skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základem je motor Škoda favorit 136.
Chystané úpravy: Snížení hlavy, zvětšení a vyleštění kanálů + silnější ventilové pružiny.
Vačka 280
Odlehčení setrváku a řemenice + jejich vyvážení.
Karburátor pierburg s mechanickou druhou klapkou a jeho natryskováním.
Převodovka zůstane zatím seriová.
Brzdový válec bude použit z Favoritu s podtlakovým posilovačem, kotoučové brzdy na obou
nápravách.
Přední pružiny a tlumiče z dodávky, myslím že Fiat.
Chladič z Fordu tranzit i s olejovým chladičem.
Nádrž je hliníková, 18-ti litrová, vlastní výroby.
Rám je svařovaný přímo z trubek na stavbu těchto závodních strojů. Materiál vyšel na více
než 10 000kč. Bohužel vzadu už mi to nevyšlo, tak jsem to musel dodělat z normalních
trubek, průměr 45mm.
Pracovní prostor řidiče bude vybaven sportovním sedadlem z Alfy Romeo a sportovním
volantem z Fiatu, ukazateli tlaku oleje, teploty vody a otáčkoměrem.
Chystané úpravy: Snížení hlavy, zvětšení a vyleštění kanálů + silnější ventilové pružiny.
Vačka 280
Odlehčení setrváku a řemenice + jejich vyvážení.
Karburátor pierburg s mechanickou druhou klapkou a jeho natryskováním.
Převodovka zůstane zatím seriová.
Brzdový válec bude použit z Favoritu s podtlakovým posilovačem, kotoučové brzdy na obou
nápravách.
Přední pružiny a tlumiče z dodávky, myslím že Fiat.
Chladič z Fordu tranzit i s olejovým chladičem.
Nádrž je hliníková, 18-ti litrová, vlastní výroby.
Rám je svařovaný přímo z trubek na stavbu těchto závodních strojů. Materiál vyšel na více
než 10 000kč. Bohužel vzadu už mi to nevyšlo, tak jsem to musel dodělat z normalních
trubek, průměr 45mm.
Pracovní prostor řidiče bude vybaven sportovním sedadlem z Alfy Romeo a sportovním
volantem z Fiatu, ukazateli tlaku oleje, teploty vody a otáčkoměrem.
Buggy 2 - komentáře:
zdravím tek karbec funguje alebo ste neco museli preštelovat
Zdravím,chtěl bych si také něco takového udělat z Fáčka,ale nevím jak udělat řazení,když motor s převodovkou budu mít za sebou a obrácený(hřídel řazení je na druhou stranu).Nemá stím někdo skušenost a mohl mi poradit.Zatím moc díííík
tak uz to vrci ??
-> Jindas: 

-> Sp4rc0: Presne tak to je fiiik :)
-> michal.tuareg: Jestly myslíš obrazek 6 tak to je fichtl..



to Sp4rc0 : já vidím kejvačku 

ne, funguje to tak jak má

-> dr.marvin: Jde o to jestli bylo origo v autě namontováno před nápravou jinak ti to bude zatáčet obráceně
Je to Jawa-ČZ 150 ale na prodej to není, a to řízení tet už popravdě nevím, nechci kecat ale myslím že nějakej Fiat, ale na 100% to nevím.

-> dr.marvin: Z čeho tam je řízení?
-> michal.tuareg: to je fichtl ne kejvacka..

tam vzadu vidím starý kolo a kejvačku !! je to k mání ?
zdravim.... no tak konečně něco noveho a zajimaveho .. co se tyče motor fačko+ převodovka fa je určitě o dost lepší řešení než jak to maji běžne 120 z hlediska rozložení vahy.. ale i tak se musi počítat že bez závaží vepředu se neobejdeš... ani na asfaltě si myslim :) ja mam motor uprostřed bez zavaží, na asfaltě to drží jak přibite... pokud ovšem človek nejede s plynem na podlaze a nenarazi na nějaky hrbol.. ale na travě to je na houby... bez ručky se člověk neobejde :-D jo a divam se že píšeš že tam davaš posilovač ale to asi bude trochu blbě vypadat protože to asi bude trčet ven ne? ..ale každopadně to pak bude stat za to.. :-)
kraaasa toto je uz nieco 

akorat se blbe budou měnit přední tlumiče
Ten zadek ještě není dodělanej, tak na to neberte ohled

-> OJOUCH: i prd velebnosti, vzadu sa spojovacka odreze, nareze sa zavit, daju sa dalsie dva kulaky a mas stelovatelnu geometriu ... :)
-> OJOUCH: to aby se moh fofrem točit do kola




Koukam nataceci obe napravy



