škoda 120t škoda 120t

komentáře | popis | fotky | djmaso | 25.04.17 09:13 | 284x v oblíbených
Motor:

1.8t 20v



kované písty 8,5:1

kované ojnice

komplet GO motoru+ hlavy

Garett GT28rs

samo svody

610ccm vstřiky

bosch 044 5b Pumpa

keramická spojka

dural řemenice





P ř e v o d o v é p o m ě r y

Guma Mišák 240/57 R13 330

SP Ist IIst IIIst IVst Vst

4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838

7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3



SP Ist IIst IIIst IVst Vst

3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838

7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5





SQS sekvenční převodník





Podvozek



Předek:



chlazené kotouče

4píst

DS2500 destičky

tlumiče PROTLUM

21 stabík



Zadek



Kotouče

4píst

DS2500 destičky

regulátor brzdného tlaku

tlumiče PROTLUM

17 stabík

















Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee



ASI TAK TEAM je na facebooku



www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728

Partners www.skodamotor.cz

www.mudrabrouseni.cz





2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály

www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013







ASI TAK TEAM Brzda 1,8t 20v 300HP dyno


škoda 120t - komentáře:

11:02:53
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
djmaso 28.06.12 10:49:47 napsal: → havlik: tak proto nebudu mít stěnu 0,6mm ,ale 1–1,5mm :D vše se musí otestovat :) ale už jsem viděl favorita převrtanýho na 1750ccm (teda bylo to v 130RS) v tom to bylo kolem 0,7mmTak to je pěkná blbost z Favorita a jeho spodkem udělat jen převrtáním takový objem nelze. Na to už by musel být rozvrtaný blok, větší vložky a klika s větším zdvihem, ale z Favorita převrtání je to nesmysl...
11:00:24
28.06.2012
djmaso
-> havlik: no co dávám ty písty+ ojnice(ještě je doma nemám)

pak musíme rozleštit a povážit, tak to bude čistokrevná 13nácka,

v zimě si budu hrát s pořádným motůůrkem :D
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 11:08:03
10:57:27
28.06.2012
djmaso
-> Tuner#2: to máš pravdu ,ale zase jak které a podle lopatek na čerpadle



a tech otáček jsem doopravdy dosáhl , věř nebo ne :)
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 11:02:35
10:55:22
28.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 28.06.12 10:42:00: Souhlas a ještě ke všemu mají stříkačky omezovač kolem 4 - 4500rpm aby to nesekalo vodu.



-> djmaso 28.06.12 08:44:47: 7500rpm na 250tce vačce? V první řadě bych si opravil otáčkoměr...
10:53:33
28.06.2012
havlik
-> djmaso: no a co napřed dostat 200koní z 1.3 a pak řešit kraviny?:)
10:49:47
28.06.2012
djmaso
-> havlik: tak proto nebudu mít stěnu 0,6mm ,ale 1-1,5mm :D vše se musí otestovat :) ale už jsem viděl favorita převrtanýho na 1750ccm (teda bylo to v 130RS) v tom to bylo kolem 0,7mm
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 10:50:45
10:42:00
28.06.2012
havlik
-> djmaso: no ono je dost rozdíl stříkačka která běží kolik max 2:30min? a tahá "jen" vodu než motor přeplnovanej co tahá 800kg kastli
09:30:45
28.06.2012
djmaso
-> Dušan: taky jsem se divil :D ale uvidím na brzdě, ale to mam ještě hodně práce než tam pojedu :)
09:21:40
28.06.2012
Dušan
-> djmaso: tak to se divim ze to v tech otackach tahne. Ja mam max v 5500 a konec 6000. Dal to nema cenu.
08:52:11
28.06.2012
djmaso
-> Dušan: zatím testuji 250/250- ale dám 260/265 co myslíš ?
08:51:06
28.06.2012
Dušan
-> djmaso: to zalezi na vacce, turbo to protlaci
08:44:47
28.06.2012
djmaso
-> Dušan: hele Dušane , nevěřil jsem , ale ten motor šel do 7,5t/ot a šel by dál :D, ale už jsem ho nechtěl mořit _:D
08:42:38
28.06.2012
djmaso
-> Dušan: ono uvidíme :) p. Mudra to z velké části sponzoruje (ten motor)

takže mi to netrápí a když on řekne že to vydrží tak to vydrží :)

př: závodní stříkačky PS12 ( 1500ccm motor se převrtává na cca 1980ccm a tam má vložka 0,6mm) a drží to :) něco podobného jde udělat i u favorita z 1300ccm jde az cca na 1750ccm :D :D



abych to řekl takto : mám možnost udělat na motoru hodně věcí sám a když už to nedokážu , tak to dokáže pan Mudra
upraveno 1x, naposled 28.06.2012 08:51:15
08:06:35
28.06.2012
Dušan
-> vhml: to bych nerekl, ale urcite ne na motoru kde ta deci navic stoji neumerne penize. Kazda ta deci se ti vynasobi a prinese dalsi kroutak a vykon :)
07:55:29
28.06.2012
vhml
-> djmaso: u turbo motoru investovat do objemu nemá moc význam.
07:45:28
28.06.2012
Dušan
-> djmaso: neni to zbytecny ? Takovejch penez kdyz to muzes mit v seriovym motoru.
07:44:46
28.06.2012
Eidy
-> djmaso: Ty chceš mít papírový vložky? A ještě to přeplňovat? To vydrží chviličku. Asi tak před garáž a zpátky.
07:35:30
28.06.2012
djmaso
-> castrol: no a to nejlepší bude po zimě :) bude se převrtávat :) pokus se vypočítat objem škoda fabia 1,4 když bude síla vložky cca 1mm na každé straně :D , dále se bude leštit , kovat atd :D 1
20:51:40
27.06.2012
castrol
-> djmaso: tak to uz pojde
20:50:59
27.06.2012
djmaso
-> castrol: jojo :) dávám kované písty :D a kované ojnice :D + GO :)
Extreme Tyres