skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
23:46:04
24.01.2013
24.01.2013
djmaso
-> pistaa: no sice tam byl závit na Lambdu ale tam bych jí spálil. tak jsem to proměřil a je to 100% vejš než hladina oleje :) no a díky kuželu tam není takovej skok, neříkej že to takto nebude mít menší odpor než, když se to udělá jen na přírubě.
22:00:31
24.01.2013
24.01.2013
pistaa
-> djmaso: to vychadzalo a zmena priemeru sa robi len prirubbou a upravou priruby do kuzela :) no nic..
14:09:35
24.01.2013
24.01.2013
djmaso
-> pistaa: ? nechápu otázku , na co jsem to tam navařil ?
No musel jsem udělat přechodku z 58 (průměr svodu ) na 40 průměr turba)
drobet se to i zkrátilo abych mel turbo výše (kvůli odtoku oleje z turba - nad hladinu oleje)
No musel jsem udělat přechodku z 58 (průměr svodu ) na 40 průměr turba)
drobet se to i zkrátilo abych mel turbo výše (kvůli odtoku oleje z turba - nad hladinu oleje)
13:31:34
24.01.2013
24.01.2013
pistaa
-> djmaso: naco si to na to navaraz uz? ha?
20:12:05
14.01.2013
14.01.2013
djmaso
-> radekra: ee tam ne tam by nevydržela :( bude až za turbem
20:05:25
14.01.2013
14.01.2013
radekra
Na výf.potrubí tam bude lambda nebo něco podobného?
19:58:56
14.01.2013
14.01.2013
castrol
-> djmaso: a to zas hej
19:58:34
14.01.2013
14.01.2013
djmaso
-> castrol: příčák ?? ee turbo je lepší tlumič :)
19:57:18
14.01.2013
14.01.2013
castrol
-> djmaso: a cul chystas co priecnak
19:53:48
14.01.2013
14.01.2013
djmaso
-> castrol: jo jo :) a jelo to :D serie svody + přechodka
19:51:47
14.01.2013
14.01.2013
castrol
-> djmaso: to si tam mal do teraz seriu vyfuk ?
22:13:25
13.01.2013
13.01.2013
djmaso
-> havlik: nee
22:11:11
13.01.2013
13.01.2013
havlik
-> djmaso: to je ta sekvence?
22:08:39
13.01.2013
13.01.2013
djmaso
22:07:40
13.01.2013
13.01.2013
djmaso
-> castrol: oť jdé néé :D
22:07:06
13.01.2013
13.01.2013
castrol
-> djmaso: hovno poznat
22:03:39
13.01.2013
13.01.2013
radekra