favo110lrs 05.05.10 22:39:53 napsal: pěkne ti bouchla voda v kosicích:))))
jj úplně na konci,nesepnul mi větrák,a jedna hadice to při 100 stupních nevydržela,ale v poho nic dramatickýho.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zde nějaké video
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Rapid je na prodej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cena 11000kč
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! Rapid je na prodej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cena 11000kč
sterbis2 /Rapid 136 - komentáře:
02:10:06
06.05.2010
06.05.2010
sterbis2
23:07:07
05.05.2010
05.05.2010
Petr Volfik
He tak to mě těší že se něco takovýho jezdí i jinde. My tu zase blbnem s fávama... www.favorit-cup.cz/
22:54:45
05.05.2010
05.05.2010
Vyspu
-> sterbis2: Pokud vím tak stejně rapid, ten 4q na suchý poloosy má jiný víko..
mimochodem kdybys to někde při závodu zrušil, nebo sehnal 1.4 vzal bych ten motor
mimochodem kdybys to někde při závodu zrušil, nebo sehnal 1.4 vzal bych ten motor
22:39:53
05.05.2010
05.05.2010
favo110lrs
pěkne ti bouchla voda v kosicích:))))
23:30:47
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
sterbis2 04.05.10 23:26:55 napsal: m8rinek 04.05.10 23:23:06 napsal: → sterbis2: co 4q z garde třeba?
m8rinek 04.05.10 23:23:06 napsal: → sterbis2: co 4q z garde třeba?
ale nemá Garde 4,22 ??? to bych musel ještě přehodit stálý převod. Tady jsem prostě sehnal orig 120 nápravu,vys tužil ji a k tomu převodovku z 1000mb a je po starostech.
a když jsi to nakousl,docela by mě zajímalo,jak to má vyřešeno uložení převodovky,když je to čtyřkvalt na lebrech. Nikdy jsem garde na vlastní oči zespodu neviděl :-(
m8rinek 04.05.10 23:23:06 napsal: → sterbis2: co 4q z garde třeba?
ale nemá Garde 4,22 ??? to bych musel ještě přehodit stálý převod. Tady jsem prostě sehnal orig 120 nápravu,vys tužil ji a k tomu převodovku z 1000mb a je po starostech.
a když jsi to nakousl,docela by mě zajímalo,jak to má vyřešeno uložení převodovky,když je to čtyřkvalt na lebrech. Nikdy jsem garde na vlastní oči zespodu neviděl :-(
23:26:55
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
m8rinek 04.05.10 23:23:06 napsal: → sterbis2: co 4q z garde třeba?
m8rinek 04.05.10 23:23:06 napsal: → sterbis2: co 4q z garde třeba?
ale nemá Garde 4,22 ??? to bych musel ještě přehodit stálý převod. Tady jsem prostě sehnal orig 120 nápravu,vystužil ji a k tomu převodovku z 1000mb a je po starostech.
m8rinek 04.05.10 23:23:06 napsal: → sterbis2: co 4q z garde třeba?
ale nemá Garde 4,22 ??? to bych musel ještě přehodit stálý převod. Tady jsem prostě sehnal orig 120 nápravu,vystužil ji a k tomu převodovku z 1000mb a je po starostech.
23:23:06
04.05.2010
04.05.2010
m8rinek
-> sterbis2: co 4q z garde třeba?
22:48:34
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
saSaT 04.05.10 22:44:32 napsal: tak a už sme doma…majitel jako u každýho správnýho závoďáku hraje na gramy tak to má byt
přesně tak,a u takovéhoto Vozítka je znát každé kilo :-D
přesně tak,a u takovéhoto Vozítka je znát každé kilo :-D
22:44:32
04.05.2010
04.05.2010
saSaT
tak a už sme doma...majitel jako u každýho správnýho závoďáku hraje na gramy tak to má byt
22:43:20
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
darklord 04.05.10 22:34:52 napsal: → Minik03: no osobne by som radsej preskladal prevodovku ako menil napravu
a jak by jsi dal čtyřkvaltovou převodovku na vlečku,když má jiné uložení,to mě vysvětli, nebo pouč
a jak by jsi dal čtyřkvaltovou převodovku na vlečku,když má jiné uložení,to mě vysvětli, nebo pouč
22:40:30
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
Minik03 04.05.10 22:21:32 napsal: Lepsiho urcite nic, take se tomu divim, snad jen ze okolo kyvky nekoluji famy o nizke zivotnosti. Rozhodujici asi pro autora byl prevodovy pomer.
jeden důvod je stálý převod a druhý je vyžší hmotnost suché nápravy. Jak vidíte na foto,vyřezalo se co šlo,kvůli váze.
jeden důvod je stálý převod a druhý je vyžší hmotnost suché nápravy. Jak vidíte na foto,vyřezalo se co šlo,kvůli váze.
22:39:16
04.05.2010
04.05.2010
Minik03
-> darklord: Ale vymenit napravu je jednodussi. Pokud by to melo byt na silnici, asi by vlecka byla urcite rozumnejsi, ale v amaterskem autokrosu se daji delat vysledky i s kyvkou.
22:38:19
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
Minik03 04.05.10 22:15:58 napsal: vypada to, ze bude jezdit autkoros, tak bych tu kyvku mozna bral s rezervou.
přesně tak kdo nevyzkoušel neví, já mám toto už třetí auto na kros předtím dvě 120
přesně tak kdo nevyzkoušel neví, já mám toto už třetí auto na kros předtím dvě 120
22:37:14
04.05.2010
04.05.2010
sterbis2
a 4,44 čtyřkvalt na mokrý jako jde??? pětikvalt je mi celkem na nic když jedu max trojku.
22:34:52
04.05.2010
04.05.2010
darklord
-> Minik03: no osobne by som radsej preskladal prevodovku ako menil napravu
22:32:54
04.05.2010
04.05.2010
saSaT
-> Minik03: tak to je asi ten správný důvod
22:21:32
04.05.2010
04.05.2010
Minik03
Lepsiho urcite nic, take se tomu divim, snad jen ze okolo kyvky nekoluji famy o nizke zivotnosti. Rozhodujici asi pro autora byl prevodovy pomer.
22:17:59
04.05.2010
04.05.2010
saSaT
-> Minik03: no ale i tak...nechhápu co je na ní lepšího...byť na autokros...ale klidně mě pouč
22:15:58
04.05.2010
04.05.2010
Minik03
vypada to, ze bude jezdit autkoros, tak bych tu kyvku mozna bral s rezervou.
22:08:38
04.05.2010
04.05.2010
afro100
-> saSaT: tez na to cumim