skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
15:10:06
19.06.2012
19.06.2012
havlik
-> djmaso: je to hrozně vysoký, a to tě pustili s takovym rámem vůbec na trať?
15:08:17
19.06.2012
19.06.2012
castrol
-> djmaso: krasa chlape
13:24:26
19.06.2012
19.06.2012
Dušan
-> djmaso: na toto nepotrebuju PC. Sedim a vidim za jizdy jestli klepu nebo ne. 100% funkcnost potvrdit zatim nemuzu, ale tomu co to dela to odpovida.
13:22:29
19.06.2012
19.06.2012
m8rinek
-> djmaso: a to někdo vyrábí?
13:20:58
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
no jasný čidlo klepání :) ale za 50$ + senzor ti vyjde levněji ten mikráč + NB (jestli teda máš) a zjistíš rychle jak vypadají detonace na filtračnim prográmku , co myslíš?
13:14:37
19.06.2012
19.06.2012
Dušan
13:08:50
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
no to je nejlepší :) ale ještě lepší je prej prez mikrák a dát to do PC + využít fitrů
neviděl jsi někde na tetu zkoušečku na předstih - něco jako strobáč, ale s vyplim motorem
neviděl jsi někde na tetu zkoušečku na předstih - něco jako strobáč, ale s vyplim motorem
13:05:33
19.06.2012
19.06.2012
Dušan
-> djmaso: nevim, vyuzil jsem sluchu
13:01:12
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
-> Dušan: ta by tomu měla stačit né :D jak ti to vyšlo na směsy ? no od oka typuji 7-6 stupňů
12:50:43
19.06.2012
19.06.2012
Dušan
-> djmaso: 120 a jen si pak dej pozor na detonace
12:08:08
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
-> Dušan: no tak na ten benzín 100oktan bych s karbecem nemusel snad ani nic dělat né ? kolik je tam základní tryska ? 125 ? 130 ?
11:53:16
19.06.2012
19.06.2012
TTomas
To je teda maso.
11:51:43
19.06.2012
19.06.2012
Dušan
-> djmaso: to uz je moc, to snad ani nechce jet. Zalezi na trysce, ale ja jezdim 145 a pomer jak jsem uz psal tak 60-70/40-30 E/N. Spotreba vysoka a volnobeh bidnej. Nejlip to jezdilo tak na 80/20 N/E. Myslim tim klid chodu motoru i dole.
11:09:36
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
-> Dušan: no a to je ono,jednou se mi to nepovede naředit a už to bude na koko.
já jsem měl 70/30 e/n a v malejch to nejelo tak jsem to točil aby byl nějakej výsledek a tak jsem to drooobet přetočil :D
ps: a abych to našteloval tak jsem musel dát předstih 30stupňů :D:D takže jsem zvědav co vše to podělalo
já jsem měl 70/30 e/n a v malejch to nejelo tak jsem to točil aby byl nějakej výsledek a tak jsem to drooobet přetočil :D
ps: a abych to našteloval tak jsem musel dát předstih 30stupňů :D:D takže jsem zvědav co vše to podělalo
10:28:51
19.06.2012
19.06.2012
Dušan
-> djmaso: kdyz budes jezdit tak 30/70 E/N tak to bude dobry
10:26:34
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
-> m8rinek: no nejsem spokojen s tím E85, raději koupím aditivovaný 100oktan
10:05:20
19.06.2012
19.06.2012
m8rinek
-> djmaso: nebarví je do cihlova, tj. budou pořád bílé...
10:04:43
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
nemáte někdo zkušenosti s lambdasondou za rozum nebo která se dá sehnat na frakáči ( v zimě koupím tu za 5t ) ale jen zkusit zdali to je tak v přijatelné směsi :)
10:03:08
19.06.2012
19.06.2012
djmaso
m8rinek 19.06.12 09:27:14 napsal:
→ djmaso: E85 nebarví svíce ale tak proč byly do bíla
u té poslední to typuji na zapeklé kruhy - 8t/ot se mi zdá na cca 15-25s dost :D :D :D test motoru nóo :D
→ djmaso: E85 nebarví svíce ale tak proč byly do bíla
u té poslední to typuji na zapeklé kruhy - 8t/ot se mi zdá na cca 15-25s dost :D :D :D test motoru nóo :D