GeorgePower / Octavia GeorgePower / Octavia

komentáře | popis | fotky | GeorgePower | 02.12.10 20:33 | 123x v oblíbených
Škoda Octavia Super, model 1963, ve zjevně neoriginálním stavu :-) - což byl záměr...

Nejvýznamější změny vůči původnímu stavu:
Motor TAZ 1500
Přední kotoučové brzdy
Dvojdílný kloubový hřídel
Diferenciál s převodem 4,22
Úprava karosérie - rozšířené zadní blatníky
Kola Centra 7Jx15, pneu 195/65/15

Snahou bylo vytvořit auto, které se nebude příliš lišit vzhledem od originálu, respektive aby zvenčí viditelné úpravy pokud možno korespondovaly s původními tvary vozu. Podstatnější změny ovlivňující jízdní vlastnosti a výkony auta se skrývají pod povrchem...

GeorgePower / Octavia - komentáře:

13:19:09
08.05.2014
kapodaster
Ako to vyzerá s tým rychejším diferencialom? Mam 1202 STW motor TAZ 1500. Pri rychlosti asi 80km/h ma motor uz vysoke otacky. Je schopny ten diferak toho aby pri 90km/h mal motor normalne otacky a nepohyboval sa v tých vyssich?
22:16:49
07.08.2013
jerzy
-> Mates AZNP ŠKODA: takze vy tam máte Sokolovskou republiku, aha 47
18:31:27
05.08.2013
Mates AZNP ŠKODA
to su stare ceske spz na slovensku uz take su neplatne niekolko rokov ved sa pozri na 11 fotke je za nim audina s novimi ceskimi spz.A tento tu uz poriadne dlho nebol ved sa pozri na posledny koment od neho
161
09:17:33
03.08.2013
stokr556
Mohu se optat, odkud jsi? Podle značek bych řekl že Sokolovsko. Byla by kdyžtak šance se přijet podívat? Jinak prostě paráda 2
14:06:37
27.07.2011
Felinka 1.3mpi
luxusní octávka4
09:59:51
27.07.2011
FAŤANEK
Starší auta jsou pro mně lepší sice v origo stavu,ale toto je velmi zajímavý projekt.Pěkné.
15:20:17
11.05.2011
GeorgePower
-> becke440: Odpověď máš v mailboxu.
07:38:12
11.05.2011
becke440
cav mal by som na teba jednu prozbu,mohol by si my prezradit ako si daval tie kotucove brzdy do predu,lebo sa pokusam aj ja o nieco take mam spartaka davam tam ram s oktavky a chcem tam v predu kotuce,ak mas neake blizsie foto mohol by si mi poslat,je naozaj pekna ta oktavka troska mi tam nesedia tie elektrony ale kazdy mame iny vkus ale je pekna, dakujem nech sa dary cav
19:05:10
13.12.2010
fana - zrušená registrace
super ,sice raději origo ale to má něco do sebe,supeerr5
20:39:09
07.12.2010
GeorgePower
-> David V6: Jasně. Na srazy jezdím spíš míň, než víc, ale letos jsem na dvou byl a příští rok se taky chystám trochu do ulic, tak se možná někde uvidíme :-)
18:47:25
07.12.2010
David V6
-> GeorgePower: nebudem to už řešit,jinak fakt pěkný,jezdíš s ní po nějakejch srazech abych si ji prohlídnul naživo
20:57:21
06.12.2010
GeorgePower
David V6 06.12.10 20:48:33 napsal: → GeorgePower: pokud nevíš na tyto mašiny se dělají i převodovky kuli tomuhle ale je to dalších 15000kč,proto se čerpadlo odladí (výměnou kol či obalu )aby motor při zatížení měl 4000–4200ot,protože účinost odstředivého čerpadla je do 4500ot.Jinak nad obsah 1900 už mají válce kolem sebe tak málo vody že se plně nechladí už v mašině,jinak do 1800ccm je chlazení bez problémů a mohl bys ho normálně jezdit

No s tím redukčním převodem by to smysl dávalo, ale to není evidentně ten Váš případ...4

Každopádně, nic to nemění na tom, že se motory s objemem, o kterém se tady bavíme, pro vozidlové použití nehodí.
20:54:02
06.12.2010
GeorgePower
Mrkni na tohle. Je to graf výkonu nejvýkonnější úpravy motoru TAZ pro PS12 (verze 2.0). Ta má 110 koní při 4 500 ot / min...
zvětšit GeorgePower / Octavia - obrázek od GeorgePower vložen 06.12.2010 20:54:02
20:48:33
06.12.2010
David V6
-> GeorgePower: pokud nevíš na tyto mašiny se dělají i převodovky kuli tomuhle ale je to dalších 15000kč,proto se čerpadlo odladí (výměnou kol či obalu )aby motor při zatížení měl 4000-4200ot,protože účinost odstředivého čerpadla je do 4500ot.
Jinak nad obsah 1900 už mají válce kolem sebe tak málo vody že se plně nechladí už v mašině,jinak do 1800ccm je chlazení bez problémů a mohl bys ho normálně jezdit
20:38:05
06.12.2010
GeorgePower
-> David V6:

Nemyslíš, že je trochu kravina, aby byl motor vyladěný na maximální výkon při 7 500 ot/min, a zároveň ho bylo potřeba při 4 500 ot/min? Prostě ty motory jsou dělané na max. výkon tam, kde má nejlepší parametry čerpadlo. Pořádně se na ten graf z té brzdy podívej... :-)
18:39:48
06.12.2010
David V6
-> GeorgePower: psal jsem o účinosti čerpadla ne motoru,my máme graf z brzdy až na 7500,těch 110koní bylo při 4500ot a ještě stále stoupali
20:57:38
05.12.2010
GeorgePower
-> David V6:

...čili jsi napsal do puntíku přesně to, co já o pár komentářů níže :-)

Takže pořád nevím, v čem jsi měl dojem, že nemám pravdu...5
20:21:06
05.12.2010
David V6
-> GeorgePower: účinost u těhle čerpadel je do 4200-4500 otáček pak už řeže vodu

jinak i takhle to musí jezdit pěkně,jen tak dál
14:01:24
05.12.2010
rubigall
-> GeorgePower: V tom prípade berem späť.
13:02:54
05.12.2010
GeorgePower
David V6 04.12.10 18:27:17 napsal: → GeorgePower: tak to nemáš pravdu,my máme 1800ccm a 110koní,motor je kompetně vyvážen,předělaný mazání(na volnoběh maže 2 a v tořkách kolem 5 a to na ohřátý olej,chlazení není taky prohlém a bez omezovače točí 7500ot,my máme omezovač na 4500Ale i takhle to musí pěkně jet,máš tam 5st převodovku?

A v čem nemám pravdu? To, že motor vytočí nějaké otáčky, ještě neznamená, že tam má i maximální výkon. Stojím si za tím, že motory do PS12 mají otáčky maximálního výkonu nízko, protože při vyšších otáčkách už má čerpadlo horší účinnost. Navíc to, že se Vám to nepřehřívá atd. v mašině, která jede pár minut a pak se vypne, neznamená, že se to bude chovat dobře i v autě. Prostě motory TAZ s objemem 1,8 až 2,0 litru jsou jednoúčelově upravovány pro PS12, se všemi z toho vyplývajícími parametry.

Jinak 5° v tom nemám, vyžadovalo by to velký zásah včetně úpravy rámu. Řešil jsem to rychlejším stálým převodem.

Víc výkonu, než má ten můj motor (cca 80 koní), bych do tohohle podvozku nedával, a to vzdor všem úpravám. I tak to lítá dost :-)
Extreme Tyres
pá 12.06.2020 - so 01.05. 15. COVID-19 SRAZ MORAVSKÝ K.. | pá 14. - ne 16.05. 3. ŠKODA...ODLOŽENO NA NEURČ.. | další akce...