skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Berušku jsem zakoupil 17.11.2006 od prvního majitele. S vozem doposud jezdila 83letá původní majitelka, která vůz vyrobený těsně před koncem roku 1971 zakoupila na konci února 1972. Vozidlo tedy změnilo majitele poprvé po 35 letech. Bude sloužit mé přítelkyni na ježdění po městě, do školky s dětmi, na nákupy apod.
Karoserie je původní, opravovaná (zřejmě prahy, blatníky apod., lak není původní). V současné době ve velmi dobrém stavu, bez koroze podvozku, prahů a zadních blatníků. Jediné vážněji napadené místo je spoj mezi pravým předním blatníkem a čelem. Z tohoto důvodu vyměním oba přední blatníky a čelo. Musím to stihnout do Vánoc, autíčko bude dárek pod stromeček :-)
Mezi další úpravy pak patří přezutí na originální hliníková kola - otvíráky (již jsem zakoupil), lehké napodložkování a mírné snížení. Dále pak zpětná zrcátka Beskyd Sport, origo sportovní volant Škoda a další drobný vzhledový tuning.
Abych nezapomněl, v roce 2002 byl vyměněn motor za jiný (nový?), typ Škoda 105. Má tedy jiný blok, hliníkovou vanu apod. Rozdělovač a karburátor původní.
Další popis a fotky snad doplním později v průběhu oprav/úprav.
30.11.2006 Přidal jsem fotografie nové přístrojovky a nového karburátoru. Ještě mám připravený nový rozdělovač. Také jsem dnes přivezl nově nakomaxitované "otvíráky", zítra budou obutá do Matador MP58 (165/70/13)
Beruška má v současné době odstrojený předek, přes víkend musím ještě vyvařit jednu stranu torpeda, je tam vyhnilý plech, pravou stranu již mám hotovou. Přes víkend dopasuju blatníky a čelo a v pondělí vezu Berušku do lakovny.
Karoserie je původní, opravovaná (zřejmě prahy, blatníky apod., lak není původní). V současné době ve velmi dobrém stavu, bez koroze podvozku, prahů a zadních blatníků. Jediné vážněji napadené místo je spoj mezi pravým předním blatníkem a čelem. Z tohoto důvodu vyměním oba přední blatníky a čelo. Musím to stihnout do Vánoc, autíčko bude dárek pod stromeček :-)
Mezi další úpravy pak patří přezutí na originální hliníková kola - otvíráky (již jsem zakoupil), lehké napodložkování a mírné snížení. Dále pak zpětná zrcátka Beskyd Sport, origo sportovní volant Škoda a další drobný vzhledový tuning.
Abych nezapomněl, v roce 2002 byl vyměněn motor za jiný (nový?), typ Škoda 105. Má tedy jiný blok, hliníkovou vanu apod. Rozdělovač a karburátor původní.
Další popis a fotky snad doplním později v průběhu oprav/úprav.
30.11.2006 Přidal jsem fotografie nové přístrojovky a nového karburátoru. Ještě mám připravený nový rozdělovač. Také jsem dnes přivezl nově nakomaxitované "otvíráky", zítra budou obutá do Matador MP58 (165/70/13)
Beruška má v současné době odstrojený předek, přes víkend musím ještě vyvařit jednu stranu torpeda, je tam vyhnilý plech, pravou stranu již mám hotovou. Přes víkend dopasuju blatníky a čelo a v pondělí vezu Berušku do lakovny.
Pytlak/Beruška - komentáře:
Pekná práca
moc peknéé Kilo
krásna farba 



velmy pekná stovečka :D
osobne sa mi 100vky nikdy nepacili ale tato tvoja sa mi fakt lubi
pekna 100-ka
co to tam mas za skelety?




-> Johny Death: 4au kámo jaké maš ještě jiná auta kromě boženky
pěkná práce pytlaku.Já jsem zvědav na ten závodák jak to s ním vypadá???
kraaaasna....decentne porobena
Nedávno jsem taky namontoval automatické rozsvěcení světel, přesně pár dní poté, co se mi podařilo před obchoďákem vybít baterku tak, že auto nešlo ani roztáhnout a museli jsme přivézt jinou. Jsem zvyklý z Laguny, že se světla rozsvěcí a zhasínají sama. Teď už to funguje stejně i v hundrtce. Akorát rozdělat celou palubku, abych se dostal k těm správným drátům je docela pakárna. Využil jsem to dále k zapojení el. ostřikovače a výměně hřídelky u pravého stěrače, která bohužel došla úhoně. Teď už by to mělo být OK. V dohledné době mě čeká ještě rozvodový řetěz a na jaře zadní blatníky a dostříkání zbytku vozu. Jinak je v denním provozu k maximální spokojenosti. Bezva to bylo před pár dny na sněhu, docela jsem si zařádil.
hm pěkný...
-> Pytlak:
nestačím zírat fakt je to fešanda :) mela krasnej základ :)

-> Pytlak: Moc pěkná,kopretiny,beskydky.
.. Sluší jí to!
-> Pytlak: co to tam v tý dílně stojí za kilovku s tim rámem ?? nemáš víc fotek ?? dík..
ty woe to je paráda!!kam se na to hrabe moje kilo
fakt super!

-> Pytlak: ahoj... co dodat...
celkem bych bral bejt tvoje přítelkyne :) bude s tim jezdit i v zime nebo jen od jara do podzimu? Takový krasný autiko by bylo dobrý brat vždyck na takový výlety co jezdím s moji boženkou (jedno z mych aut :))

-> Pytlak: Pekné moc pekné a wzadu je Wartburg

-> minno Karburátor jsem koupil od pana Jirouše, firma Ocelot - viz odkaz: www.ocelotauto.cz/, stál asi 1700Kč.
krásny karburátor, aj ja chcem
koľko stál?
a ináč celkovo pekné kilko

koľko stál?
a ináč celkovo pekné kilko