skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100
r.v: 1976
r.v: 1976
alda/ Š 120 S - komentáře:
-> alda: kilečko pěkný a nebyl jsi náhodou minulý rok na rally humpolec?
Tady máš fotečku, když ješte stovka nebyla tvoje a byl v ni VW.www.jchrallyeteam.estrank
y.cz/fotoalbum/.../48
-> Radar: Na budíky docela vidím, jelikož je volantová tyč posunutá níž. Příruba je z VW Passat jednobod. vstřik r.v. cca 1994.
Cuzz...pls vidis na budiky v kapli nebo ti prochazy volant presne stredem tockomeru jako me??? Nebo jak to mas poreseny...jo a jeste z ceho je ta priruba na tu hrusku, myslim ten plast co jde na krbec nebo z jakyho je auta...DIK
-> fido06: pošlu ti nějaké fotky na ICQ.
-> alda: no právě taky mi to nepřijde jako ideální šroubovat to zepředu...
Za bližší foto díky
Za bližší foto díky

-> fido06: zespodu jsem zalaminoval tři 6-ky šrouby. Sešroubovat skrz mě přišlo barbarské.Přidám foto.
-> alda: Už máš chycenou tu kapličku k palubce? já nikde nevidim žádný šroubky, o víkendu sem řezal palubku, ale nenapadá mě nějaká další možnost, než ji natvrdo přišroubovat zepředu...jak si to vymyslel ty?
Volant je nově potažen umělou kůží a vlastníma rukama.
Ten volant je nově potaženej že je zabalenej? A čim je to potažené?
a kolko to ide

Kastle je výhodná koupě, zbytek je můj výtvor.
Převodovka má SP 4,22, kola 1 -4 krátká.
Motor 120 LS mírně upraven, vačka brus 260, karbec EDSR natryskovaný.
Nápravy M ,přední hřeben a 4 písty, zadní kyvka,
sedadlo řidič SPARKO skořepina- momentálně u čalouníka atd. popis auta dodám později
Převodovka má SP 4,22, kola 1 -4 krátká.
Motor 120 LS mírně upraven, vačka brus 260, karbec EDSR natryskovaný.
Nápravy M ,přední hřeben a 4 písty, zadní kyvka,
sedadlo řidič SPARKO skořepina- momentálně u čalouníka atd. popis auta dodám později
Pěkné Aldo, je to Tvoje práce, či výhodná koupě?
Chtělo by to nějaké konkrétnější info...
Převodovka motor atd..
Chtělo by to nějaké konkrétnější info...

Převodovka motor atd..
Chezkéé

nice
