Tuto Škodu 100L jsem koupil 12.2005 za docela lidovou cenu, měla novou STK a byla v dobrém stavu na to že to je rok výroby 1975 a najeto asi 109tis km. Jsem třetí majitel.
Ten první ji koupil v Brně v 75. roce za 47200Kčs, měl ji 14let a najel s ni asi 27tis kilometrů.
Ten druhý ji měl těch zbývajících 16let a nalital s ni 82tis km. Je tam vše original, mimo prednich sedacek (možná sem něco přehlídl).
Dá se říct že je bez koroze a ve velice dorém stavu...
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:
malý volant + páčky z eRka
karburator SEDR
Al kola
a další malé ůpravy, které nijak nenávratně neponičí původní stav automobilu.
6.1.2006
Přidal jsem foto "Dodávky osobního automobilu"
12.2.2006
Nějaké nové foto + fotky zabudovaného SEDRU
26.2.2006
Tak sem si koupil převařáky, teď je musím nějak nastříkat, obout a pak sem hodim foto jak to vypadá...
15.4.2006
Tak sem se po dlouhé době dostal k výměně motoru za eRkový.
2.7.2006
Auto prodáno mému dědovi...
v důsledku to znamená to, že se jen přestěhovalo do jiné garáže, a jelikož děda najede tak 25km za rok, tak si myslím, že tímto způsobem bude u něj dobře schované na mé pozdější plány :)
BUTCHER-100L - komentáře:
-> tomo227: Matty110L 14.06.06 21:57:06 napsal:
číslo odstínu je 2166...proběhal sem celej olomouc než sem jí sehnal na moje kilo
co to je za otien??

nádherná barva!! a vůbec celý auto je voňavka
-> BUTCH: nemáš foto? hď mi kdyžtak na mail. dík
4íslo odstínu je 2166...proběhal sem celej olomouc než sem jí sehnal na moje kilo
rozhodně karbec bych dal zpátky ať nekazí zvuk

a volant bych dal velkej, malej si dávám jenom na zimu nebo na "rallye"
->
petřík: Tak ten vejfuck sem udělal ze středního dílu tlumiče z P306, zadělal vstupní díru a přivařil škodovácký svody a je to.....
-> BUTCH: co tam máš za domorobo výfuk? máš nějakej plánek?
diky
Tak to je kilečko stojí za povšimnutie fakt super. Len tak ďalej.
jo a ty posledni dve fotky jsou tesne po vymnene a testovaci jizde...
Samo ze tam prijde zpet naraznik
No teda paráda ... ale dej prosím do pořádku ten filtrbox
SEDR bych tam klidně nechal, ale čtrnáctky kola a originál volant je nutnost :-)) Jak psal Miloš, "nezaměnitelný pocit nejistoty"...
no jo, ale s tim SEDRem to o dost lépe jede a míň žere a to nemluvim o tech vybornej startech. S tim jednokomorakem sem mel neustale problemy, nechtelo to chytat a kuckalo to a skakalo a pak zase nejelo a tak pořad dokola...
A na tempování se chystam na jaře...
Přimlouvám se taky k původnímu stavů, SEDR ven, BS z5, kolečka nech klasický 14" s pneu 155, volant původní (dodá nezaměnitelný pocit nejistoty) a užívej si klasického kilíčka plnými doušky. Časem to tak stejně uděláš, věř mi. A po přeběhnutí karoserie tempíčkem nezůstane kolemjdoucím jedno oko suché.
nádherná
toto je kandidat na original....
Ty Ty Ty ! Nech tak,jak je,dobrý je
super stovec