skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PRODÁNO!!!
Škoda 100
r.v. 3.2. 1975
poprvé v provozu 17.2. 1975 v Novém Jičíně
Plány jsou dát auto do pucu a postavit na papíry :)
30.11. 2013 - Zběžná prohlídka stavu, umytí vyšisovaného laku a výměna defektního kola..
4.12. 2013 - Výměna struny plynu, první marné pokusy o zprovoznění..
6.12. 2013 - Došly mi nervy(nefunguje spojka ani brzdy, karburátor nepracuje jak má a dojebal jsem všechny baterky co jsem měl doma)
Zazimování vozidla..
14.12. 2013 - Sehnány nové zadní lampy. Bohužel jedno uštíplé :/
23.1. 2014 - Koupil jsem nové prvovýrobní zadní blatníky..
27.3. 2014 - Výměna provozních kapalin, další pokusy o rozpohybování stroje. Tentokrát už pomocí SEDRu úspěšné. Stále však nefunguje spojka ani brzdy a je fouklé těsnění pod výfukovýmí svody.
28.3. 2013 - Neúspěšné pokusy o rozpohybování spojky. Následně jsem sundal blatník pro kontrolu stavu podběhu a množství koroze je 0% :)
26.5. 2014 - Vytažen motor, čeká ho očista, přetěsnění, výměna oleje a spojky..
28.5. 2014 - První slavnostní výjezd :) Avšak nelze zařadit 4. rychlostní stupeň..
2.7. 2014 - Nahozen nový karbec, vyčistěno sání, přepákování s nerez pružinkou..
7.-10.3. 2015 - Broušení a natírání podlahy, kompletace interiéru, nový originální volant..
29.5. 2015 - Konečně jsem se definitivně zbavil červených fleků na karoserii. Teď pořádně umýt, rozleštit lak a hurá na testaci..
20.10. 2016 - Auto už téměř rok a půl odstaveno, čekajíc, než přijde jeho den..
Vono to žije!! :)
Škoda 100
r.v. 3.2. 1975
poprvé v provozu 17.2. 1975 v Novém Jičíně
Plány jsou dát auto do pucu a postavit na papíry :)
30.11. 2013 - Zběžná prohlídka stavu, umytí vyšisovaného laku a výměna defektního kola..
4.12. 2013 - Výměna struny plynu, první marné pokusy o zprovoznění..
6.12. 2013 - Došly mi nervy(nefunguje spojka ani brzdy, karburátor nepracuje jak má a dojebal jsem všechny baterky co jsem měl doma)
Zazimování vozidla..
14.12. 2013 - Sehnány nové zadní lampy. Bohužel jedno uštíplé :/
23.1. 2014 - Koupil jsem nové prvovýrobní zadní blatníky..
27.3. 2014 - Výměna provozních kapalin, další pokusy o rozpohybování stroje. Tentokrát už pomocí SEDRu úspěšné. Stále však nefunguje spojka ani brzdy a je fouklé těsnění pod výfukovýmí svody.
28.3. 2013 - Neúspěšné pokusy o rozpohybování spojky. Následně jsem sundal blatník pro kontrolu stavu podběhu a množství koroze je 0% :)
26.5. 2014 - Vytažen motor, čeká ho očista, přetěsnění, výměna oleje a spojky..
28.5. 2014 - První slavnostní výjezd :) Avšak nelze zařadit 4. rychlostní stupeň..
2.7. 2014 - Nahozen nový karbec, vyčistěno sání, přepákování s nerez pružinkou..
7.-10.3. 2015 - Broušení a natírání podlahy, kompletace interiéru, nový originální volant..
29.5. 2015 - Konečně jsem se definitivně zbavil červených fleků na karoserii. Teď pořádně umýt, rozleštit lak a hurá na testaci..
20.10. 2016 - Auto už téměř rok a půl odstaveno, čekajíc, než přijde jeho den..
Vono to žije!! :)
Kocvin/Škoda 100 - komentáře:
15:13:43
05.03.2015
05.03.2015
Jozka
-> Kocvin: To by se určitě dalo ošéfovat nějakým zábalem, ona ta šopovací pistole žádnej extrémní rozstřik nemá.. a černá samotná se nanese, kam je potřeba ještě snadněji. (mám k tomu i černý "parohy")
15:06:37
05.03.2015
05.03.2015
Kocvin
-> Jozka: Vypadá to líp než jsem čekal. Ale tu trubku bych stejně našopovat nechtěl :)
15:05:07
05.03.2015
05.03.2015
m8rinek
-> Luky: VHT Flame Proof - barva do vysokých teplot na výfuková potrubí - barva černá, červená, šedá, modrá, žlutá, bílá, bezbarvý lak - cena 650Kč/ks
s177.photobucket.com/user /.../30072009605.jpg.html
s177.photobucket.com/user /.../30072009605.jpg.html
15:02:35
05.03.2015
05.03.2015
Jozka
-> Kocvin: / -> Luky: Nějaký fotky jsem našel, ale asi ne mokrou barvu - na druh / typ se budu muset mrknout doma, ale byla to malá drahá plechovka vypalovací barvy (na 200°C). Ale místní specialista na barvy skoda-virt.cz/cz/.../8823
-ub40-1000-mb by určitě poradil nějakou ještě lepší až nejlepší.
Foto zde:
skoda-virt.cz/cz/.../1715 72-jozkovo
Foto zde:
skoda-virt.cz/cz/.../1715 72-jozkovo
14:37:37
05.03.2015
05.03.2015
Luky
-> Jozka: jakou barvu na to dáváš? Já bych taky radši černý výfuk než šopovaný
14:36:36
05.03.2015
05.03.2015
Kocvin
-> Jozka: Nemáš někde fotku jak to vypadá?
14:30:06
05.03.2015
05.03.2015
Jozka
-> Kocvin: Já dělám oboje..
13:55:39
05.03.2015
05.03.2015
Kocvin
-> dragon_cb_cz: Jistě, že by to bylo ideální, ale zatím na něm ta tovární barva drží a do budoucna se uvidí.. Problém je v tom že se mi to šopování moc nelíbí :/ Spíš jsem ho chtěl po sléze ošetřit nějakou kvalitní žáruvzdornou barvou..
13:50:25
05.03.2015
05.03.2015
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Jo a nebylo by lepší takovej fešáckej vejfuck našopovat?
13:12:20
05.03.2015
05.03.2015
dragon_cb_cz
-> Kocvin: A nebo prostě blbý čidlo/přicpanej kanálek k němu - to jsem měl já. Vytočil bych ho, trochu to v tom kanálku prošťoural a případně zkusil dát jiné.
17:28:17
02.03.2015
02.03.2015
nedeto
A já si říkal, že se mi jedna mříž ztratila
15:02:24
02.03.2015
02.03.2015
LiMaK - 742 forever
papirove tesneni olejoveho cerpadlax saciho koše jsem vždy vyhodil a pouzil jen malinkou vrstvu hermetiku, v nouzi jsem dal jen grafitovou vazelinu. bez toho papiru.a vzdy v poradku
20:29:59
24.02.2015
24.02.2015
Kocvin
-> Tomáššš: Zkusím to podložit, snad to nebude nic horšího.. díky
17:18:52
24.02.2015
24.02.2015
Tomáššš
-> Kocvin: bud mas vzduch v okruhu alebo slaby tlak, mne to tiez robilo, odmontoval som vanu vyhodil papierove tesnenie z pod olejoveho cerpadla a na pruzinku s gulickou som dal dve tenke podlozky aby mal vacsi tlak. .. toto mi bolo odporucene a tak som to aj spravil, sramozrejme na olejovu vanu som dal nove tesnenie resp. silikon , nemam s tym problemy,motor maze ...
13:08:50
24.02.2015
24.02.2015
Kocvin
Po zahřátí na volnoběh svítí mazání. Olej i filtr po výměně. Kde by mohl být problém?
18:27:50
28.07.2014
28.07.2014
Kocvin
-> K1NYO: acetonem
18:22:17
28.07.2014
28.07.2014
K1NYO
-> Kocvin: s cim davas dole tu farbu?
18:03:02
28.07.2014
28.07.2014
Kocvin
-> Bajou: dík :)