škoda 120t škoda 120t

komentáře | popis | fotky | djmaso | 25.04.17 09:13 | 284x v oblíbených
Motor:

1.8t 20v



kované písty 8,5:1

kované ojnice

komplet GO motoru+ hlavy

Garett GT28rs

samo svody

610ccm vstřiky

bosch 044 5b Pumpa

keramická spojka

dural řemenice





P ř e v o d o v é p o m ě r y

Guma Mišák 240/57 R13 330

SP Ist IIst IIIst IVst Vst

4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838

7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3



SP Ist IIst IIIst IVst Vst

3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838

7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5





SQS sekvenční převodník





Podvozek



Předek:



chlazené kotouče

4píst

DS2500 destičky

tlumiče PROTLUM

21 stabík



Zadek



Kotouče

4píst

DS2500 destičky

regulátor brzdného tlaku

tlumiče PROTLUM

17 stabík

















Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee



ASI TAK TEAM je na facebooku



www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728

Partners www.skodamotor.cz

www.mudrabrouseni.cz





2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály

www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013







ASI TAK TEAM Brzda 1,8t 20v 300HP dyno


škoda 120t - komentáře:

20:40:06
26.04.2013
castrol
-> djmaso: tak to mas za par
15:47:43
26.04.2013
djmaso
-> castrol: no příští týden , a 4-5.5 jedeme závody :D :D :D
12:53:31
26.04.2013
castrol
-> djmaso: kedy bude skusobna jazda 1
23:59:38
25.04.2013
djmaso
-> Gemini: ee nevařil , dával jsem rozpěrku :)
16:21:35
25.04.2013
Gemini
kolecko tretiej rychlosti mas zavarene ?
12:32:24
25.04.2013
djmaso
-> m8rinek: No to jsem si taky myslel , ale jak se vařilo to maso na čidlo, tak se to smrsklo o 0,2mm :( a to byl vom.d , tak jsem vyléčenej.
12:16:11
25.04.2013
m8rinek
-> djmaso: vařil, TIGem narozdíl od plamene jde jen o lokální ohřev, uhne se to maximálně na kraji, na druhou stranu při stažení nebude problém.
12:13:59
25.04.2013
djmaso
-> m8rinek: no, ale ty bys to vařil TIGem ? (není problém) ale kdo to pak bude rovnat? to lepidlo je na 80% stejně pevný jako ten svár a mě to prostě stačí :) .
12:06:33
25.04.2013
m8rinek
-> djmaso: Ty si onikáš? BTW to jako příruba není namáhaná? Je zajímavý, že se v průběhu výroby zesilovala...
11:13:44
25.04.2013
djmaso
-> Marcius: přesně tak výřez jsem dělal v profilu V takže to tam padlo krásně :) a dvousložkovému lepidlu velice věříme :) na věc, která není namáhána je to lepší než TIG (ten to hodně zkroutí)
10:51:59
25.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
navíc kamarád to zapasoval tak přesně, že to tam drželo i bez lepidla, museli jsme to vyklepnout, lepidlo je jen pojistka 3
10:50:11
25.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
tak tak, máme to lepený tekutým kovem. Protože jsem v tehdejší době ještě neměl TIG a spěchalo se na to, bylo to nejjednodušší řešení. V příštích převodovkách to nejspíš už zavaříme.
10:47:22
25.04.2013
Klubko_
-> minno: pokud to delal stejnym stylem jako Marcius, tak nejakym dvouslozkovym lepidlem
10:41:32
25.04.2013
minno
-> djmaso: a čím že je to tam tá "ďura" v tej prevodovke prilepená?
10:30:00
25.04.2013
djmaso
-> Marcius: jj je to nejlepší řešení (než tam vařit a hlídat vzdálenosti) , nice během května bude potřeba :)5 5
10:23:01
25.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
koukám, že jsi se inspiroval naším řešením díry pro hall 2 jinak gear indicator mám hotovo, až na krabičku.
07:48:46
24.04.2013
djmaso
Nebereme nic z Polska ani Číny :)

Nejvíce mi dostalo - pístní kroužky KS , made in Komárov :-D
zvětšit škoda 120t - obrázek od djmaso vložen 24.04.2013 07:48:46
20:19:48
12.04.2013
Athlonek
-> djmaso: Je mi to jasné, koukám že budeš plnit fritézu.4
18:48:03
12.04.2013
castrol
-> djmaso: tak to je nacase zacat skladat 1
09:30:22
12.04.2013
djmaso
-> castrol: no 4.5.2013 mám start v Telnici :D ale nemám na motoru ani šroubek :D
Extreme Tyres