skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oliver
Olivera jsem koupil 2.9.2006
š100 r.v. 1970
lak v celku slušném stavu,
dřívější majitel si pohrál a vytvořil na zadní kapotě hranu... Aby autíčko náhodou neuletělo :-)
motor je po generálce, šlape jako hodinky
Koupil jsem ho z bazaru, takže nevím vůbec nic o jeho minulosti. Maximálně to, že jsem už 6. majitel.
Ten, kdo ho prodal do bazaru, byl machr, jelikož vzadu vytvořil dobrou strojovnu. A ta hrana... teď už je to i moje dílo... začala rezavět a mně nezbylo, než flexou stáhnout ten centimetr tmelu, zatřít základovkou, vytmelit, zabrousit a přestříkat. Jsem začátečník, a proto ten oblý tvar jsem brousil 14 dní...
A teď to přijde: Jsem začátečník, ale vím, že v motoru je spoustu věcí přidaných a upravených. Pls. pomozte a identifikujte je... díky
Ale abych nebyl úplný žabař, už jsem udělal:
- výměna topení
- vyčištění mechanismu pedálu plynu, ta sviňa se nechtěla vracet
- oprava už zmiňované hrany
- zabroušení, zatmelení a zastříkaní různých pukanců na karoserii
- zprovoznil jsem origo ponorné čerpadýlko k ostřikovačům
- STK
- "nové" pneumatiky - protektory 14" Pneu Vraník
- asi tisíc pokusů, jak donutit tachometr, aby ukazoval...
Do Olivera jsem namontoval palubní počítač Sigma BC1200. Čidlo je u LP kola - snímač na konzoli z 2mm plechu a magnetek přilepený dvousložkovým lepidlem na náboji.
Po 3 týdnech stání dostal Oliver konečně nový výfuk a může se opět jezdit. Zprvu jsem nemyslel, že to bude tak dlouho. Když mi starý výfuk už definitivně vypověděl službu, koupil jsem v nejbližší mototechně "nový". Dal jsem se do vyměňování a k mému překvapení jsem zjistil, že se jedná o ten polský šmejd, který tam nepasuje... No a od té doby Oliver nejezdil. Na stránkách www.skoda110r.com jsem narazil na jméno české firmy Ronelt, která vyrábí výfuky na eRko. Po 14 dnech mi došel kráásný žárově pohliníkovaný výfuk... Už je tam a vzhůru na silnice!
4.6.2007
Inspirován digi-tachem by Johny Death jsem palubní počítač Sigma BC1200 zabudoval přímo do klasických stovkových budíků... rafičku původního tahcometru jsem sundal... stejně teď nebude potřeba...
Olivera jsem koupil 2.9.2006
š100 r.v. 1970
lak v celku slušném stavu,
dřívější majitel si pohrál a vytvořil na zadní kapotě hranu... Aby autíčko náhodou neuletělo :-)
motor je po generálce, šlape jako hodinky
Koupil jsem ho z bazaru, takže nevím vůbec nic o jeho minulosti. Maximálně to, že jsem už 6. majitel.
Ten, kdo ho prodal do bazaru, byl machr, jelikož vzadu vytvořil dobrou strojovnu. A ta hrana... teď už je to i moje dílo... začala rezavět a mně nezbylo, než flexou stáhnout ten centimetr tmelu, zatřít základovkou, vytmelit, zabrousit a přestříkat. Jsem začátečník, a proto ten oblý tvar jsem brousil 14 dní...
A teď to přijde: Jsem začátečník, ale vím, že v motoru je spoustu věcí přidaných a upravených. Pls. pomozte a identifikujte je... díky
Ale abych nebyl úplný žabař, už jsem udělal:
- výměna topení
- vyčištění mechanismu pedálu plynu, ta sviňa se nechtěla vracet
- oprava už zmiňované hrany
- zabroušení, zatmelení a zastříkaní různých pukanců na karoserii
- zprovoznil jsem origo ponorné čerpadýlko k ostřikovačům
- STK
- "nové" pneumatiky - protektory 14" Pneu Vraník
- asi tisíc pokusů, jak donutit tachometr, aby ukazoval...
Do Olivera jsem namontoval palubní počítač Sigma BC1200. Čidlo je u LP kola - snímač na konzoli z 2mm plechu a magnetek přilepený dvousložkovým lepidlem na náboji.
Po 3 týdnech stání dostal Oliver konečně nový výfuk a může se opět jezdit. Zprvu jsem nemyslel, že to bude tak dlouho. Když mi starý výfuk už definitivně vypověděl službu, koupil jsem v nejbližší mototechně "nový". Dal jsem se do vyměňování a k mému překvapení jsem zjistil, že se jedná o ten polský šmejd, který tam nepasuje... No a od té doby Oliver nejezdil. Na stránkách www.skoda110r.com jsem narazil na jméno české firmy Ronelt, která vyrábí výfuky na eRko. Po 14 dnech mi došel kráásný žárově pohliníkovaný výfuk... Už je tam a vzhůru na silnice!
4.6.2007
Inspirován digi-tachem by Johny Death jsem palubní počítač Sigma BC1200 zabudoval přímo do klasických stovkových budíků... rafičku původního tahcometru jsem sundal... stejně teď nebude potřeba...
Oliver - komentáře:
20:20:32
15.03.2007
15.03.2007
paayya
odkud já tohle autíčko znám...no musím říct že svezení je v něm super
00:08:59
21.12.2006
21.12.2006
Dušan
-> Crestik: dle mě je to předchůdce ETZ. možná je to někde v článcích. je třeba pohledat
23:04:02
20.12.2006
20.12.2006
Crestik
nejsem sice odborník, ale nějak mi tam nesedí čtyřoko, odvětrání z nohy větráku, výfukové svody z LS/R. Jinak to na PZ podběhu bych řekl, že je to nějaký zlepšovák na rychlejší záměnu cívky. Řekl bych, že to heblo je stykač, ale fakt by mě zajímalo, co to umí...
16:33:16
19.12.2006
19.12.2006
favo110lrs
hmhm... pěkný kilero ten motor vypadá k světu...
18:34:36
11.10.2006
11.10.2006
Carmagedon
O víkendu budou další fota...
06:49:10
10.10.2006
10.10.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
čau pane!!! super, přihoď nějaký fotečky, tle auto vypadá že se mi bude líbit
19:22:53
09.10.2006
09.10.2006
Matty110L - zrušená registrace
vítej mezi stovkaře!!fotkýýýýýýý:
18:15:46
09.10.2006
09.10.2006
petřík
dej foto tý kapoty . vypadá pěkně