skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
škoda favorit 135 + převodovka zavařený diferenciál
Přední náprava:
rapid 136
zadní náprava:
praga V3S s uzávěrkou, spojeno k převodovce kardanem z lady 2101 upraven
škoda favorit 135 + převodovka zavařený diferenciál
Přední náprava:
rapid 136
zadní náprava:
praga V3S s uzávěrkou, spojeno k převodovce kardanem z lady 2101 upraven
Favoušek - komentáře:
toje mazec stroj .)
noo zaujímavá práca chválihodné 

-> Milan 136: vsak ma zavareny diferak
Ahoj, zajimalo by me jaka je tak asi maximalka. Podle me je finalni prevod jeste zhruba 4 x mensi, takze by to na vytocenou 5 mohlo jet tak 40 km/h
Ta druhá poloosa musí bý¨t přidělaná někam natvrdo aby to jelo si myslím...
By mě zajímalo, jak máš vyřešenej ten (původní) diferenciál a táhlo řazení... na "fáčku"
tve! podelne (je to podelne?) ulozenej bakelitak a facko! No tak to je mazec!
s tim by mohla bejt dobra prdel..
pekná robota
toho vrubkacu je skoda
pekný

hustý...
hustej delnik...