skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO: Škoda 100
ROK VÝROBY: 1970
KAROSÉRIA:
kompletne zahladená
odskoky na oboch prednych dverach-vodicove na dialkove ovladanie
zamračena kapota s rychloupinakmy
navarene rozpery medzi tlmicmi vpredu aj vzadu
ochranny rám
číre svetlá vpredu aj vzadu
predny spoiler Škoda 130RS
PODVOZOK A KOLESÁ:
pružiny Škoda 130RS - okruhova
tlmiče GABRIELL
vpredu 4-piestikove brzdy, vzadu bubon - na sezonu 2007 kotuče+hydraulicka ručná
predná náprava uzka po GO s nabojkami na rozteč 4/100
zadna naprava v sucastnosti uhlova so skladanou suchou skrinou otocena o 180° - s nabojkami na rozteč 4/100
kolesa RONAL RACING 3-dielne
vpredu 7,5/13" pneu 175/50 R13
vzadu 9/13" pneu 175/50 R13
MOTOR:
Felicia 1.3 MPI/povodne/ prestavana na karburator - otoceny o 180°
znizena a lestena hlava
lestene sanie
odlahceny zotrvak podla Škoda 130RS
tvrdena spojkova lamela SACHS priemer 190mm
vodna pumpa+remenice na plochy remen
bezkontaktove zapalovanie
vyfuk na mieru s upravenym tlmicom s Hondy CBR
naporove chladenie s dvoma vetrakmi
INTERIER:
pristrojova doska, budiky, kablovačka z Felicie
sedačky VW GOLF IV
precalunene dvere a strop do cierneho semisu
____________ZHÁŇAM_______ __________________________ __________________________ _____________
Výfukové zvody 4-1 ale zrkadlovo otočené-ak mi ich niekto dokáže vyrobiť, tak sem s ponukami
Makrolon na zasklenie 3mm hrubý
Predné víko zo 4-stupňovej suchej prevodovky
Suché slicky 185/510 R 13
------------------------- -------------------------- -------------------------- ----
7.7.2007 Kúpené karburátory Keihin z CBR900F so saním a palivovím čerpadlom
duri554 - - komentáře:
Auto je stavane viac menej na zavody, takže po zrazoch bude chodiť len výnimočne. A "KOVINKO", keby som mal pohnutu kasňu, tak to auto asi nerobím, nemyslíš?
dost roztlcene to bolo ale nemas pohnutu kasnu komplet celu?
-> duri554: hm takze uz auto budem moct videt jedine na zavodoch? Lebo minuly rok som ho okukoval v Inchebe...
Super kola

-> haso: ked mas prilbu tak ti to ani nepride. A tych par minut na tom zavode sa to da vydrzat.
-> haso: heh myslim ze postupom casu duri zmenil priority a z povodnej lestenky sa postupom casu stal zavodak

-> itchy: ale, ten hukot v kabine musi byt neznesitelny, a tiez si nemyslim ze je 2x bezpecne nosit so sebou motor v kabine pri naraze...

-> haso: minimalne lepsie rozlozenie hmotnosti
-> duri554: tak ta buracka to by ma asi drblo, by som toho typka porat zabil keby mi toto spravil...
a jaky vyznam ma motor otoceny o 180stupnov?

a jaky vyznam ma motor otoceny o 180stupnov?
-> duri554: nie ze nevedel zastavit, isiel smykom....inac pochvalujem masinku, ako sa sprava motor v strede ??
sedi to lepsie na ceste ?
sedi to lepsie na ceste ?
-> itchy: ako formule s skodovackou prevodovkovskoda
-> duri554: ako mas riesenu prevodovku a radenie? mozes dat dajake foto, pre zaujimavost?
jaky čas si mal na ostrej luke ja som mal strasne naprd 2.10 ten lepšii

-> duri554: no to potesi takeho trtka stretnut, inak ten motor je haluz dufam ze to niekde uvidim nazivo

itchy 10.05.07 19:00:13 napsal: -> duri554: co sa stalo v tej bystrici, ze si to mal take roztlcene? Ale, jeden blbec na šprine nevedel zastavit svoju bučoru a tak to dopadlo
-> duri554: co sa stalo v tej bystrici, ze si to mal take roztlcene?
Ľudia, keby ste vedeli, ze cele to trvalo aj s opravou tak cca 3 týždne(ale skoro 24 hod denne) tak aj tak asi neuveríte

-> Milan 136: nejdriv sem si toho taky nevsiml ale je mysto zadnich sedacek



-> duri554: No tak to je masakr, ty to máš fakt otočené o 180° pěkná práce a je dobře, že jsi to dal přes zimu do kupy.
