skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V tomto článečku vás seznámím s mojí krasavicí, dočasně zvanou Karkulka!! Jak už jste si na fotkách asi všimli je to ještě nedodělaná škoda 100...
Po koupi v říjnu 2005 od kamaráda, hned proběhlo několik malých úprav, jako je výměna čela a snížení podvozku o 7cm. V lednu dále byly vyměněny pneumatiky ( ve předu Vredestein, v zadu Kleber) s rozměry 175/60 R13 a podložky na kola – 1cm. Ani na výfuk jsem nezanevřel. V lednu jsem přidal příčný výfuk z neznámého tipu Peugeota.
Plány do budoucna:
Brzy mě čeká výměna spojleru, který bude vyroben dle mého přání a dále výměna motoru z vozu Toyota Celica 1.8 s dvěma karburátory Weber. Poté přijde na řadu také kompletně nový interiér a fólie na okna. I podvozek se dočká výměn náprav za široké a tlumičů Monroe. Bezpečnost na prvním místě, proto budou nainstalovány kompletně nové brzdové trubičky, posilovač a chlazené kotouče. Řízení bude zaměněno za hřebenové (možná i s posilovačem).
Dále:
-převodovka 5-kvalt z novějšího modelu škoda 125
-rádio Blaupunkt a reproduktory 2x 200W Sencor
-přestříkání na světle zelenou barvu
Doufám, že se všechny moje plány stanou realitou, a že se vám moje Karkulka líbí. Díky, že jste si udělali čas kouknout právě na mojí škodovku.
GAME OVER škodovka skončila ve firmě Stef kde ji důkladně sešrotovali
Po koupi v říjnu 2005 od kamaráda, hned proběhlo několik malých úprav, jako je výměna čela a snížení podvozku o 7cm. V lednu dále byly vyměněny pneumatiky ( ve předu Vredestein, v zadu Kleber) s rozměry 175/60 R13 a podložky na kola – 1cm. Ani na výfuk jsem nezanevřel. V lednu jsem přidal příčný výfuk z neznámého tipu Peugeota.
Plány do budoucna:
Brzy mě čeká výměna spojleru, který bude vyroben dle mého přání a dále výměna motoru z vozu Toyota Celica 1.8 s dvěma karburátory Weber. Poté přijde na řadu také kompletně nový interiér a fólie na okna. I podvozek se dočká výměn náprav za široké a tlumičů Monroe. Bezpečnost na prvním místě, proto budou nainstalovány kompletně nové brzdové trubičky, posilovač a chlazené kotouče. Řízení bude zaměněno za hřebenové (možná i s posilovačem).
Dále:
-převodovka 5-kvalt z novějšího modelu škoda 125
-rádio Blaupunkt a reproduktory 2x 200W Sencor
-přestříkání na světle zelenou barvu
Doufám, že se všechny moje plány stanou realitou, a že se vám moje Karkulka líbí. Díky, že jste si udělali čas kouknout právě na mojí škodovku.
GAME OVER škodovka skončila ve firmě Stef kde ji důkladně sešrotovali
škoda 180l - komentáře:
19:27:50
08.01.2012
08.01.2012
dusanko1609
chuda auto
21:32:35
19.09.2006
19.09.2006
Tuxik
-> milan444: chudak auti
18:20:50
19.09.2006
19.09.2006
milan444
tak to ti věřím snížit o 7cm to je dost zkurvený
17:31:32
19.09.2006
19.09.2006
mrca
stovku uz nikdy vic zkurvenejsi auto jsem jeste nevidel
23:48:49
21.05.2006
21.05.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
Motor z toyoty a posilovač řízení?
12:44:22
17.02.2006
17.02.2006
Maši
jo dobry popis ale chtelo by to vic fotek.....
17:24:16
25.11.2005
25.11.2005
mrca
ten nárazník už tam není
14:52:08
25.11.2005
25.11.2005
Jakuza
Nevím jak ostatní (protože na fotkách nic není), ale ten zadní nárazník je těžkej TUZING
10:39:47
25.11.2005
25.11.2005
Maši
Mas to super ty blazne!!
18:38:18
24.11.2005
24.11.2005
Lůďa
Jen tak dál,ať se ti daří.