skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po několika letech bez stovky jsem neodolal a koupil jsem si další, v pořadí již třetí.
Zatím seriovka po prvním majiteli. Mírně oťukaná, ale co je nejdůležitější, je bez zásadní koroze, samozřejmě něco se najde. Dnes ujela 92km. Po pár letech stání v garáži.
Plán je ji trochu pošlechtit a udržovat víceméně v téměř původním stavu.
Tak jsem udělal brzdy, přidal zrcátko na stranu spolujezdce, vyčistil interier, přidal opěrky hlavy, vyměnil jsem topení, které teklo. A auto už jede a brzdí tak, jak má. U kamaráda jsem přitáhl šnek řízení, tak už vůle v něm není tak strašná a prohlídl podvozek, nějaká povrchovka tam je, ale díra žádná..
A s tím samým kamarádem jsme provedli malý srovnávací test, jak si proti sobě stojí škoda 100L a 105L z pohledu výkonostního. Překvapivě vyrovnané, ani jedno pořádně nejede a do kopce je lepší podřadit u obojího:-D
Jinak proběhla účast na Jarním srazu Škodateamu a v závodě obsazeno čtvrté místo absolutně a První ve skupině do 1200, se sériovou stovkou..
srpen 2016
"nový" motor původem ze Škoda 125 - dvouřádková stodvacítka (jede to tak nějak stejně pomalu). S pár drobnými úpravami jako je lehčí setrvačník, s nějak lépe obloženou a odpruženou lamelou z 1203 a přítlačák z feldy 1,6. Motor je uložený na dvou tvrdých silentblocích nastojato. Chlazení snad vylepšeno 10-listou plastovou vrtulí nejprve s velkou řemenicí a řemenem 1150mm, což se zcela neosvědčilo, takže nakonec je použita originální řemenice s řemenem 1075mm. Také jsem vytvořil nasávací kapsy na vzduch, jestli mají nějaký větší přínos, netuším. Zatím se to tváří že to chladí, kdyžtak si zatopíme:-)
A také nasazena Alu kola Apollo s pneu Semperit Comfort life 175/60R13. Na pružinách byl proveden flexatuning a byly o nějaký závit zkráceny.
Auto prodáno a odjelo k novémuj majiteli do Varnsdorfu.
Zatím seriovka po prvním majiteli. Mírně oťukaná, ale co je nejdůležitější, je bez zásadní koroze, samozřejmě něco se najde. Dnes ujela 92km. Po pár letech stání v garáži.
Plán je ji trochu pošlechtit a udržovat víceméně v téměř původním stavu.
Tak jsem udělal brzdy, přidal zrcátko na stranu spolujezdce, vyčistil interier, přidal opěrky hlavy, vyměnil jsem topení, které teklo. A auto už jede a brzdí tak, jak má. U kamaráda jsem přitáhl šnek řízení, tak už vůle v něm není tak strašná a prohlídl podvozek, nějaká povrchovka tam je, ale díra žádná..
A s tím samým kamarádem jsme provedli malý srovnávací test, jak si proti sobě stojí škoda 100L a 105L z pohledu výkonostního. Překvapivě vyrovnané, ani jedno pořádně nejede a do kopce je lepší podřadit u obojího:-D
Jinak proběhla účast na Jarním srazu Škodateamu a v závodě obsazeno čtvrté místo absolutně a První ve skupině do 1200, se sériovou stovkou..
srpen 2016
"nový" motor původem ze Škoda 125 - dvouřádková stodvacítka (jede to tak nějak stejně pomalu). S pár drobnými úpravami jako je lehčí setrvačník, s nějak lépe obloženou a odpruženou lamelou z 1203 a přítlačák z feldy 1,6. Motor je uložený na dvou tvrdých silentblocích nastojato. Chlazení snad vylepšeno 10-listou plastovou vrtulí nejprve s velkou řemenicí a řemenem 1150mm, což se zcela neosvědčilo, takže nakonec je použita originální řemenice s řemenem 1075mm. Také jsem vytvořil nasávací kapsy na vzduch, jestli mají nějaký větší přínos, netuším. Zatím se to tváří že to chladí, kdyžtak si zatopíme:-)
A také nasazena Alu kola Apollo s pneu Semperit Comfort life 175/60R13. Na pružinách byl proveden flexatuning a byly o nějaký závit zkráceny.
Auto prodáno a odjelo k novémuj majiteli do Varnsdorfu.
Jarda... / Š100 - komentáře:
22:03:47
24.08.2016
24.08.2016
miguelias
Každá nemusí vypadat jako funglovka, tenhle stav je daleko hezčí.
22:01:01
24.08.2016
24.08.2016
bajou
Krása
22:44:38
30.03.2016
30.03.2016
Jozka
-> Jarda...: Fotka jak z roku 1978..
19:36:16
30.03.2016
30.03.2016
Jarda...
-> Luky: Hele prostě jsem se na ní musel jet podívat. Když jsem ji viděl, hlavně teda ty důležitý partie, tak super. jasně plechařina není úplně TOP, ale z pár metrů to vypadá dobře.. třeba spojkový a brzdový válec a hadičky..
09:44:10
30.03.2016
30.03.2016
Luky
...jsem ti do telefonu říkal, že jsi vůl
Ale hezká je...
Ale hezká je...
19:55:20
29.03.2016
29.03.2016
aspetras
Ty jo když jsem byl špunt tak jsem měli úplně stejnou, jen to byla 110
19:52:35
29.03.2016
29.03.2016
j_j
Super, nádherná :) nevím jak někdo vůbec dokáže bez stovky žít :)
19:50:57
29.03.2016
29.03.2016
Jarda...
-> saSaT: Jo jo, je pěkná. Na ta léta super.. Dík
19:47:58
29.03.2016
29.03.2016
saSaT
Supr základ, ta bude krásná