skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zatím to vypadá tak jak na fotkách protože nejak není čas to dodelat a chybí dost věcí.
Za výrobu plastů musím poděkovat p. Krajanskému který je velmi ochotně vyrobil,za technické konzultace a pomoc pak spoustě kamarádů.
Ale co to vlastně bude.Replika okruhového speciálu Škoda 130 Rh.Motor je zatím sériová stotříca s lehkou úpravou hlavy a 136šestkovou vačkou.Na ponku se už,ale rýsuje stotřicetšestka s origo blokem a veškerými úpravami podle škoda M.B. tedy upravená 8mi kanálová hlava T-písty,leštěné ojnice a klika. Dále pak bude mít suchou skříň s necelými osmi litry oleje.Po techto úpravách by měl mít výkon neco kolem stodvaceti koní i za cenu že se musí krmit.
Podvozek má vyztužená veškerá ramena a kotevní body.Tlumiče a pružiny jsou od HP.
Převodovka je zatím sériová.Nenízatím na jinou,tak snad to vydrží alespoň prozatím.
Za kola děkuji p.Bálkovi z Velešínského nádraží který mi je tak dlouho skovával.Jsou to originál Metalex z dob závodních Favoritů a za podložky pak Martinovi Kaprů.
Jinak mám spoustu dílů na škodovky tak kdyžtak pište co potřebujete musím se toho nějak zbavit :-))
Za výrobu plastů musím poděkovat p. Krajanskému který je velmi ochotně vyrobil,za technické konzultace a pomoc pak spoustě kamarádů.
Ale co to vlastně bude.Replika okruhového speciálu Škoda 130 Rh.Motor je zatím sériová stotříca s lehkou úpravou hlavy a 136šestkovou vačkou.Na ponku se už,ale rýsuje stotřicetšestka s origo blokem a veškerými úpravami podle škoda M.B. tedy upravená 8mi kanálová hlava T-písty,leštěné ojnice a klika. Dále pak bude mít suchou skříň s necelými osmi litry oleje.Po techto úpravách by měl mít výkon neco kolem stodvaceti koní i za cenu že se musí krmit.
Podvozek má vyztužená veškerá ramena a kotevní body.Tlumiče a pružiny jsou od HP.
Převodovka je zatím sériová.Nenízatím na jinou,tak snad to vydrží alespoň prozatím.
Za kola děkuji p.Bálkovi z Velešínského nádraží který mi je tak dlouho skovával.Jsou to originál Metalex z dob závodních Favoritů a za podložky pak Martinovi Kaprů.
Jinak mám spoustu dílů na škodovky tak kdyžtak pište co potřebujete musím se toho nějak zbavit :-))
Cooper Škoda RH - komentáře:
15:46:03
17.12.2007
17.12.2007
deathcat
Ty jo v poslední době se s těma RH roztrhl pytel. Jsem zvědavý na výsledek