SO 545 / s110ls SO 545 / s110ls

komentáře | popis | fotky | SO545 | 22.01.23 08:55 | 33x v oblíbených
Cca niekedy okolo 15.5.2017 som zhliadol na bazosi inzerat na predaj 110ls.

Zhanal som motor do svojej S100 tak padol mail s otazkou na prdaj solo motoru.



Dostal som odpoved : Bude cele auto alebo nic.

Potom hned ze je na auto rezerva...



19.5.2017 dosla SMS ze auto je volne ked ho chcem nech volam manzela...

20.5.2017 obhliadka a dohoda o kupe... a niekde sa sustlo ze vraj to este mozno ma zive doklady...

27.5.2017 odtah domov /uz som vedel ze doklady su v depozite na 50rokov/

13.6.2017 dohodnute stretnutie s vlastnikom auta a hlavne dokladov. /auto som kupil od chclapca co ho dostal za odvoz/

24.6.2017 stretnutie so 74r panom ktory prislubil prepis auta na mna. Mal komplet papiere a nejake drobnosti k autu.

28.6.2017 odhasenie eLeSky na moje meno. Tazka parada a asi aj trosku stastia

30.6.2017 auto mam na svojich SPZkach a ulozene v depozite.



-----------zatial ta sranda stala komplet 600e------------ po dokonceni S100 sa nevyhnutne vrhnem na renovaciu tohto auta---



10.10.2020 zacata oprava tohto vraku.

SO 545 / s110ls - komentáře:

10:42:38
21.11.2021
Milan 136
-> Eidy 21.11.21 10:26:48: I proto je potřeba po nalepení autem ideálně vůbec nemanipulovat, protože ta kastle se proti sklu na tom měkkém lepidlu kroutí.
10:26:48
21.11.2021
Eidy
-> Milan 136: Souhlas. Lepený skla pevnost přidávají a to celkem dost.
09:00:03
21.11.2021
Milan 136
Ono se to možná nezdá, ale lepená skla na karoserii dělají snad 30% torzní tuhosti. Snad mě paměť neklame. Ale bylo to pravdu hodně.
18:50:17
20.11.2021
Jozka
-> SO545: Jasně - mě šlo o to, jak moc by se musela karosérie vyztužit, aby se to projevilo nějak výrazně pozitivně (zmenšením sil) na rámu okna, i když..

-> Bukaj 20.11.21 11:01:43: ..jsem se vezl v jednom MBX, kterýmu chyběly přídavný výztuhy prahů a okno se (třeba na šikmým žel. přejezdu) hýbalo v rámu tak, že to bylo vidět pouhým okem..4
13:02:02
20.11.2021
SO545
-> Bukaj 20.11.21 11:01:43: ano kalene sklo sa halvne vie pekne ohnut a to o dost....Vyrezaval som zadne okno z miltivanu ktore bolo prehnute o 2cm....neskutocne to v nom praskalo ale na pocudovanie prezilo.



-> Jozka 20.11.21 10:53:55: myslel som vystuzenie karoserie ako takej....jasne ze okno tomu nepomoze ani nahodou.4
11:01:43
20.11.2021
Bukaj
-> Jozka: Tak, tak. Ono se to nezdá, ale sklo v gumě/guma v rámu u škodovek dost cestuje...

Navíc jsem přesvědčen, že by se muselo udělat úplně nové sklo, protože sklo určené k vsazení do gumy bude asi menší, než by bylo potřeba pro přilepení...

...když už bych to zkoušel, tak bych pro začátek použil kalené sklo ze standardů - to vydrží nesmysl oproti lepenému4
10:53:55
20.11.2021
Jozka
-> SO545 20.11.21 09:41:19: Někdy by to zkusit měl / mohl. Osobně bych si na dlouhou životnost po vlepení nevsadil, ty lepený skla kolikrát odrovná i křivej pohled, ale třeba se pletu..

A odhadnout jak se vyztužení projeví na odolnosti rámu P okna proti kroucení si teda netroufám už vůbec..
10:15:49
20.11.2021
11mAjA11
Lepené skla měly modely VW dodávané do USA, určitě Golf Mk II/Jetta, u MkI si tím jisty úplně nejsem, ale asi i ty to měly (právě kvůli zpevnění karoserie). Takže na západě technologie byla, je fakt, že karoserie byla už tehdy s tuhosti jinde oproti sedanům z MB.
10:01:21
20.11.2021
Eidy
-> SO545: Prasknuti je riziko, ale radší jsem tu myšlenku nevyslovil. 1 Nemyslel jsem ani tak potisk zespodu, jako spíš zvenku. Ty lišty nebejvají moc široký, tak aby nebylo vidět lepidlo zvenčí. 4
09:41:19
20.11.2021
SO545
-> Eidy 20.11.21 09:35:59: Chce to vhodny profil -bausetu- nieco malo na skusku mam.

Na sklo staci primer na lepenie....mam to odskusane a doporucene.



Ja sa skor bojim praskania skiel ak sa karoseria nevystuzi.



Ale to vsetko je este dost daleko.....aj ked karoseriu uz mam zase na dvore a snad do nej co chvilu polozim flexu....4
09:35:59
20.11.2021
Eidy
-> SO545: Že by v sedmdesátkách měli soudruzi potřebnou chemii? Utrácet valuty se jim nechtělo. Každopádně myšlenka je to zajímavá a kdysi mi to hlavou taky proběhlo kvůli aerodynamice a zpevnění karoserie. Ale pak jsem si řekl, že u eRka to stejně nemá cenu. 1

Každopádně ti držím palce. Zbývá vyřešit tvar rámu, vybrat lištu a vymyslet nějak potisk/nástřik skla po obvodu.
09:29:39
20.11.2021
SO545
-> Bukaj 20.11.21 09:09:55: tak to je...OK. Myslel som vsadenie do karoserie...a dost sa cudoval.

A tu slo len o bezpecnost roztriestenia....co uznavam.



Skusim vlastnu cestu. Vdaka za upresnenie.
09:09:55
20.11.2021
Bukaj
-> SO545: Všechny zadomotorové škodovky výbavy "L" a vyšší už od 1000MB měly čelní sklo lepené, od 742 už to měly všechny modely. Jiné, než čelní sklo lepené nikdy nebylo, ostatní skla vždy kalená.

Tedy pokud se bavíme o bezpečnostním skle - kalené (rozpadne se na malinké kostičky) vs. lepené (dvě vrstvy skla a mezi nimi fólie - popraská, ale zůstane v celku - nevysype se na tebe). Pokud jsi myslel lepené ke kastli tmelem místo gumy, tak první sériová škodovka, která měla sklo lepené ke kastli byla Felicia Combi a týkalo se to pouze zadních bočních skel kufru...4
08:13:44
20.11.2021
SO545
Pohravam sa s myslienkou lepeneho celneho a zadneho okna na LS....

U Gerega som sa docital ze do par krajin bolo lepene celne sklo uz z fabriky....



Ale foto som nikde nedohladal. Videl to niekto ???
17:06:28
19.11.2021
SO545
starter skoro na prvocinitele....
zvětšit  SO 545 / s110ls - obrázek od SO545 vložen 19.11.2021 17:06:28
20:32:16
17.10.2021
Eidy
-> SO545: Hezký. Když to má být do poličky na výstavku, hlasoval bych pro natřenou hlavu.4
20:16:21
17.10.2021
SO545
a veko ventilov si tiez naslo svoje miesto...4
zvětšit  SO 545 / s110ls - obrázek od SO545 vložen 17.10.2021 20:16:21
16:22:44
12.10.2021
SO545
-> Eidy 12.10.21 09:00:53: jasne...este som tom upravoval fortunkou aby to pekne zapadalo...a klasiku som radsej neriskoval. Varobil sa aj vkladaci valec ale nieje ho potreba.
09:00:53
12.10.2021
Eidy
20:25:57
11.10.2021
SO545
Dnes konecne dokoncene kruzky na prachovky...
zvětšit  SO 545 / s110ls - obrázek od SO545 vložen 11.10.2021 20:25:57
Extreme Tyres