-> Minik03: protože jiný raději smazali auta :) ( raději než aby se tu hádali tak jsou v klídku a svoje výtvory si nechávají pro sebe a to je škoda né ?)
moc normálně asi né se podívej jmenuje se to T#2 vs. zbytek virtu (světa?) a založil to U-Geen
skoda-virt.cz/cz/.../1527
08-t-2-vs-vetev
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> djmaso: znáš zákon akce a reakce? jak je možné, že točí jen někoho a s jinými normálně vychází? 

-> Minik03:
ono by tě to taky dosti nasralo když by tě jeden nejmenovanej pablb stále točil (nejenom mě)
:)
ono by tě to taky dosti nasralo když by tě jeden nejmenovanej pablb stále točil (nejenom mě)
:)
-> Tuner#2:
o něco jsem tě žádal né ?
o něco jsem tě žádal né ?
-> djmaso: popravdě jsem tvůj projekt sledoval od začátku a fandil ti, ale tím, co tady předvádíš, pro tebe nacházím jen slova pohrdání. 

-> djmaso 21.11.12 11:22:18: Nejsem na kluky, nemusíš mě milovat a opětování lásky odemě nečekej... Jinak jak psal Bery, tady to fakt nemá cenu, když vidím ty další reakce na umístění chladiče a toho co s tím chceš jezdit. 

-> vhml: do kovošrotu s otevřenou náručí 

-> vhml: to je tvůj názor, realita je jiná :) co jsem pochopil tak pořadatelé chtějí ve speciálech drobet něco jiného než auta s rámem a dvěma wébrama :)
-> djmaso: kam jinam tě pustí s takovýmhle lidovým uměním?
-> vhml: nebudu jezdit jen vrchy :)
-> djmaso: větší nádrž na vrchy?
-> havlik: celé je z 0,2 plechu a je to prozatím jako forma :) (váha odpovídá 4mm makrolonu)
nebujte časem se bude snižovat váha, ale prozatím na to není čas :) (lamino, karbon)
nebujte časem se bude snižovat váha, ale prozatím na to není čas :) (lamino, karbon)
-> Luky: ano asi o 7kg na zadek o to přidám větší nádrž do předu a o to šlo :)
-> Luky: nehledě na zavařený okno a zadní dveře
-> djmaso 21.11.12 09:33:00: no ale zase se asi dost změnilo vyvážení auto, a to nevýhodným směrem. Teď máš všechno vzadu...
-> Tuner#2: :D díkys mě lidi říkají že jsem MAGOR
mimochodem to není vyhrožování, ale konstatování :)
přeber si to jak chceš
jo mimochodem měl jsem stažený půlky na okruhu prototože to drobet klouzalo,
ale třebas tobě se stáhly už doma :)
Ono znát motor po stránce papírové a teoretické je drobet něco jiného než jej znát ve formě praktické !
To platí jak u motoru tak u podvozku tak u všeho.
Hodně lidí ríkalo že to turbo nepojede.A ejhle ono to jede !
Psalo a říkalo se že země je placatá. A ejhle ona je kulatá !
Tím pádem tě žádám, nepiš do mé karty.
MILUJU T2
mimochodem to není vyhrožování, ale konstatování :)
přeber si to jak chceš


jo mimochodem měl jsem stažený půlky na okruhu prototože to drobet klouzalo,
ale třebas tobě se stáhly už doma :)

Ono znát motor po stránce papírové a teoretické je drobet něco jiného než jej znát ve formě praktické !
To platí jak u motoru tak u podvozku tak u všeho.
Hodně lidí ríkalo že to turbo nepojede.A ejhle ono to jede !
Psalo a říkalo se že země je placatá. A ejhle ona je kulatá !
Tím pádem tě žádám, nepiš do mé karty.


-> djmaso 21.11.12 07:39:03: Tak odpověď na můj dotaz byl směrovaný mě, tak jak jinak si vyložit toto: "Nemůžeš srovnávat serii s autem na závody" než si z toho vydedukovat, že o tom evidentně nic nevím a mám sériofku? Loosera z tebe dělat nemusím, už jsi ho tady několikrát udělal ze sebe sám viz. ty dřívější debaty o objemu motoru a teď o podvozku... Stejně by mě zajímalo kde vidíš tu aroganci, když tu máš i názor admina a ani ten s tebou nehne.
BTW: co časem poznám? Mám to brát jako vyhrožování?
BTW: co časem poznám? Mám to brát jako vyhrožování?
Luky 21.11.12 08:26:17 napsal:
→ djmaso: jaký má přínos chladič takhle vzadu? Kratší
okruh, méně vody?abych řekl pravdu stejně vody ,
ale hlavně
1-všechny trubky jsou 3x kratší (možná jěště kratší)
2-všechny trubky jsou 2xsilnější
3-voda mi nikdy nepřelezla přes 90stupňů
4-chladič není na ráně
5-líbí se mi to !

→ djmaso: jaký má přínos chladič takhle vzadu? Kratší
okruh, méně vody?abych řekl pravdu stejně vody ,
ale hlavně
1-všechny trubky jsou 3x kratší (možná jěště kratší)
2-všechny trubky jsou 2xsilnější
3-voda mi nikdy nepřelezla přes 90stupňů
4-chladič není na ráně
5-líbí se mi to !


-> djmaso: jaký má přínos chladič takhle vzadu? Kratší okruh, méně vody?