Biker/Rapid 350 V8 Biker/Rapid 350 V8

komentáře | popis | fotky | Robert8899 | 08.08.16 22:19 | 295x v oblíbených
Takze je tu nastupca mojej stovky. Je to skoda 120 LS r.v. 1985.

Motor tatra 613

zvody 4-1 na obidve strany vyfuky pred zadne kolesa vychadzajuce s prahov, upravene sanie prip. zlicovat kanaly, sportvoe filtre dufam ze vojdu pod kapotu. Vykon?? cca 200 ps a 300 Nm tocivy moment.

Prevodovka BMW 325i taktiez kardan a kompletna zadna naprava zo samosvorom.

Predna naprava z Audi A6 alebo z Audi 80 este nie som rozhodnu ktora bude vhodnejsia. Potrebujem riadenie nad prevodovku takze pripadaju do uvahy len tieto napravy a len z tychto aut mam k dyspozicii. samozrejme riadenie zo servom.

Nejake 15-16 elektrony, 4x kotuce, sportove sedacky

Zvonku zatial bez uprav. Nech je v serii. Mozno LR blatniky. Do kufra mozno hudba.



Prosim vas odpuste si poznamky tipu ze preco si radsej nekupim bmw na blbnutie. Bmw si vie kupit kazdy ale ja si chcem nieco sam postavit prerobit!!!



Videa z dnesneho startu motora :)

www.facebook.com/photo.ph p?v=63082883...



www.facebook.com/photo.ph p?v=63082954...



a este jedneo videjko trochu dlhsie :)

www.facebook.com/photo.ph p?v=67644621...



23.1.2014 Dnes spravila škodovka svoje prve metre po vlastnej osi :)



prve metre www.facebook.com/photo.ph p?v=69193525...



NECh sa paci :)

Škoda 120 s V8




www.facebook.com/photo.ph p?v=71646903...



www.facebook.com/photo.ph p?v=71647078...



VAHA AUTA JE 1090 kg!!!



www.facebook.com/photo.ph p?v=76923113... paci sa video a novy vyfukovy system :)



Video startu motora

www.facebook.com/video.ph p?v=87675865...



Biker/Rapid 350 V8 - komentáře:

21:25:47
17.02.2014
Robert8899
-> havlik: tak oni ten motor pripravovali na bezny prevoz cize nejake obrovske vykony ani necakaj..keby stavali rpetekarsky preplnovany motor tak to by bolo nieco ine ked atmosfericky ho vedia urpavit na 400 ps
21:24:32
17.02.2014
Robert8899
-> Robert 106: tak ecoora ma 400 ps nie kW. O preplnovani este co to nastudujem ale planujem mechanicky kompresor pohany remenom. Tak mozno sa to rpehrievalo v aute ale kedze ja ho mam vpredu tak s chaldenim by nemal byt problem kedze ventilatory napomaha aj naporovy vzdcuh a IC s turbom by to mohlo uchladit...je to zatial iba uvaha do akeho stadia to dojde neviem ale urcite pri serii nezostane
21:12:56
17.02.2014
havlik
-> Robert 106: Ten turbo motor je ve fabrice vystavenej ale žádný zázračný výkon tam nebyl něco jako 220koní myslim
21:10:31
17.02.2014
Robert 106
jo něco takového by to chtělo ovšem zatím sem nepotkal nikoho kdo by tento motor úspěšně upravil .

ovšem když pomyslíš na 700 GT 300Kw nebo na ecoru 400Kw a přitom to je skoro stejný motor tak potenciál tam je. Přeplňování ve fabrice zkoušeli ale motor se místy přehříval na čemž mělo podíl hlavně chlazení vzduchem.



Když sem ještě měl Tatru pohrával sem si z myšlenkou stříkačky z BMV 5 V8.



Takže proč ne taky sem tu tvrdil že nedáš dopředu motor z tatry a je tam takže o nemožnosti úpravy motoru už pomlčím.



Jo když už jsme u toho tak z videa co tu máš sem slyšel že ti motor de velice pěkně což nebývá zvykem lidi to mívají hrozně rozhádaný.
21:00:53
17.02.2014
Robert8899
-> Robert 106: no ved sa uvidi co to spravi..kazdopadne vymena vaciek nie je posledna uprava motora a nie je vylucene ani preplovanie ci vstrekovanie ale o tom po tom 4
20:57:13
17.02.2014
Robert 106
chlapi,



první chromkové motory štítkové nebo normální do verze E měly ostré časování a také jiný diferenciál z úsporných důvodů pak vznikaly verze E, E1, E1/I každá verze měla jiné spalováky a od první zmíněné bylo jiné časování ještě existuje ještě varianta kdy E je vyraženo za číslem to je pak dodatečná úprava na to co zrovna měli ve fabrice.



Každopádně první chromky s ostrými vačkami jiným časování a dif 3.9 trhaly poklopy z kanálů ovšem žralo to.



samozřejmě k ostrým vačkám patří jiná zdvihátka a již zmíňěné hlavy
20:49:56
17.02.2014
Robert8899
-> francomk: o tom som nieco cital ale nejakych oficialnych paramerov som sa nedocital...udajne E1 mala o 3 kone viac
20:46:31
17.02.2014
francomk
-> Robert8899: Myslím, že chromky (E1) mali ostrejšie vačky. Ale nespomínam si, či sú na to aj nejaké oficiálne pramene. Novšie motory E1/I už mali upravený motor a dlhší stály prevod v rozvodovke...
20:34:03
17.02.2014
Robert8899
-> Robert 106: hmm...ako to myslis? ze je to dobre alebo zle? 6
20:30:51
17.02.2014
Robert 106
copak že by ostré chromkové pověstné časování ??
20:26:29
17.02.2014
castrol
-> Robert8899: tak osvetlenie je strasne dolezite 3
20:19:56
17.02.2014
Robert8899
-> castrol: jo do konca tyzdna by mohli brzdy fungovat...este sedacku si musim namontovat a nejaku elektriku aby aspon svetla svietili a halvne osvetlenie SPŽ zadnej 3 3
20:16:20
17.02.2014
castrol
-> Robert8899: tak to poriadne zapoj a odvzdusni 1
20:13:29
17.02.2014
Robert8899
-> castrol: este to chce zapojit brzdy a hura na jazdu 1
20:12:08
17.02.2014
castrol
-> Robert8899: tak to skoda je ale co
20:10:13
17.02.2014
Robert8899
-> castrol: len este musim dat opravit zdvihatka..tieto nie su k vackam...skoda 8
20:09:32
17.02.2014
castrol
-> Robert8899: tak jak dojdu hnet menit a dufat ze to prestane
20:06:33
17.02.2014
Robert8899
-> castrol: tak dufam ze to bude v poriadku 6 vydava to neznesitelne klepanie 8
20:05:03
17.02.2014
castrol
-> Robert8899: dobra kupa
20:03:32
17.02.2014
Robert8899
-> castrol: nie pouzivane 6 su z EI/I cize najostrejsie od tatry 6
Extreme Tyres