17.7.2018 jsem se stal majitelem další Octávie, tentokrát je to rok 63 v plus mínus dobovym stavu. To nejdůležitější je že má papíry a dokonce původní techničák ve kterém je jen minimum záznamů, takže ještě pár let vydrží a dokonce k tomu mám malý techničák z roku 1992 kdy to auto bylo naposled na STK.
Elektrika bude peklo... možná bude lepší udělat celou novou :-/
19.7.2018 Nastartoval jsem to a trochu seřídil karbec.
1963 Škoda Octavia start and walk around
4.1.2020 Oddělení rámu od kastle
Popis ještě časem doplním a stejně tak nějaké lepší fotky.
-> Bukaj: Kdybych věděl, že budou kroupy tak bych to tak klidně udělal jen nevím jestli by mi ten odmašťovač do té doby nesežral celou nápravu, dělal jsem to 13.3.
-> Skili: Kamarád cosi shání.. Dám mu vědět, třeba ho to zaujme - i když on by raději něco s výdřevou (má rozjednanou nějakou Tatru, ale už nějak dlouho).
-> Skili 02.12.18 00:07:25: ja zas zjistil, ze mi po letech sla mrazova odolnost nekterych nemrzek dolu a to jsem tam zadnou vodu nelil, jedno auto, kde jsem mel urcite pres -20°C jsem dnes nameril do -7°C a to uz bylo i -12°C
Ve čtvrtek 29.11. jsem zjistil jakej jsem kr**én... zapoměl jsem že v tom mám jen normální vodu a v noci ze středy na čtvrtek bylo -7°C a samozdřejmě jsem si na to vzpoměl až ve čtvrtek kolem páté odpoledne, takže motor kostka ledu... sundal jsem hadice a cca hodinu a půl jsem to rozmrazoval dokud z toho
nevypadal všechen led nic neteklo a potom jsem tam nalil trochu nemznoucí kapaliny...
Doufám že to ten motor přežil, ale to se uvidí až to rozeberu.
-> Viliam: Jj půjde to včechno dolů až na to co zbylo z původní barvy, jinak dělám to bruskou (na foto 18 je zrovna na střeše) s papírem o hrubosti 100 a 150 a potom ručně 600 a 1000 pod vodou.
Plánuješ odstrániť tých X vrstiev farby a dostať sa na pôvodný lak? Akým spôsobom to robíš? Myslel som, že okrem mňa by to nikdy nikoho nenapadlo robiť :)