hele řeknu to takhle jednoduše chápu lidi co ti chtějí dát do tlamy, až tě potkají :) tvá arogance atd nezná mezí.
Říkám to jednoduše jsi debil a na tvé názory nejsem zvědav.(omlouvám se adminům za vulgarizmus , ale musím asi mluvit za všechny co tohoto sebevědomého arogantního blbce nemají rádi- tímto žádám o smazání příspěvků od tunera#2 ze své karty - po případě s tím i tuto zprávu)
Jinak všem ostatním přeji krásný den
ps : nebyl by ten virt tak krásný, nemít tu Tunera#2
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
1.8t 20v
kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice
P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5
SQS sekvenční převodník
Podvozek
Předek:
chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík
Zadek
Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík
Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee
ASI TAK TEAM je na facebooku
www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz
2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013
škoda 120t - komentáře:
-> TechniX: pěkný pěkný kolik šnekuješ do motůrku ? :) můžeme pokecat na skypu :) ? hmm
djmaso 20.11.12 11:17:15 napsal:
→ Qwak, havlik :) ono to má i dobré jízdní vlastnosti
:) je to dobře nahrbený a mě to tak vyhovuje :) když by se každej řídil
podle rad lidí co čtou LA výkresy atd tak by nevznikali auta jako je třebas
ex pištovo 100vka atd :) když bych dostal 10 korun od každýho co my řekl,
že to turbo ve škodovce nemůže fungovat atd tak bych měl asi pěkný
peníze :D
to s tebou souhlasím stím vybíráním peněz, to bych tu mohl u nás taky zavést že škodováckej motor podle některých chytráků nevydrží můj kompresor eaton m45
rázem zbylích 40 000kč už vím kde vzít na dodělání karoserie
→ Qwak, havlik :) ono to má i dobré jízdní vlastnosti
:) je to dobře nahrbený a mě to tak vyhovuje :) když by se každej řídil
podle rad lidí co čtou LA výkresy atd tak by nevznikali auta jako je třebas
ex pištovo 100vka atd :) když bych dostal 10 korun od každýho co my řekl,
že to turbo ve škodovce nemůže fungovat atd tak bych měl asi pěkný
peníze :D
to s tebou souhlasím stím vybíráním peněz, to bych tu mohl u nás taky zavést že škodováckej motor podle některých chytráků nevydrží můj kompresor eaton m45

-> djmaso 20.11.12 15:12:05: Pokud je +90% na tuhosti pružin, HP tlumiče, stabík 20mm, uložení shore 80, překopaná geometrie náprav a semislicky pro Tebe série, tak pak už mlčím... Klidně si dělej auto podle sebe, proti tomu nikdo nic nemá, ale pak nemůžeš tvrdit, že to je dobře, když jsi nevyzkoušel nikdy nic jiného. Já mám s autem tak jak je a postupně se vyvíjelo/vylepšovalo 30tkm+ a podvozkově zdaleka nejsem na konci. Pokud Ty z jednoho kopce, ježdění mezi vesnicema a okruhu který jsi odjel se staženou zadnicí na mokru/sněhu na slickách poznáš něco o chování auta na limitu za sucha, tak jseš asi mnohem lepší řidič než já (ne že by to nebylo možné) 

Pánové rovnou říkám:
auto si stavím tak jak mi to vyhovuje a jak se mi to líbí .
mnoho věcí je rozdílných jak od série tak od L/A
proto na vaše názory že je to špatně atd (pokud to není něco závratného ) prdím :)
auto si stavím tak jak mi to vyhovuje a jak se mi to líbí .
mnoho věcí je rozdílných jak od série tak od L/A
proto na vaše názory že je to špatně atd (pokud to není něco závratného ) prdím :)
-> Tuner#2: no vidíš to , hold jsem si to asi postavil tak že mi to vyhovuje. Nemůžeš srovnávat serii s autem na závody :) ( mě to tak vyhovuje a chová se to velice dobře :)
stabík kola atd dávají asi dobrou kombinaci :)
prostě 1-chová se to dosti dobře
2-líbí se mi to
3-komu se to nelíbí ať se na to nedívá
stabík kola atd dávají asi dobrou kombinaci :)
prostě 1-chová se to dosti dobře
2-líbí se mi to
3-komu se to nelíbí ať se na to nedívá
-> djmaso 20.11.12 11:17:15: Dobré jízdní vlastnosti s nakopnutým zadkem u eMka? Tak to slyším prvně a jseš asi jedinej, kdo tohle tvrdí. Já dokud nedal auto do roviny tak, že prahy jsou v podstatě vodorovně se silnicí tak to mělo zadek neklidnej, nepředvídatelnej a chovalo se to strašně na limitu.
-> havlik: raději toho necháme :) oba myslíme něco jiného a pak jsou z toho zbytečné hádky.
-> djmaso:
to že ti něco vyhovuje neznamená že to je to nejlepší
Jo jo já sem koupil a nejezdil:)) radši nic to sem si myslel že byla jen "dobrá rada", ale jak vidno nesetkalo se to s žádnym uspěchem:D


-> havlik: omg né nepřemýslíš nebo nevím , mě to vyhovuje když tobě ne tak to necpu jiným :) pistu jsem myslel motorově s tím že když tě neco vyhovuje tak se toho drz a neech si do toho kecat :) a já to tak i beru (mě to takto vyhovuje a nebudu to měnit (zatim to nebudu měnit) chápeš? ono je taky neco jiného koupit a nebo udělat si sám tak jak to chceš
-> djmaso: a pišta to měl takhle nahrbený?:))
někdy jsou věci co podle lidí nemohou fungovat , poté fungují ale logicky musí fungovat jen z boží vůle , ale v praxi je to třebas bomba :D
-> Qwak, havlik :) ono to má i dobré jízdní vlastnosti :) je to dobře nahrbený a mě to tak vyhovuje :) když by se každej řídil podle rad lidí co čtou LA výkresy atd tak by nevznikali auta jako je třebas ex pištovo 100vka atd :) když bych dostal 10 korun od každýho co my řekl, že to turbo ve škodovce nemůže fungovat atd tak bych měl asi pěkný peníze :D
-> havlik: no ve předu by to šlo dát níž leda že by to jezdilo jen po okruhu
jen teda nevím jak by sjel z platáku.. ale ten zadek máš pravdu.. ale kdyby šel dolů tak by podle mě nenapasoval to kolo do lemu .. by musel zase řezat 


-> Qwak: já za nic nemůžu:)
e: ale podle týhle fotky se mi to zdá vysoko a hlavně vzádu img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../9059_2012-09 -27_10-11-11_33.jpg
e: ale podle týhle fotky se mi to zdá vysoko a hlavně vzádu img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../9059_2012-09 -27_10-11-11_33.jpg
-> havlik: ty do toho chceš namočit každýho né? 

-> havlik: myslíš že 10 cm seriové práhy jsou moc vysoko ? podle mého je to tak akorát více to snižovat nebudu, stačí mi to ( ps : stabík není na zemi - tam jsem brzdil ) ( nedře tak není na zemi :D )
a nebylo by dobrý zapustit nápravy do kastle máš to hrozně vysoký a přitom dřeš skoro stabíkem o zem:)
-> Mates AZNP ŠKODA: funguje to lépe než když bych tam nechal standartně natočené rameno na toto snížení :D
-> Mates AZNP ŠKODA: funguje to normálně jen to můžeš víc snížit