skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info:
Model: Škoda 100
Vyrobeno: 29. 9. 1973 - modelový rok 74
Barva: Auto je přestříkané na neznámé zeleno-bílé cosi. Původně zřejmě bílá doverská, podle vzorníku barev. V malém techničáku je barva uvedena jako pastelová zeleň :-D
Najeto: při koupi 80 258km
Dojemný příběh:
Tady vás asi zklamu. Žádný příběh nemám. Můj soused prodával stováče, do kterého jsem se zamilovala už před 4-lety. Stával v ulici a já jsem na něm mohla oči nechat. Takže když mi auto nabídl, já nemohla odolat. A tak ho mám. 16. 6. 2015 se podepsala kupní smlouva a od té doby je to můj mazel :-)
Jaké jsem z toho měla a mám pocity vyjadřuje nejlépe toto video :-D ->
S Alexem41 natáčíme videa o našich autech, vlogy ze srazů, a tak podobně. K vidění na YT, kanál RetroŠkoda family :-) To stačí napsat do vyhledávače :-)
Jo, a taky píšeme články :-) retroskodafamily.wordpres s.com/
Co se plánů do budoucna týče... Žádný tuning! Chci ho uvést do co nejlepšího původního stavu :-)
Model: Škoda 100
Vyrobeno: 29. 9. 1973 - modelový rok 74
Barva: Auto je přestříkané na neznámé zeleno-bílé cosi. Původně zřejmě bílá doverská, podle vzorníku barev. V malém techničáku je barva uvedena jako pastelová zeleň :-D
Najeto: při koupi 80 258km
Dojemný příběh:
Tady vás asi zklamu. Žádný příběh nemám. Můj soused prodával stováče, do kterého jsem se zamilovala už před 4-lety. Stával v ulici a já jsem na něm mohla oči nechat. Takže když mi auto nabídl, já nemohla odolat. A tak ho mám. 16. 6. 2015 se podepsala kupní smlouva a od té doby je to můj mazel :-)
Jaké jsem z toho měla a mám pocity vyjadřuje nejlépe toto video :-D ->
S Alexem41 natáčíme videa o našich autech, vlogy ze srazů, a tak podobně. K vidění na YT, kanál RetroŠkoda family :-) To stačí napsat do vyhledávače :-)
Jo, a taky píšeme články :-) retroskodafamily.wordpres s.com/
Co se plánů do budoucna týče... Žádný tuning! Chci ho uvést do co nejlepšího původního stavu :-)
Ubulánek / Škoda 100 - komentáře:
14:24:41
21.09.2018
21.09.2018
Rori - zrušená registrace
-> Miffo: suhlasim, ostatni - blbě
12:13:11
21.09.2018
21.09.2018
Miffo
Tiež do toho trochu vstúpim. Podľa spomínanej teórie sa čudujem, že si niekto kúpi Porsche 911, keď má nádrž tiež vpredu.
12:12:33
21.09.2018
21.09.2018
Petkar
TTomas: Aby nevznikl mylný dojem, že skoro 60 let starou koncepci považuji za stejně bezpečnou jako moderní auto, to v žádném případě, těch x let vývoje a posunu v bezpečnosti je (a musí být) samozřejmě vidět...
Pokud někdo nechce jezdit s autem, které má nádrž vpředu je to jeho volba a právo, na druhou stranu mi přišlo dětinské to zdůvodňovat to zdůvodňovat tím, že nádrž je vpředu a auto začne hořet...
Jak někdo správně poznamenal, za nehodu nikdy nemůže auto, ale řidič...
Zároveň jsem si dovolil poznamenat něco k mediální masírce ohledně bezpečnosti moderních aut, která v lidech, kteří nemyslí, vyvolává pocit bezpečí typu "mě se nemůže nic stát, mám ABS a 50 airbagů"...
A už bych tuto debatu zanechal
Pokud někdo nechce jezdit s autem, které má nádrž vpředu je to jeho volba a právo, na druhou stranu mi přišlo dětinské to zdůvodňovat to zdůvodňovat tím, že nádrž je vpředu a auto začne hořet...
Jak někdo správně poznamenal, za nehodu nikdy nemůže auto, ale řidič...
Zároveň jsem si dovolil poznamenat něco k mediální masírce ohledně bezpečnosti moderních aut, která v lidech, kteří nemyslí, vyvolává pocit bezpečí typu "mě se nemůže nic stát, mám ABS a 50 airbagů"...
A už bych tuto debatu zanechal
11:44:59
21.09.2018
21.09.2018
TTomas
-> Petkar: Osobně tedy rozdíl bourat v kile nebo třeba v OII dost vnímám (oboje osobně vyzkoušeno). Za nadrž vpředu jsem ale rad kvuli rozložení hmotnosti.
11:09:12
21.09.2018
21.09.2018
Zdendys Š.
Nebezpeční jsou řidiči, ne auta.
11:06:33
21.09.2018
21.09.2018
Petkar
Jako jo, může se stát, že někoho znáte, ale paušalizovat - nádrž vpředu->nebezpečné auto->nehoda->požár
->smrt mi přijde moc zjednodušující... a poplatné médiím...
Stejně tak média budou tvrdit, že OI není tak bezpečná jako OII, zároveň však ta samá media tvrdila, že OI v době, kdy se začala vyrábět byla bezpečná... a teď mi řekněte, o kolik se reálně změnil provoz za posledních 20 let? Určitě o hodně a je o tolik OII bezpečnější? asi ne...
Ale to už nesouvisí s diskuzí pod tímto kilem, jen mě nadzvedlo tvrzení někoho, že kilem nejezdí, protože je nebezpečné tím, že má nádrž vpředu...
Pokud bych k tomu měl takto přistupovat, tak nejbezpečnější auto, které jsem kdy řídil byl poctivý Range Rover 1994 - žádný airbag, žádné ABS, před tebou 1,5 metru kapoty, pod tím těžký motor, místo nárazníků železná traverza, vysoký posed, přehled všemi směry... když jsem strčil čumák do křižovatky, i náklaďák zpomalil stejně tak Hummer H1...
Mimo to celou dobou tvrdím, že pokud se něco stane, mělo se to stát a pokud nehodu mám přežít, přežiju jí i v kile (v eRku) a pokud ne, je úplně jedno, v čem jedu...
akorát média v lidech vyvolávají pocity, že právě to nejnovější auto je nejbezpečnější a popírá zákony fyziky... a někteří jedinci jim to baští i s navijákem a pak jsou silnice plné bezmozků...
Stejně tak média budou tvrdit, že OI není tak bezpečná jako OII, zároveň však ta samá media tvrdila, že OI v době, kdy se začala vyrábět byla bezpečná... a teď mi řekněte, o kolik se reálně změnil provoz za posledních 20 let? Určitě o hodně a je o tolik OII bezpečnější? asi ne...
Ale to už nesouvisí s diskuzí pod tímto kilem, jen mě nadzvedlo tvrzení někoho, že kilem nejezdí, protože je nebezpečné tím, že má nádrž vpředu...
Pokud bych k tomu měl takto přistupovat, tak nejbezpečnější auto, které jsem kdy řídil byl poctivý Range Rover 1994 - žádný airbag, žádné ABS, před tebou 1,5 metru kapoty, pod tím těžký motor, místo nárazníků železná traverza, vysoký posed, přehled všemi směry... když jsem strčil čumák do křižovatky, i náklaďák zpomalil stejně tak Hummer H1...
Mimo to celou dobou tvrdím, že pokud se něco stane, mělo se to stát a pokud nehodu mám přežít, přežiju jí i v kile (v eRku) a pokud ne, je úplně jedno, v čem jedu...
akorát média v lidech vyvolávají pocity, že právě to nejnovější auto je nejbezpečnější a popírá zákony fyziky... a někteří jedinci jim to baští i s navijákem a pak jsou silnice plné bezmozků...
20:27:00
20.09.2018
20.09.2018
Jozka
-> Petkar 20.09.18 15:08:26: Já jednoho, co málem v kile uhořel znám (dělal mi šéfa kdysi).. Ale auto chytlo po nárazu náklaďákem zezadu a s nádrží to až tak moc nesouviselo .
E: Vlastně mě napadlo, že jsem u MB rozlouskl při nehodě nádrž dokonce osobně - a vůbec nic se nestalo, jen vytekl benzín..
E: Vlastně mě napadlo, že jsem u MB rozlouskl při nehodě nádrž dokonce osobně - a vůbec nic se nestalo, jen vytekl benzín..
17:05:10
20.09.2018
20.09.2018
Rori - zrušená registrace
-> Tomaso435: to bude tym
15:35:40
20.09.2018
20.09.2018
Tomaso435
-> Rori - zrušená registrace 20.09.18 12:19:05: se moc koukáš na televizi
15:08:26
20.09.2018
20.09.2018
Petkar
No není to zajímavé, že když chce člověk od jiné osoby důkaz pro to co ona osoba tvrdí, je mu nabídnuto leda ho.no...
Hodně odvážné tvrzení od někoho, kdo je zde registrovaný 3 měsíce... ale tak, obrázek si udělá každý sám
Hodně odvážné tvrzení od někoho, kdo je zde registrovaný 3 měsíce... ale tak, obrázek si udělá každý sám
13:32:35
20.09.2018
20.09.2018
Rori - zrušená registrace
-> Petkar: aha, ty chces rukolapny dokaz, tak to ti do ruky dam akurat to hovno.
13:00:48
20.09.2018
20.09.2018
Petkar
Prepáčte, chlapci, že vám do toho leziem, ale...
Kolik takových znáš, víš o nich osobně? kteří bourali škodou 100/110 a kolik jich v ní uhořelo po nárazu?
Sorry, ale to jsou kecy, na které musím reagovat, ano, škoda 1000/1100/100/110/R má nádrž vpředu, když se na to podívám historicky, v době, kdy tato auta vznikla, to bylo celkem běžné řešení. Že občas došlo k nějaké nehodě, to se taky stávalo, akorát v té době rychlost byla někde úplně jinde, takže i následky nehod nebyly takové jako dnes...
Pak přijde lobby automobilek všem do jednoho cpe do hlavy, jak je nebezpečné jezdit starými auty, které nemají aspoň 30 airbagů a nedosáhly v nárazových testech aspoň 50 hvězdiček a úplně nejbezpečnější je to jejich nové auto, které si okamžitě běžte koupit....
Ano jezdím erkem, má motor vpředu, jezdím rychle, ale defenzivně, protože vím, jak se to auto chová a co umí a co neumí... a představ si, že pokud jsem se dostal do krizové situace, vždy jí vyprovokoval idiot, který jezdí moderním autem plným bezpečnostních prvků...
Takže jenom dvě věci:
1) pokud dneska někdo jezdí škodou 1000/1100/100/110/R je to buď důchodce a pojede opatrně, někdo z fandů, která jezdí taky opatrně
2) pokud někdo se chová jako hovado, jsou to právě řidiči moderních "bezpečných" aut při vědomí toho, že mají kolem sebe milion airbagů a ty úžasné deformační zóny a ABS, ASR, TC...
prostě, pokud by každý jezdil hlavou, je úplně jedno v čem jezdí...samozřejmě můžeš tahat ve stovce za kratší konec, ale to i v moderním bezpečném autě...
P.S.: Pro běžné ježdění s rodinou používám moderní auto, protože erko skutečně není úplně komfortní, ale pokud můžu a jedu sám, udělám si radost a jedu eRkem...
Kolik takových znáš, víš o nich osobně? kteří bourali škodou 100/110 a kolik jich v ní uhořelo po nárazu?
Sorry, ale to jsou kecy, na které musím reagovat, ano, škoda 1000/1100/100/110/R má nádrž vpředu, když se na to podívám historicky, v době, kdy tato auta vznikla, to bylo celkem běžné řešení. Že občas došlo k nějaké nehodě, to se taky stávalo, akorát v té době rychlost byla někde úplně jinde, takže i následky nehod nebyly takové jako dnes...
Pak přijde lobby automobilek všem do jednoho cpe do hlavy, jak je nebezpečné jezdit starými auty, které nemají aspoň 30 airbagů a nedosáhly v nárazových testech aspoň 50 hvězdiček a úplně nejbezpečnější je to jejich nové auto, které si okamžitě běžte koupit....
Ano jezdím erkem, má motor vpředu, jezdím rychle, ale defenzivně, protože vím, jak se to auto chová a co umí a co neumí... a představ si, že pokud jsem se dostal do krizové situace, vždy jí vyprovokoval idiot, který jezdí moderním autem plným bezpečnostních prvků...
Takže jenom dvě věci:
1) pokud dneska někdo jezdí škodou 1000/1100/100/110/R je to buď důchodce a pojede opatrně, někdo z fandů, která jezdí taky opatrně
2) pokud někdo se chová jako hovado, jsou to právě řidiči moderních "bezpečných" aut při vědomí toho, že mají kolem sebe milion airbagů a ty úžasné deformační zóny a ABS, ASR, TC...
prostě, pokud by každý jezdil hlavou, je úplně jedno v čem jezdí...samozřejmě můžeš tahat ve stovce za kratší konec, ale to i v moderním bezpečném autě...
P.S.: Pro běžné ježdění s rodinou používám moderní auto, protože erko skutečně není úplně komfortní, ale pokud můžu a jedu sám, udělám si radost a jedu eRkem...
12:37:38
20.09.2018
20.09.2018
Rori - zrušená registrace
-> minno: povedz tym ktori uz burali, resp tym ktori naraz neprezili pripadne tym ktori po naraze uhoreli.
12:24:11
20.09.2018
20.09.2018
minno
-> Rori: Auto je od slova jazdiť, nie od slova búrať. Kto má v pláne búrať, alebo má neustále prehnané obavy o svoju bezpečnosť, tak nejazdí v Škode 100. A ani v iných. A nevychádza z domu. Otázka potom je, ktoré auto je bezpečné? Podľa mňa žiadne a zároveň všetky.
12:19:05
20.09.2018
20.09.2018
Rori - zrušená registrace
-> minno: pokial je vsetko v poriadku tak nie, ale ak sa nabura, nechcel by som sediet v S100 a pod.
08:15:25
20.09.2018
20.09.2018
minno
-> Rori: Nádrž vpredu nie je problém.
16:46:05
19.09.2018
19.09.2018
Rori - zrušená registrace
Stovky sú super, len škoda tej nádrži vpredu, ináč by som na takej jazdil aj dnes.
20:37:06
07.03.2017
07.03.2017
Enggik
-> Mickey: Hups
10:37:25
07.03.2017
07.03.2017
Mickey
-> Enggik: Tátu do toho netahej, ty negramote nesmíš není s Y
10:23:49
07.03.2017
07.03.2017
Enggik
-> Mickey: Nesmýš totiž o ubulánkovi mluvit v přítomnosti táty tak, že to vypadá, jako že oslovuješ tátu