tak letos se snad ještě do auta přivaří rám,kterej jsem zadal do výroby-začátkem prosince snad bude hotovo.A přes zimu se chci pustit do náprav a převodovky.A jestli to víde tak snad v Lednu si nechám složit motor.Potřebuju to mít do konce března v kupě.A autíko se nám přebarví na pískovou žlutou jako H II.Tod zatím vše.Fotky budu postupně přidávat.
1/2010
Tak konečně nějakej postup,včera mi přišel říct šéf,že konečně sehnal ty originál trubky na rám až někde z Chomutova.Prej Ferona a další,že prej je nemají.To sem nevěděl,že stím bude takovej problém a kde soudruzi udělali chybu,když na rám použili opravdu hutnější materiál(Rám-trubky:38mm* 2.5mm ,11 523.1 ČSN 41 1523).
Přislíbil mi,že do konce Ledna bude hotový,tak jsem na něj zvědav.
3/2010
Tak konečně po dlouhý době rám hotov,ještě zbývá dodělet boční vzpěry mezi předním a zadním obloukem.Foto o víkenduTaké mám hotový kola Ronal ve zlatém komaxitu a ještě zalakovaný,vypadaj fajnově.Ted se pustim do zbývající zadní nápravy a ramenou na předek.Nápravy budou komplet červenej komax jako nápravnice a vyztuženy dle L/A.Dokončení vidim střízlivě na konec léta,aby auto bylo hotovo na podzimní Želivskí sraz.
2016
No událo se mnoho věcí v mém os. životě a moje kilo je pořád se mnou.Mimo jiné jsem vyřešil depozit auta a za tu dobu postoupil vývoj auta zpátky na začátek.Nápravy jsem nasadil zpátky úzké,ale prošly menší GO.Také nějaké plechy se vrátily na originál,ale jak jste si už všimly ze starých fotek,auto prošlo nezvratným vývojem (uřezané okapničky,díra na 5Q,sloupek řízení) tak už nepůjde dát uplně di kupy jak bych dnes chtěl.Ale budu se snažit zase o vyjímečný kousek,který překvapil kdysi davno.
S pozdravem J.K.
Škoda110L-Hundrtcar I. - komentáře:
20:18:40
16.05.2016
16.05.2016
hundrtkarjiri
Brzy přidám new foto. auta.
00:08:30
13.02.2013
13.02.2013
djmaso
07:42:55
18.08.2011
18.08.2011
David.
pánové, chci vás varovat před tímto člověkem viz tento odkaz:skoda-virt.cz/cz/.../1011
67-zkusenosti-s-prodejci?g
otopost=2...
09:44:28
06.01.2011
06.01.2011
Luky
-> hundrtkarjiri: ok
23:05:46
05.01.2011
05.01.2011
šípka 120 l
Pekné len ten predny virez v čele ti trochu nevišiel.
23:01:29
05.01.2011
05.01.2011
hundrtkarjiri
-> Luky.: to rozhodne ne,je to jenom polozený na podlaze.
14:05:29
05.01.2011
05.01.2011
Luky
-> hundrtkarjiri: zadní vzpěry rámu doufam nebudou přichycený takhle k podlaze zadního zavazadlového prostoru, kde teď leží?!
21:59:37
15.12.2010
15.12.2010
hundrtkarjiri
i>-> johaning 15.12.10 21:45:07: Ten rám mi leží v autě už půl roku a neni dodělanej.
21:45:07
15.12.2010
15.12.2010
johaning
-> hundrtkarjiri: aaa koukam ze uz zbrojis na sezonu což?
23:50:39
25.11.2010
25.11.2010
jelenko
-> afro100: diky.. :)
23:29:56
25.11.2010
25.11.2010
afro100
-> jelenko: speedpro.cz/propojka-4pis
tkovy-skodovacky-brzdic-p-
4293.html
popripade kontaktuj miestneho clena mototechnu, ten robi nerez ...
popripade kontaktuj miestneho clena mototechnu, ten robi nerez ...
23:24:48
25.11.2010
25.11.2010
jelenko
-> hundrtkarjiri: nazdar pekne kilo chcem sa ta opitat kde by sa dali zohnat tie nerezove prepojky na predne brzdy ?
15:56:16
05.06.2010
05.06.2010
hundrtkarjiri
new foto
17:23:47
07.01.2010
07.01.2010
autosportkraus
vsechno pekne az na ty priserne vyfukove svody to je proste tragedie ale jinak drzim palce
13:43:51
18.02.2009
18.02.2009
hundrtkarjiri
New foto
15:28:07
15.11.2007
15.11.2007
ZbyŠek
jjj pekne
18:53:40
13.11.2007
13.11.2007
hundrtkarjiri
jo fotky budou,ale az bude auto v dilne a bude se na nem pracovat
11:36:28
19.10.2007
19.10.2007
Lůďa
-> hundrtkarjiri: Kdy budou nějaký nový fotečky?
22:50:21
16.10.2007
16.10.2007
kubo980
Ako máš robený odvod vzduchu z chladiča?? pridáš foto??