skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100, rok výroby 1973,
Motor
upravený 130 po GO, přebrus klika, nové ložiska hlavní a ojniční, nové zdvihátka, axiály, nové ventily a ventilové pružiny, všechny těsnění a gufera, pístní kroužky, kompletní dekarbonizace vnitřku motoru, nová ventilová sedla, pístní čepy, vačka, rozvody, spojková sada, motorový olej Shell Helix 5W40
úpravy
Hlava - velké a vyleštěné kanály vyfrézované dle těsnění, ostrá hrana sací kanály, vyleštěné spalováky, tvrdší ventilové pružiny, gufera na ventilech, vyleštěné a upravené ventily dle L/A, snížení a srovnání o cca 1,25mm, tvrdá ventilová sedla, upravené a slícované sací potrubí,
- odlehčený setrvačník a řemenice - sváženo jako celek s klik. hřídelí
- vačkový hřídel ENGITEC 278/270
- natryskovaný SEDR 130 s nuceným otvíráním druhé klapky, bavlněný filtr HKS JAPAN
- nerezové sportovní svody omotané termo páskou a příčný výfuk
- omezovač otáček 6700 ot/min
- upravený rozdělovač PAL, zapalovací cívka, kondenzátor, přerušovač, víko, palec - BOSCH, svíčky NGK
atd.
Podvozek, Brzdy,...
Pneu Yokohama A539 185/60/13
Tlumiče Kůrka, sportovní snížené pružiny.
Převodovka série 4kvalt
4p brzdy po repasy
2x alu sada kol Apollo, Kopretiny
Interiér
erko volant, sportovní sedáky König, 3 bod pásy Schroth
Vmax dle GPS 150 km/h - 4. kvalt omezovač, dle tacho 170 km/h ? :D
Motor
upravený 130 po GO, přebrus klika, nové ložiska hlavní a ojniční, nové zdvihátka, axiály, nové ventily a ventilové pružiny, všechny těsnění a gufera, pístní kroužky, kompletní dekarbonizace vnitřku motoru, nová ventilová sedla, pístní čepy, vačka, rozvody, spojková sada, motorový olej Shell Helix 5W40
úpravy
Hlava - velké a vyleštěné kanály vyfrézované dle těsnění, ostrá hrana sací kanály, vyleštěné spalováky, tvrdší ventilové pružiny, gufera na ventilech, vyleštěné a upravené ventily dle L/A, snížení a srovnání o cca 1,25mm, tvrdá ventilová sedla, upravené a slícované sací potrubí,
- odlehčený setrvačník a řemenice - sváženo jako celek s klik. hřídelí
- vačkový hřídel ENGITEC 278/270
- natryskovaný SEDR 130 s nuceným otvíráním druhé klapky, bavlněný filtr HKS JAPAN
- nerezové sportovní svody omotané termo páskou a příčný výfuk
- omezovač otáček 6700 ot/min
- upravený rozdělovač PAL, zapalovací cívka, kondenzátor, přerušovač, víko, palec - BOSCH, svíčky NGK
atd.
Podvozek, Brzdy,...
Pneu Yokohama A539 185/60/13
Tlumiče Kůrka, sportovní snížené pružiny.
Převodovka série 4kvalt
4p brzdy po repasy
2x alu sada kol Apollo, Kopretiny
Interiér
erko volant, sportovní sedáky König, 3 bod pásy Schroth
Vmax dle GPS 150 km/h - 4. kvalt omezovač, dle tacho 170 km/h ? :D
Kuba//Š100 - komentáře:
16:09:06
18.08.2013
18.08.2013
Ťopajs
Nějak je mi to auto povědomé, patřila k němu taková speciální zadní kapota, s vyřiznutým chladícím otvorem. pokud tam byla nebyl problém uchladit. jinak to bylo vždycky na hraně. Jsem rád, že ještě žije a vypadá , že je v dobrých rukou.
12:35:17
31.07.2013
31.07.2013
vhml
Nemluvě o účnosti alternátoru a elektromotru vs. mechanickej převod.
elektriku ano, ale musela by bejt nějak rozumně řízená.
elektriku ano, ale musela by bejt nějak rozumně řízená.
12:31:42
31.07.2013
31.07.2013
m8rinek
-> Kubis09: Protože mechanická vrtule při volnoběhu čerpá vzduchu minimum, zatímco při plný zátěži zase víc než elektrika... Ono to funguje, ale ne tak zaručeně jak si myslíš, protože energii co tímhle ušetříš zas musíš rvát do altíku, aby uživil větrák...
Co funguje je odlehčená mechanika + nouzovej větrák...
Co funguje je odlehčená mechanika + nouzovej větrák...
10:57:41
31.07.2013
31.07.2013
Kubis09
na závody to neuchladí, jinak jo, ale když se dá náfuk místo mřížek, popř udělat pootevření víka motoru, tak si myslím že to bude OK. Když stojím na místě tak za chvílu tam mám pod 80, ale jak blbnu někde po kopcích ve vedrech tak to jide aj nad 100, zatím jsem to neuvařil, a zkoušet to nebudu V mém případě by pomohla omotávka na svody, protože to dělá hodně teplo. Jinak je samozřejmě důležité mít OK altík a baterku aby to utáhlo.
01:48:25
31.07.2013
31.07.2013
Citr0nik
ja som sa rozhodol dat prec vetrak na remen je to strasny hluk .. a v tych 5000otackach jak lietadlo
01:41:51
31.07.2013
31.07.2013
m8rinek
-> Robert 106: Není chlazení jako chlazení. Nejde jen o větrák, jde hodně o stav motoru, chladiče. Potom přichází úpravy na motoru, výfuková soustava a v neposlední řadě i aerodynamika vozu, která se u š100 a 110r dost liší...
20:07:56
30.07.2013
30.07.2013
Robert 106
Ahoj,
uchladí se ti to s tím elektrickým tentononcem ?
Tak sem to chtěl kámošovi udělat na erku, ale nakonec sem to vdal protože jak sem
zjišťoval tak ti údajně buď neuchladíš a nebo to žere baterku.
uchladí se ti to s tím elektrickým tentononcem ?
Tak sem to chtěl kámošovi udělat na erku, ale nakonec sem to vdal protože jak sem
zjišťoval tak ti údajně buď neuchladíš a nebo to žere baterku.
16:54:55
29.07.2013
29.07.2013
Honzaloun
Další 100čka, nice
22:23:00
28.07.2013
28.07.2013
LUKAS
-> Kubis09: pekna 100večka tešim sa na dalšie foto..chcelo by to ale dake videjko ako to vrči
22:14:40
28.07.2013
28.07.2013
Lock007
Pěkná stovka ! jde do oblíbenejch a budu sledovat další vývoj
21:55:45
28.07.2013
28.07.2013
Kubis09
kupoval ale je to home made.
21:50:10
28.07.2013
28.07.2013
Martin NM
-> Kubis09: parádna 100-vka ten priečák su robil doma alebo kupoval ?
21:49:14
28.07.2013
28.07.2013
Citr0nik
-> Kubis09: skor by som vytiahol termostat mne sa cez teplo tiez podarilo kilo uvarit ked som ho hnal.. ked som vybral termostat nebol problem aj ked som stale hnal nad 100km/h.. radsej ako tam dat tuznenu kapotu
21:45:00
28.07.2013
28.07.2013
Kubis09
pokud nejezdim jak dobytek tak to stíhá chladit, jinak to jide ke 100°C i víc, mam tam vypínač a jak se to blíží k 80 tak to zapnu, termostat mám. Na zahradě mi leží ještě jedna upravená kapota s otvorem pro odvod teplého vzduchu asi ju tam mrsknu jestli budou takové vedra.
21:32:10
28.07.2013
28.07.2013
Citr0nik
-> Kubis09: chladi to dobre ? niesu problemi ? mas to na spinac ci stale vrti? termostat mas ?
21:30:17
28.07.2013
28.07.2013
Kubis09
větrák je z ford escort 95
21:06:36
28.07.2013
28.07.2013
Citr0nik
parada z coho mas vetrak ?
20:52:57
28.07.2013
28.07.2013
Kubis09
ahojte kucí
19:43:17
28.07.2013
28.07.2013
dakar.cz
ale vítej :-)
19:19:26
28.07.2013
28.07.2013
Alfred63
Á další zlíňák! Vítej! Mám zde taky auto skoda-virt.cz/cz/.../7845
-skoda-octavia-985