-> pistaa: to se nebojíš s tim jet i ten kousek po silnici? jako určitě to stojí za to co, každej kouká a obdivuje protože takový auto na silnici běžně člověk nepotká
-> Bedřich: tady unás na závodech jak na vrchách nebo na okruhu sem viděl fágla/félu s předníma ramenama který byly vyrobený z trubek tak mi jen jde o rozměry a materiál z kterého to je vyrobené abych nepoužil něco a při prvnim závodu se někde neulomilo. Nejde mi o konstrukci komplet formulový nápravy ale jen když si budu dělat ty ramena podle svých představ. děkuju za odpověd
-> Bedřich: viděl jsem formule (nevím co to bylo - nevyznám se v tom) a mělo to ramena z "normálních" trubek.. žádnej speciální tvar jsem na tom nepozoroval
-> pistaa: Kompletně všechny držáky prkotin z hliníku,dveře na dva šrouby,popř. všechny šrouby držící prkotiny navrtané,všechny matky nízké pancéřové hadice a hliníkové šroubení atd. atd. je toho dost, ale jsou to maličkosti.Třeba na takové motokáře se dá sklepnout až 8 kilo :)
-> VooDoo- Ondris: Moderní formule mají ramena takového tvaru, že pokud seženeš člověka který to vyrobí tak ti pogratuluju.A nemusí být ty ramena z Cr-Mo jde to udělat i jinak.
-> pistaa: Ahoj. Když tady mluvíte o trubkový napravě tak sem o tom taky už přemýšlím že bych si udělal svojí konstrukci ale co jsem ještě nezjistil z jakých trubek by se to mělo vyrábět? nemá někdo zkušenosti z formulí třeba? dík ( a rozměry )
-> pistaa: no ja som videl osobne vrtane dvere predne aj zadne aj neviem ake po obvode normalne vrtane dierky neviem ale kolko to spravi na vahe ale kilecko ku kilecku