skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
stavba od roku 2011 a stále sa vylepšuje
motor: predtým škoda 120
Typ: 742.10
Zdvihový objem motora: 1 046 cm?
Vŕtanie / zdvih: 68/72 mm
Stupeň kompresie: 8,5
Čistý výkon: 33,1 kW pri 4 800 /min
Točivý moment: 72,8 Nm pri 3 000 /min
teraz: škoda favorit
zdvihový objem: 1289 cm?
počet valcov: 4
usporiadanie: v rade šikmo uložené
vŕtanie x zdvih: 75,5 x 72 mm
stupeň kompresie: 8,8
čistý výkon: 43 kW pri 5000 /min
točivý moment: 94 Nm pri 3000 /min
prevodovka: škoda 120,4 stupňová
chladič: vw golf II
rádio 4 reproduktory,podsvietenie modrými led diodami športové krídlo domacej výroby a škoda 3D znak tiež domácej výroby, sedačka recaro +4bodove bezpečnostné pásy,zadná náprava s pozdĺžnymi ramenami z favorita ale je upravená nie je tuhá!!!!!!!!!!
motor: predtým škoda 120
Typ: 742.10
Zdvihový objem motora: 1 046 cm?
Vŕtanie / zdvih: 68/72 mm
Stupeň kompresie: 8,5
Čistý výkon: 33,1 kW pri 4 800 /min
Točivý moment: 72,8 Nm pri 3 000 /min
teraz: škoda favorit
zdvihový objem: 1289 cm?
počet valcov: 4
usporiadanie: v rade šikmo uložené
vŕtanie x zdvih: 75,5 x 72 mm
stupeň kompresie: 8,8
čistý výkon: 43 kW pri 5000 /min
točivý moment: 94 Nm pri 3000 /min
prevodovka: škoda 120,4 stupňová
chladič: vw golf II
rádio 4 reproduktory,podsvietenie modrými led diodami športové krídlo domacej výroby a škoda 3D znak tiež domácej výroby, sedačka recaro +4bodove bezpečnostné pásy,zadná náprava s pozdĺžnymi ramenami z favorita ale je upravená nie je tuhá!!!!!!!!!!
marek/Škoda buggy - komentáře:
-> castrol 16.01.14 21:32:43: aspoň nekdo pochvali diki moc ja mam totiž iba 15 takže neviem zasa pofesionalne stavať buggyny.
hlaně ten přerážeč vazu místo hlavové opěrky...popravčí stroj...

jednim slovom "des"

mazec vozitko 

skoro všetky buggyny tu na virte naju trubkovy ram u mojej je vyhoda že ked sa niečo zle udeje môžem rychlo s nej vyskočiť
je to zadna naprava z favorita v strede rozrezaná pruži to celkom dobre a nebyvam v neprehľadnej zatačke a diely nenachadzam v posteli.a ta sedačka je to recaro+4 bodove pasy a netreba ni žiadnu hlavovy obluk.
-->Eidy : taky bych to tak videl. Jestli je to na pevno spojeny, tak by se tu profesori z pruznosti a pevnosti pekne vyradili.....
---> autorovi: zacni aspon premyslet nad tou bezpecnosti. Sedacka s pasama bez hlavovyho oblouku je platna asi jako mrtvymu zimnik !!!
---> autorovi: zacni aspon premyslet nad tou bezpecnosti. Sedacka s pasama bez hlavovyho oblouku je platna asi jako mrtvymu zimnik !!!
Tak pokud je nohavice pevně spojená s tímhle podélným ramenem, tak to musí dostávat krásnej záhul v krutu.
Dobra silenost. Neobvykle resena zadni naprava. Ma to nejaky hlubsi vyznam mit na puvodne kyvnou napravu naroubovanou timhle zpusobem vlecku ?
-> VILIBALD:








Ty jo. Hradní střela
Taky bydlíte v nepřehledný zatáčce a díly na stavbu nacházíš v posteli?
Má to brzdy,dokonce z Mercedesky. Ty mi přilítly minulej týden...
Promiň,není to myšleno zle ale prostě jsem musel.

Taky bydlíte v nepřehledný zatáčce a díly na stavbu nacházíš v posteli?
Má to brzdy,dokonce z Mercedesky. Ty mi přilítly minulej týden...

Promiň,není to myšleno zle ale prostě jsem musel.
