skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdar, zdar!
Tak se mi naskytla koupě stovečky ve velice dobrým stavu. Je to jeden z prvních typů, r.v. 1970, kliky ven, dynamo a v originále má bejt (a bude:-) na předku rakvička a lišty na blatníkách. Dost zajímavej zachovalej interiér do hněda, kterej jsem jěště neviděl.
Plechařina je supr.. podlaha vyvařená, nastříkáná tlumexem, blatníky a práhy měněný a dveře občas liška, nikoliv sežraný. Vyvařování bude minimální, snad jenom pod PZ blatníkem a úprava PP blatníku z novějšího typu na starší, kam přijde ,, indiánka´´ s víčkem na nádrž.
Můj záměr je navrátit ji původní krásu, ale kromě toho, že jsem se ve Škodověnkách vždycky vrtal, částečnou renovaci jsem zatim prováděl ,,jenom´´ na motorce ČZ 175 skútr - prase. Takže z úkolu, kterej mě čeká, mám značný respekt, avšak odhodlání nechybí. Snad bude i dostatek financí, ale je třeba říct, že nebudu dělat total komplet renovaci jako pískování karoserie, náprav, GO motoru a převodovky. Na kastli chci jenom obrousit - zdrsnit původní lak, zlikvidovat lišku (kde je), a hned na to přípravu pro novej.. z laku a přípravy podkladu mám největší respekt a prosim o jakýkoliv rady, tipy..Děkuji!
Náprava přední, je korozí netknutá, na tý vyměnim spojovačku, svisláky, kuláky, přetěsnit převodku, ložiska, samozřejmě opravit brzdy, ostaní zdá se být v pořádku...např. nevim,jestli rozebírat čepy ramenouch na nápravnici a měnit silentbloky, vypadaj bez vůlí a spuchření, zřejmě se v tom někdo vrtal.. Prosim radu!
Motor a převodovka mi bylo řečeno, že byly dělaný. Tudíž to pak vyzkoušim v chodu, případně se to udělá dodatečně.
Nejenže jsem rád , že se tímto s Ivuškou zapojíme do velký rodiny, milující Škodovky, ale zárověň prosim o veškerý rady, tipy, který Vás napadnou v souvislosti s tématem. Kdyby někdo měl sepsaný něco jako přibližnej postup renovace, to bych byl hrozně vděčnej, protože se bojim, že budu skákat od jednoho k druhýmu, což je špatně.
Jěště kdyby někdo měl navíc díly na tenhle typ..např kliky, hlavně vnitřní mechanismus zámku řidičových dvěří, budu rád, za každou nabídku čehokoliv.
Díky a držte palce. Budláč
Tak se mi naskytla koupě stovečky ve velice dobrým stavu. Je to jeden z prvních typů, r.v. 1970, kliky ven, dynamo a v originále má bejt (a bude:-) na předku rakvička a lišty na blatníkách. Dost zajímavej zachovalej interiér do hněda, kterej jsem jěště neviděl.
Plechařina je supr.. podlaha vyvařená, nastříkáná tlumexem, blatníky a práhy měněný a dveře občas liška, nikoliv sežraný. Vyvařování bude minimální, snad jenom pod PZ blatníkem a úprava PP blatníku z novějšího typu na starší, kam přijde ,, indiánka´´ s víčkem na nádrž.
Můj záměr je navrátit ji původní krásu, ale kromě toho, že jsem se ve Škodověnkách vždycky vrtal, částečnou renovaci jsem zatim prováděl ,,jenom´´ na motorce ČZ 175 skútr - prase. Takže z úkolu, kterej mě čeká, mám značný respekt, avšak odhodlání nechybí. Snad bude i dostatek financí, ale je třeba říct, že nebudu dělat total komplet renovaci jako pískování karoserie, náprav, GO motoru a převodovky. Na kastli chci jenom obrousit - zdrsnit původní lak, zlikvidovat lišku (kde je), a hned na to přípravu pro novej.. z laku a přípravy podkladu mám největší respekt a prosim o jakýkoliv rady, tipy..Děkuji!
Náprava přední, je korozí netknutá, na tý vyměnim spojovačku, svisláky, kuláky, přetěsnit převodku, ložiska, samozřejmě opravit brzdy, ostaní zdá se být v pořádku...např. nevim,jestli rozebírat čepy ramenouch na nápravnici a měnit silentbloky, vypadaj bez vůlí a spuchření, zřejmě se v tom někdo vrtal.. Prosim radu!
Motor a převodovka mi bylo řečeno, že byly dělaný. Tudíž to pak vyzkoušim v chodu, případně se to udělá dodatečně.
Nejenže jsem rád , že se tímto s Ivuškou zapojíme do velký rodiny, milující Škodovky, ale zárověň prosim o veškerý rady, tipy, který Vás napadnou v souvislosti s tématem. Kdyby někdo měl sepsaný něco jako přibližnej postup renovace, to bych byl hrozně vděčnej, protože se bojim, že budu skákat od jednoho k druhýmu, což je špatně.
Jěště kdyby někdo měl navíc díly na tenhle typ..např kliky, hlavně vnitřní mechanismus zámku řidičových dvěří, budu rád, za každou nabídku čehokoliv.
Díky a držte palce. Budláč
Budláč / Ivuška - komentáře:
Tomáššš - podle té víplně bi měla bít, no ne?
Delej neco negre at to us jesdy, ja ty to pak zkolauduju 

-> MyzakuzX: fuski len vtedi ak je to de luxe 

Ahoj, koukám, že máš zeztřyĝku Emylki (vys profyl Rudolf). Rakvyĝka má bít uproztřed mazki a majý s ný vézt dvě chromové lyšti do ztran. Velmy ty sávydým ti hromovél yšti na blatnýcých a hrdlo v blatnýku (a pochopytelně ten blatnýk), znažým ze to zehnat jak magor a přychásým na to, že to vůbec nený lehké :)
-> budláĝ: Tušým, že tahle pochásý od Lytoměřyc? Hodně štěztý přy renovacy -> možná, že bich nějaké dýli dveřý měl.
-> budláĝ: ale y tak saujymave :D
-> Tomáššš: no vydýš ĝoveĝe,tak máme dvojĝátko,ale neny to ona

-> Petr Volfyk: no jazněěě Volfýk sdar B-) tak my můžeš rovnou vizipat nákí radi ;-)

-> budláĝ: Mnojo pěkná je, tak držym palce a přeju pevní nervi.
Tak už je s tebe taki vyrťák teda. (Chodyly zme zpolu do třýdi pozledný rok na Mazní...)

-> Tomáššš: nevym o tom, že bi bil předchosý majytel na vyrtu a ynserát je taki uplně odjynud, možná jenom zhoda nebo o tom nevym.
-> Pavel P..: podval neny můj, o apolla už jzem u něj taki žadonyl,ale prej kdiž tam měl ňákí plecháĝe, každou chvýly mu utýkali bejsdušovki a apolla držý, takže nedá
-> Pavel P..: podval neny můj, o apolla už jzem u něj taki žadonyl,ale prej kdiž tam měl ňákí plecháĝe, každou chvýly mu utýkali bejsdušovki a apolla držý, takže nedá

to máš na tom podvalnýku apolla?

Sda za my velmy povedoma. Ktori zy majytel ? NYe je to bivala ztovka tampajza alebo yneho clena vyrtu ? Tato alebo velmy podobna bola kedizy na predaj sa 3000kc ,vipadala prezne ako tato. 
