Ještě před pár léty bych takový rám, resp. auto sepsul, ale díky místnímu crossu vím, že takových aut tam startuje 19 z 20 a všichni se baví, zranění žádná.
-> m8rinek: To by som aj ja bol zvedavi na toho frajerita ....isto už je stoho kopec plechoviek skorej ako zavodak s Honda motorom....verte my ja to udelam ,vim jak na to XDDDD
Jako rám je strašnej o tom žádná, ale jak tu někdo říkal, má to tak polovina aut, tyhle polní crossy se nejezděj v hroznym kalupu, auto se obouduje, hodí zpět na kola a asi vyloženě nehrozí, že by se pod plnym vykosilo do sloupu...
Když jim to funguje, proč ne, mě rám stál asi tak stejně jako vyšla stavba takovýhleho auta a já se na to chodím koukat do garáže, tady majitel s tím jezdí, baví ho to a až auto spotřebuje tak ho zahodí.
-> ochoda 08.02.15 09:37:04: jj, svařený z kolínek, dveřní výztuha velmi kreativní, Mirelonu po stavbě baráku zřejmě taky zbylo dost ( na to srát že to hoří celkem rychle ) .
-> LUKAS: Ale asi to chce mít ohlý tak aby se trubka nezploštila, páč pokud se zploští tak to bude asi víc nahovno než kolínka. Ale dost o rámu. Na účel na kterej to auto je to vypadá docela hezky.
-> ochoda: presne ako pišeš pokial to neni EVO alebo niečo vyšieho levelu tak su tieto auto postavene za par tyždnov v jednej garaži je pravda že ja mam tiež auto na cross hlavny obluk a všetky obluky su ohnute a nie varene pomocou 90° kolienok.
-> LUKAS: Pán bol na jednom. A kámoš taky jezdí autokros. Já vim že se ty auto stavěj v podstatě většinou jako Low cost závoďáky, ale když už bych tam dělal rám tak aspoň ten hlavní oblouk bych si koupil naohejbanej od profíka, tohle (ať je to třeba svařené sebelíp) by ve mě moc důvěru nevzbuzovalo.
auto je zrejme stavane na zavody autocrossu a ram s použitim kolienok je na tichto autach zhruba na každom druhom zavodaku...asi panove neboli na žiadnom preteku čo sa týka krossu=-> vhml: -> ochoda: