skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
a příběh pokračuje....aneb Rally team Katlov představuje další náčiní
jedná se o původně 105l, v tp je výměna kastle, která je původní, nikdy nevařená a kupodivu zdravá, auto vypadá sešle páč stálo venku a jezdilo valašskou zimu a podobné zlínské soutěže.
co auto umí ted:
motor: felda, vačka 300/300, udělaná hlava, odlehčený setrvák, výfuk 2-1 + příčák, karbec Lada 1500 přetryskován..... auto od 2tis je jak nakopnutá mičuda :-)
převodovka: 4,22 mokrá, "3"kvalt- chybý 3jka :-)
interier: polorám, 1x sportsitze, volant, upravená ručka, zbaveno tlumících hmot
podvozek: tlumiče KONI, Zadní pružiny KONI, přední RIEGER
kasně: původní, nevařená, zdravá. děrovaná z.kapota, LR vana, válečné barvy
A CO NÁS ČEKÁ:
zástavba vlečky s kotoučema a 4q 4.44
montáž sedáků a pásů OMP
interkom OMP
chlazené p. kotouče a 4p
beskydky :)
výměna čela a blatníků
svody 4-1
Wébříky
až budou korunky tak rám dle "J" p. Dlouhý (Mladá Boleslav - nezaměňovat prosím s p.Dlouhým z Ledče nad Sázavou)
postavit na tp š130
všechny jmenované věci jsou doma z ex B5, tak to pujde jak lego :)
tak lego začíná...
30.1 2010 umístěno na dilnu , vyndány agregáty, nádrž apod, a začínáme škrábat plastizol, zjištění že jak tlumiče tak pružiny jsou KONI bylo potěšující
31.1 2010 : odstraněn plastizol z motorového prostoru, za a pod zadnímy sedadly, jednoho podběhu, vyřezán rám, vyndána okna
2.2 2010: dobroušeny podlahy vevnitř, auto otočeno na bok, a začínáme boj s plastizolem zespod
6.2.2010: objednán rám dle J
7.2 2010: spodek natřen 2ma vrstvama formexu, zbývá převařit uložení nápravy vepředu a zítra tam vrhnu nádrž a nápravu
12.2.2010 po obroušení celého spodku, donatření základem, a kompletní ostrojení brzdovými trubičkami, nápravami, a vším co tam patří a vráceno zpět na kola
21.3.2010 rám jest dovařen, výborná práce štěpánku... dále nová dělítka na předek
27.3.2010 pamatný den, vevnitř vše dovařeno, paráda
29.3.2010 nalakován interier a rám, jedny dveře osazeny makrolonem
3.4.2010 pokračuje tahání elektriky, dostrojen motor, vše zapojeno, a kuft nalakován na bílo
7.4.2010 autí dnes poprvé nastartováno, hotová elektrika, v interieru vše co má být, můžu lakovat díly
10.4.2010 lakujem, bílá hotová
11.4 2010 modrá je hovová
13.4 2010 dnes toho pamatného dne sme se konečně svezli, ještě dovychytat mušky a můžem jak velký klucí na rally
4.9.2010 dnes byl pro autíčko veleůspěšný den, první "bedna" a hned 1.místo na rallyshow vysočina, akce parádní, svezli sme se jak na mokru tak na suchu, co kolo to lepší čas, i přez neplánované kolečko pro diváky, rivalita mezi námi a soupeři(kamarády) byla tak silná že po každém porovnání časů mezi námi, na mou osobu padlo pár výrazů , jako bezmozek apod :) Štěpán říkal že si nepamatuje místo , nebo zatáčku kde by auto neletělo efektně řízeným smykem, je fakt že občas ty obrubníky byly sakra těsně od ráfku ,a říkal že mi helma na mozku mačká tlačítko on/off, na čož sem mu v cíli RZ odpověděl že si posledních 2.37.06minut života nepamatuju.... největší překvapení padlo při vyhlašování, vůbec sme na bednu nemysleli , takže když hlásili třetí místo, mysleli sme si ..tak nic no.. , a pak hle ,Štěpána perfektní navigace, fungující auto a bezmozek za volantem, první místo posádka Hruška/Izaj, no radost neskutečná.. Takže akce velmi povedená, už se těšíme na Humpolec
18.9 2010 sraz želiv, 1.místo slalom, 3.místo sprint S1, povozil sem pár zvědavců, včetně psychycky zdeptaného mitfáry, tak snad bez větších trvalých následků na psychyce, ikdyž Bibendum30 řikal něco o mnohonásobném orgasmu :)
VELKÉ POĎEKOVÁNÍ: p.Václav Oberreiter, majitel servisu, za to že nám to na dilně trpí
VIDEA testování
http://youtube.com/v/B87m rDfrvho http://youtube.com/v/a9Cz aKAi-8U
videa humpolec:
on board by Bibendum30
http://youtube.com/v/1e1M dhLTRHk
první kotrmelec máme za sebou :))))
Pro rejpaly: nejedná se o repliku, nebo přesnou kopii, tak si nechte kecy od cesty
jedná se o původně 105l, v tp je výměna kastle, která je původní, nikdy nevařená a kupodivu zdravá, auto vypadá sešle páč stálo venku a jezdilo valašskou zimu a podobné zlínské soutěže.
co auto umí ted:
motor: felda, vačka 300/300, udělaná hlava, odlehčený setrvák, výfuk 2-1 + příčák, karbec Lada 1500 přetryskován..... auto od 2tis je jak nakopnutá mičuda :-)
převodovka: 4,22 mokrá, "3"kvalt- chybý 3jka :-)
interier: polorám, 1x sportsitze, volant, upravená ručka, zbaveno tlumících hmot
podvozek: tlumiče KONI, Zadní pružiny KONI, přední RIEGER
kasně: původní, nevařená, zdravá. děrovaná z.kapota, LR vana, válečné barvy
A CO NÁS ČEKÁ:
zástavba vlečky s kotoučema a 4q 4.44
montáž sedáků a pásů OMP
interkom OMP
chlazené p. kotouče a 4p
beskydky :)
výměna čela a blatníků
svody 4-1
Wébříky
až budou korunky tak rám dle "J" p. Dlouhý (Mladá Boleslav - nezaměňovat prosím s p.Dlouhým z Ledče nad Sázavou)
postavit na tp š130
všechny jmenované věci jsou doma z ex B5, tak to pujde jak lego :)
tak lego začíná...
30.1 2010 umístěno na dilnu , vyndány agregáty, nádrž apod, a začínáme škrábat plastizol, zjištění že jak tlumiče tak pružiny jsou KONI bylo potěšující
31.1 2010 : odstraněn plastizol z motorového prostoru, za a pod zadnímy sedadly, jednoho podběhu, vyřezán rám, vyndána okna
2.2 2010: dobroušeny podlahy vevnitř, auto otočeno na bok, a začínáme boj s plastizolem zespod
6.2.2010: objednán rám dle J
7.2 2010: spodek natřen 2ma vrstvama formexu, zbývá převařit uložení nápravy vepředu a zítra tam vrhnu nádrž a nápravu
12.2.2010 po obroušení celého spodku, donatření základem, a kompletní ostrojení brzdovými trubičkami, nápravami, a vším co tam patří a vráceno zpět na kola
21.3.2010 rám jest dovařen, výborná práce štěpánku... dále nová dělítka na předek
27.3.2010 pamatný den, vevnitř vše dovařeno, paráda
29.3.2010 nalakován interier a rám, jedny dveře osazeny makrolonem
3.4.2010 pokračuje tahání elektriky, dostrojen motor, vše zapojeno, a kuft nalakován na bílo
7.4.2010 autí dnes poprvé nastartováno, hotová elektrika, v interieru vše co má být, můžu lakovat díly
10.4.2010 lakujem, bílá hotová
11.4 2010 modrá je hovová
13.4 2010 dnes toho pamatného dne sme se konečně svezli, ještě dovychytat mušky a můžem jak velký klucí na rally
4.9.2010 dnes byl pro autíčko veleůspěšný den, první "bedna" a hned 1.místo na rallyshow vysočina, akce parádní, svezli sme se jak na mokru tak na suchu, co kolo to lepší čas, i přez neplánované kolečko pro diváky, rivalita mezi námi a soupeři(kamarády) byla tak silná že po každém porovnání časů mezi námi, na mou osobu padlo pár výrazů , jako bezmozek apod :) Štěpán říkal že si nepamatuje místo , nebo zatáčku kde by auto neletělo efektně řízeným smykem, je fakt že občas ty obrubníky byly sakra těsně od ráfku ,a říkal že mi helma na mozku mačká tlačítko on/off, na čož sem mu v cíli RZ odpověděl že si posledních 2.37.06minut života nepamatuju.... největší překvapení padlo při vyhlašování, vůbec sme na bednu nemysleli , takže když hlásili třetí místo, mysleli sme si ..tak nic no.. , a pak hle ,Štěpána perfektní navigace, fungující auto a bezmozek za volantem, první místo posádka Hruška/Izaj, no radost neskutečná.. Takže akce velmi povedená, už se těšíme na Humpolec
18.9 2010 sraz želiv, 1.místo slalom, 3.místo sprint S1, povozil sem pár zvědavců, včetně psychycky zdeptaného mitfáry, tak snad bez větších trvalých následků na psychyce, ikdyž Bibendum30 řikal něco o mnohonásobném orgasmu :)
VELKÉ POĎEKOVÁNÍ: p.Václav Oberreiter, majitel servisu, za to že nám to na dilně trpí
VIDEA testování
http://youtube.com/v/B87m rDfrvho http://youtube.com/v/a9Cz aKAi-8U
videa humpolec:
on board by Bibendum30
http://youtube.com/v/1e1M dhLTRHk
první kotrmelec máme za sebou :))))
Pro rejpaly: nejedná se o repliku, nebo přesnou kopii, tak si nechte kecy od cesty
**Apple / LoRa 130 - komentáře:
krasne auticko fakt nadhera obdivujem
-> Luky.: Tak sluchátka od walkmana to nejsou, nicméně jsou to počítačový s origo mikrofonem. Ale komplet předělaný i s tím, že řidič má vývod na pravý a spolujezdec na levý straně. Nejsem blázen abych dal 4ku za originál... ;-)
Ty přejezdový sluchátka z walkmana jsou boží
Vypadá to moc pěkně

Vypadá to moc pěkně
Krásná 

teda to tempo.. klobouk dolů.
budu ti to taky muset někdy přijet zkontrolovat, jestli je to tak pěkný jak na fotkách
budu ti to taky muset někdy přijet zkontrolovat, jestli je to tak pěkný jak na fotkách

peknučká prajem ti vela času a penazí




-> Stepan FUN: už se těšim

-> Jožynek : No to záleží na Honzovi, ale myslím si že Hrocháč bude rozumnější a hlavně bezpečnejší absolvovat s víc sériovejma autama... :-) Nicméně na srazu bude k vidění určitě v Želivi. ;-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Krása, príjde na Hrocháč v lete?
-> radekp: no , děkujem, snažime se, sloužit to snad bude, když se s tim tak pipláme

Chlapi, vy fakt jedete, ať Vám to taky tak i slouží!!!
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: 

-> Max: to se zdá vám, ale nám už to přijde nekonečný

-> Stepan FUN: jasný...ale stejně jdete mílovými kroky !!! u mě platí kovářova kobyla... :-(
-> Max: Ono taky času není nazbyt... Ještě 2 víkendy (když nepočítám tenhle) a jedem. A zatím to "jenom" vrčí. Nebrzdí, nezkoušeli jsme s tím ani popojet... Ještě je toho dost...
Tak dneska Honza obrousil plnič a já jsem osadil 3tí brzdové světlo jako kontrolku mazání a intercom... :-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: moc pěkná práce.... jde vám to pěkně od ruky



-> Stepan FUN: no ja to ked tak vsetko prehadzem dopredu aj s baterkou, toto je super inspiracia 

-> darklord: Tak pod palubkou zůstaly pojistky taky... Ale jenom parkovačky a původní "30" a původní "15" - takže jenom pojistky 1-4 z původní elektriky... Veškerý přidaný věci a hlavní světla jsou na ty pojistky v kufru...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: elektrika je paradna, takuto poistkovku by som si v skodovke predstavoval, a nie lovit poistky niekde pod palubkou kolenami na zemi 
