skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
a příběh pokračuje....aneb Rally team Katlov představuje další náčiní
jedná se o původně 105l, v tp je výměna kastle, která je původní, nikdy nevařená a kupodivu zdravá, auto vypadá sešle páč stálo venku a jezdilo valašskou zimu a podobné zlínské soutěže.
co auto umí ted:
motor: felda, vačka 300/300, udělaná hlava, odlehčený setrvák, výfuk 2-1 + příčák, karbec Lada 1500 přetryskován..... auto od 2tis je jak nakopnutá mičuda :-)
převodovka: 4,22 mokrá, "3"kvalt- chybý 3jka :-)
interier: polorám, 1x sportsitze, volant, upravená ručka, zbaveno tlumících hmot
podvozek: tlumiče KONI, Zadní pružiny KONI, přední RIEGER
kasně: původní, nevařená, zdravá. děrovaná z.kapota, LR vana, válečné barvy
A CO NÁS ČEKÁ:
zástavba vlečky s kotoučema a 4q 4.44
montáž sedáků a pásů OMP
interkom OMP
chlazené p. kotouče a 4p
beskydky :)
výměna čela a blatníků
svody 4-1
Wébříky
až budou korunky tak rám dle "J" p. Dlouhý (Mladá Boleslav - nezaměňovat prosím s p.Dlouhým z Ledče nad Sázavou)
postavit na tp š130
všechny jmenované věci jsou doma z ex B5, tak to pujde jak lego :)
tak lego začíná...
30.1 2010 umístěno na dilnu , vyndány agregáty, nádrž apod, a začínáme škrábat plastizol, zjištění že jak tlumiče tak pružiny jsou KONI bylo potěšující
31.1 2010 : odstraněn plastizol z motorového prostoru, za a pod zadnímy sedadly, jednoho podběhu, vyřezán rám, vyndána okna
2.2 2010: dobroušeny podlahy vevnitř, auto otočeno na bok, a začínáme boj s plastizolem zespod
6.2.2010: objednán rám dle J
7.2 2010: spodek natřen 2ma vrstvama formexu, zbývá převařit uložení nápravy vepředu a zítra tam vrhnu nádrž a nápravu
12.2.2010 po obroušení celého spodku, donatření základem, a kompletní ostrojení brzdovými trubičkami, nápravami, a vším co tam patří a vráceno zpět na kola
21.3.2010 rám jest dovařen, výborná práce štěpánku... dále nová dělítka na předek
27.3.2010 pamatný den, vevnitř vše dovařeno, paráda
29.3.2010 nalakován interier a rám, jedny dveře osazeny makrolonem
3.4.2010 pokračuje tahání elektriky, dostrojen motor, vše zapojeno, a kuft nalakován na bílo
7.4.2010 autí dnes poprvé nastartováno, hotová elektrika, v interieru vše co má být, můžu lakovat díly
10.4.2010 lakujem, bílá hotová
11.4 2010 modrá je hovová
13.4 2010 dnes toho pamatného dne sme se konečně svezli, ještě dovychytat mušky a můžem jak velký klucí na rally
4.9.2010 dnes byl pro autíčko veleůspěšný den, první "bedna" a hned 1.místo na rallyshow vysočina, akce parádní, svezli sme se jak na mokru tak na suchu, co kolo to lepší čas, i přez neplánované kolečko pro diváky, rivalita mezi námi a soupeři(kamarády) byla tak silná že po každém porovnání časů mezi námi, na mou osobu padlo pár výrazů , jako bezmozek apod :) Štěpán říkal že si nepamatuje místo , nebo zatáčku kde by auto neletělo efektně řízeným smykem, je fakt že občas ty obrubníky byly sakra těsně od ráfku ,a říkal že mi helma na mozku mačká tlačítko on/off, na čož sem mu v cíli RZ odpověděl že si posledních 2.37.06minut života nepamatuju.... největší překvapení padlo při vyhlašování, vůbec sme na bednu nemysleli , takže když hlásili třetí místo, mysleli sme si ..tak nic no.. , a pak hle ,Štěpána perfektní navigace, fungující auto a bezmozek za volantem, první místo posádka Hruška/Izaj, no radost neskutečná.. Takže akce velmi povedená, už se těšíme na Humpolec
18.9 2010 sraz želiv, 1.místo slalom, 3.místo sprint S1, povozil sem pár zvědavců, včetně psychycky zdeptaného mitfáry, tak snad bez větších trvalých následků na psychyce, ikdyž Bibendum30 řikal něco o mnohonásobném orgasmu :)
VELKÉ POĎEKOVÁNÍ: p.Václav Oberreiter, majitel servisu, za to že nám to na dilně trpí
VIDEA testování
http://youtube.com/v/B87m rDfrvho http://youtube.com/v/a9Cz aKAi-8U
videa humpolec:
on board by Bibendum30
http://youtube.com/v/1e1M dhLTRHk
první kotrmelec máme za sebou :))))
Pro rejpaly: nejedná se o repliku, nebo přesnou kopii, tak si nechte kecy od cesty
jedná se o původně 105l, v tp je výměna kastle, která je původní, nikdy nevařená a kupodivu zdravá, auto vypadá sešle páč stálo venku a jezdilo valašskou zimu a podobné zlínské soutěže.
co auto umí ted:
motor: felda, vačka 300/300, udělaná hlava, odlehčený setrvák, výfuk 2-1 + příčák, karbec Lada 1500 přetryskován..... auto od 2tis je jak nakopnutá mičuda :-)
převodovka: 4,22 mokrá, "3"kvalt- chybý 3jka :-)
interier: polorám, 1x sportsitze, volant, upravená ručka, zbaveno tlumících hmot
podvozek: tlumiče KONI, Zadní pružiny KONI, přední RIEGER
kasně: původní, nevařená, zdravá. děrovaná z.kapota, LR vana, válečné barvy
A CO NÁS ČEKÁ:
zástavba vlečky s kotoučema a 4q 4.44
montáž sedáků a pásů OMP
interkom OMP
chlazené p. kotouče a 4p
beskydky :)
výměna čela a blatníků
svody 4-1
Wébříky
až budou korunky tak rám dle "J" p. Dlouhý (Mladá Boleslav - nezaměňovat prosím s p.Dlouhým z Ledče nad Sázavou)
postavit na tp š130
všechny jmenované věci jsou doma z ex B5, tak to pujde jak lego :)
tak lego začíná...
30.1 2010 umístěno na dilnu , vyndány agregáty, nádrž apod, a začínáme škrábat plastizol, zjištění že jak tlumiče tak pružiny jsou KONI bylo potěšující
31.1 2010 : odstraněn plastizol z motorového prostoru, za a pod zadnímy sedadly, jednoho podběhu, vyřezán rám, vyndána okna
2.2 2010: dobroušeny podlahy vevnitř, auto otočeno na bok, a začínáme boj s plastizolem zespod
6.2.2010: objednán rám dle J
7.2 2010: spodek natřen 2ma vrstvama formexu, zbývá převařit uložení nápravy vepředu a zítra tam vrhnu nádrž a nápravu
12.2.2010 po obroušení celého spodku, donatření základem, a kompletní ostrojení brzdovými trubičkami, nápravami, a vším co tam patří a vráceno zpět na kola
21.3.2010 rám jest dovařen, výborná práce štěpánku... dále nová dělítka na předek
27.3.2010 pamatný den, vevnitř vše dovařeno, paráda
29.3.2010 nalakován interier a rám, jedny dveře osazeny makrolonem
3.4.2010 pokračuje tahání elektriky, dostrojen motor, vše zapojeno, a kuft nalakován na bílo
7.4.2010 autí dnes poprvé nastartováno, hotová elektrika, v interieru vše co má být, můžu lakovat díly
10.4.2010 lakujem, bílá hotová
11.4 2010 modrá je hovová
13.4 2010 dnes toho pamatného dne sme se konečně svezli, ještě dovychytat mušky a můžem jak velký klucí na rally
4.9.2010 dnes byl pro autíčko veleůspěšný den, první "bedna" a hned 1.místo na rallyshow vysočina, akce parádní, svezli sme se jak na mokru tak na suchu, co kolo to lepší čas, i přez neplánované kolečko pro diváky, rivalita mezi námi a soupeři(kamarády) byla tak silná že po každém porovnání časů mezi námi, na mou osobu padlo pár výrazů , jako bezmozek apod :) Štěpán říkal že si nepamatuje místo , nebo zatáčku kde by auto neletělo efektně řízeným smykem, je fakt že občas ty obrubníky byly sakra těsně od ráfku ,a říkal že mi helma na mozku mačká tlačítko on/off, na čož sem mu v cíli RZ odpověděl že si posledních 2.37.06minut života nepamatuju.... největší překvapení padlo při vyhlašování, vůbec sme na bednu nemysleli , takže když hlásili třetí místo, mysleli sme si ..tak nic no.. , a pak hle ,Štěpána perfektní navigace, fungující auto a bezmozek za volantem, první místo posádka Hruška/Izaj, no radost neskutečná.. Takže akce velmi povedená, už se těšíme na Humpolec
18.9 2010 sraz želiv, 1.místo slalom, 3.místo sprint S1, povozil sem pár zvědavců, včetně psychycky zdeptaného mitfáry, tak snad bez větších trvalých následků na psychyce, ikdyž Bibendum30 řikal něco o mnohonásobném orgasmu :)
VELKÉ POĎEKOVÁNÍ: p.Václav Oberreiter, majitel servisu, za to že nám to na dilně trpí
VIDEA testování
http://youtube.com/v/B87m rDfrvho http://youtube.com/v/a9Cz aKAi-8U
videa humpolec:
on board by Bibendum30
http://youtube.com/v/1e1M dhLTRHk
první kotrmelec máme za sebou :))))
Pro rejpaly: nejedná se o repliku, nebo přesnou kopii, tak si nechte kecy od cesty
**Apple / LoRa 130 - komentáře:
15:51:41
09.03.2010
09.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: to sem lítal v práglu po vrakáčích kvuli seatu
22:12:45
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: od kolika?když jsem je tam vezl tak jsi tam nebyl
22:11:40
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: no do konce týdne bych chtěl mít oboje hotové,jsem tam téměř každý den
22:07:53
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jj jasny taky mě to napadlo,no to si docela postoupil...hele kdy ty dveře budou?ne že bych na to spěchal to ne,ale chtěl bych se s tebou domluvit na mém autě takže by se mi šiklo aby si byl v dílně až si pro dveře pojedu
22:00:11
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: seatek sed ělá zároven s dveřma, takže zejtra dávám oboje do plniče
21:55:30
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: aha,tak to jo a co ten seat už je hotovej?
21:54:17
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: do toho se montovat nebudu, štěpán si to vzal za ůkol
21:51:24
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no tak na to vlítněte ! ten rám bude v poho ne?
21:49:13
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: na rámu to ted stojí, pak nějaký krávoviny, vrátit kabel. svazek, olakovat blatníky čelo, no a snad vše
21:36:19
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no doufam že to stihnete,at mám co okukovat,co budete ještě dělat?rám a co dál?
21:34:20
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: zejtra ti je blejsknu než pujdou do plniče.. ..... na humpolec se těším rok, tak doufám no
21:31:37
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: parada,udělal si nějake foto?jinak myslim že to stihnete
21:29:33
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Maxx: no doufám, ikdyž tomu taknějak přestávám věřit, skoro půlka března a moc se nehejbem z místa.... dveře jdou zítra do plniče
20:59:22
08.03.2010
08.03.2010
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: parada,takže humpolec stihnete ne,štěpán říkal že se chcete zůčastnit,a co ty dveře na fel jak to vypadá?
20:49:39
08.03.2010
08.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> yaris: neboj, kecat si do toho nenechám
dnes nasazen motůrek zpět
dnes nasazen motůrek zpět
20:47:49
07.03.2010
07.03.2010
yaris
Nevadí tak budu pátrat sám.ale i tak dik a nenech se tady utlačít těma kecalama
08:48:08
06.03.2010
06.03.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> yaris: motor se kupoval s autem, takže nevím, a funguje na 1čku, tak se v něm vrtat nehodlám
05:09:06
06.03.2010
06.03.2010
yaris
jo tak ja rejpat nebudu mě se to libi ale jen by mě zajimala jedina věc jaky na tom jsou použity pružiny na ventilech,jsou origo nebo náky jiny???pokud to nechceš zveřejnit tak mužeš na inter. poštu dik
21:06:13
28.02.2010
28.02.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Stepan FUN: → Stepan FUN: Poměr průměrů znám moc dobře…já jen podotýkám ,že nevíš jak dlouho jsem zkoušel ohýbat a pěchovat turbky něž jsem dosáhl poměru 0,93 – 0,95.Pouze mě zajímalo o kolik jste přeplatili na metru, nic víc.Informace je to pouze pro mou potřebu a zveřejňovat ji nebudu.děkuji za vyčerpávajíci informace.
Sice jsem se na to nikde neptal.Ale zajímalo by mě jak v Autoklubu počítají ten poměr.Protože matematicky to mají podle mého úplně špatně.Ale to je o něčem jiném.
Sice jsem se na to nikde neptal.Ale zajímalo by mě jak v Autoklubu počítají ten poměr.Protože matematicky to mají podle mého úplně špatně.Ale to je o něčem jiném.
20:42:35
28.02.2010
28.02.2010
StepaNoFUN
-> Bedřich: Už jsem odpovídal tam. :-)
To ohýbaný (hlavní oblouk z prům. 45, stěna 2,5, „hokejky“ a trubka nad okno ze 40/2) stály 3500,– a ten zbytek v metráži (zbejt by mělo v kuse asi 60cm) – cca 13 m trubek po 240,–Kč za metr… Takže celkem to stálo 6600,–Kč
Jenom podotýkám, že doma tohle ohnout je skoro nesmysl (musí to bejt ohnutý zastudena, nesměj na tom bejt žádný „varhánky“ a ta trubka se skoro nesmí splácnout (min. poměr větší rozměr x menší rozměr u toho ohybu je 0,9)…
Každopádně přesný dýlky můžu poskytnout až to bude hotový. Takhle se počítalo s křížema do dvěří, véčkem do střechy, rozpěrou mezi zadní tlumiče, jednou diagonálou zadních vzpěr a držákem pásů... Nebude tam (zatím) kříž v oblouku a výztužná trubka předních hokejek... Dle informací autora (AMD) je to na to naše ježdění zbytečný. :-D
Edit: Ani mě snad nezajímá, kolik si řekne za naohejbání. :-) Ale počítám, že je něco kolem 2tis... Jsem ale s touhle cenou docela spokojenej (taky může říct, že to jedině i svaří což je pak někde kolem 20 a víc tis.). Je to ohejbaný na počítačem řízený mašině, velice pěkně a "sedí to"... A hlavně udělal to v dohodnutým termínu, mohl jsem se pro to stavit při cestě v neděli, trubky mi nakrátil na potřebný dýlky a ještě poradil co a jak... Takže žádnej problém, byl ochotnej... A toho si cením víc než nízký ceny.
To ohýbaný (hlavní oblouk z prům. 45, stěna 2,5, „hokejky“ a trubka nad okno ze 40/2) stály 3500,– a ten zbytek v metráži (zbejt by mělo v kuse asi 60cm) – cca 13 m trubek po 240,–Kč za metr… Takže celkem to stálo 6600,–Kč
Jenom podotýkám, že doma tohle ohnout je skoro nesmysl (musí to bejt ohnutý zastudena, nesměj na tom bejt žádný „varhánky“ a ta trubka se skoro nesmí splácnout (min. poměr větší rozměr x menší rozměr u toho ohybu je 0,9)…
Každopádně přesný dýlky můžu poskytnout až to bude hotový. Takhle se počítalo s křížema do dvěří, véčkem do střechy, rozpěrou mezi zadní tlumiče, jednou diagonálou zadních vzpěr a držákem pásů... Nebude tam (zatím) kříž v oblouku a výztužná trubka předních hokejek... Dle informací autora (AMD) je to na to naše ježdění zbytečný. :-D
Edit: Ani mě snad nezajímá, kolik si řekne za naohejbání. :-) Ale počítám, že je něco kolem 2tis... Jsem ale s touhle cenou docela spokojenej (taky může říct, že to jedině i svaří což je pak někde kolem 20 a víc tis.). Je to ohejbaný na počítačem řízený mašině, velice pěkně a "sedí to"... A hlavně udělal to v dohodnutým termínu, mohl jsem se pro to stavit při cestě v neděli, trubky mi nakrátil na potřebný dýlky a ještě poradil co a jak... Takže žádnej problém, byl ochotnej... A toho si cením víc než nízký ceny.