
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rád bych vám představil svojí Škodu 100 L r.v. 1976 koupenou v prosinci 2012 zde na virtu od lukas4 . Stovka prakticky ihned po přivežení domů dostala jméno Heduš :-) Rozhodoval jsem se zda jí dát do původního stavu jako veterána, nebo udělat auto trošku sportovnějšího " dobového " vzhledu. Nakonec vzhledem k tomu, že auto mělo už pár úprav od předchozího majitele a já měl doma nějaké díly vyhrála ta druhá varianta.
Koncem roku 2013 jsem auto rozebral, vyvařil, opravil a upravil vše co bylo potřeba, zabudoval pětistupňovou převodovku (ta byla bohužel špatná, takže jsem se na chvíli vrátil k sérii než budu mít pětikvalt po repasu) dále pak vyměnil a opravil plechařinu a auto nalakoval (to se bohužel taky moc nepovedlo) Vše se protáhlo až zhruba do července.
Zde více fotek : kubas01.rajce.idnes.cz/Sk oda_100L
Motor :
Škoda 130
karburátor sedr 130
vačka 254° z Favorita
rozdělovač 105
odlehčený setrvačník dle L/A
Převodovka :
Sériová 4Q
Interiér :
sedadla MTX
kaplička 120S s přídavnými budíky
dobový nášlap na plynu,
zkrácené dráhy řazení
předsazený volant RRS Speedpro
upravená ruční brzda
navíjecí pásy
Podvozek :
Předek zatím
Náprava úzká sériová
Přitvrzené tlumiče PAL
Pružiny 80kN/220mm Tuner#2
Zadek
Náprava úzká vyztužená
Přitvrzené tlumiče PAL
Pružiny 72kN/230mm
Zkrácené podvěsy
Tvrdé uložení
Scháním:
Převodovku 5q na mokré poloosy ze Škody 125
Koncem roku 2013 jsem auto rozebral, vyvařil, opravil a upravil vše co bylo potřeba, zabudoval pětistupňovou převodovku (ta byla bohužel špatná, takže jsem se na chvíli vrátil k sérii než budu mít pětikvalt po repasu) dále pak vyměnil a opravil plechařinu a auto nalakoval (to se bohužel taky moc nepovedlo) Vše se protáhlo až zhruba do července.
Zde více fotek : kubas01.rajce.idnes.cz/Sk oda_100L
Motor :
Škoda 130
karburátor sedr 130
vačka 254° z Favorita
rozdělovač 105
odlehčený setrvačník dle L/A
Převodovka :
Sériová 4Q
Interiér :
sedadla MTX
kaplička 120S s přídavnými budíky
dobový nášlap na plynu,
zkrácené dráhy řazení
předsazený volant RRS Speedpro
upravená ruční brzda
navíjecí pásy
Podvozek :
Předek zatím
Náprava úzká sériová
Přitvrzené tlumiče PAL
Pružiny 80kN/220mm Tuner#2
Zadek
Náprava úzká vyztužená
Přitvrzené tlumiče PAL
Pružiny 72kN/230mm
Zkrácené podvěsy
Tvrdé uložení
Scháním:
Převodovku 5q na mokré poloosy ze Škody 125
Heduš / Škoda 100 L - komentáře:
-> 57: dýk ... no ale neny to uplně podle mejch předztav urĝytě bi to šlo o dozt lýp
pěkně jzy to udělal :)
-> Lock007: 

po půlroce koneĝně saz jesdýme ... převodovka 4Q , motor 120LZ , vshled otřezní 

-> Lock007: Mynymálně ty chibý ještě jeden dyzk do piramydi.
Já bich ale taki nedal.
Zám budu mýt na lytra třy zadi,každá bude mýt zvé urĝený.A co potom,kdiž někdo jesdý po sávodech,tak kol nený nykdi dozt.


-> Školnýk: zám mám málo



nechcel bi zy my 2-3 kúzki tích loukotov pozlať na ZLovenzko ? pítam za v podztate vážne 

Júúúj tye dyzki
, takú zadu mať...





-> Kubyz09: no aktuálně nyjak
ztovka ztojý nepojýsdná před garážý a už výc jak mězýc okolo ný jen chodym a neny na to vůbec ĝaz a jak to tak vipadá azy any nebude
každopádně do léta bich rád viměnyl spět 4q převodovku a dal provysorně motor 120lz co tu mam a kdiž to klapne, tak vivařyt prahi a dát předný blatnýki a domádo celolak. V zrpnu mě ĝeká TK, takže bich rád, ať je tak nějak ve ztavu, abi legálně prošla.


jak pokraĝuješ pane?
-> Ztar LC20: no jako taki zem měl takoví mišlenki chvýlema 

-> Lock007: tak rovnou vleĝku, co z tým už... 

-> Ztar LC20: to ne no ... saze celí snovu ven a ještě jednou zy to hold sopáknu
-> Lock007: to nepotěšý....
Tak dnez proběhla prvný teztovacý jýsda a bohužel převodovka chrĝý, že ze v autě nedá zedět. Údajná generálka azy neproběhla, nebo tam někdo něco podělal
Pokud bi někdo měl dobrou převodovku se 125tki tak dejte vědět.
