-> pistaa: ved vies ze som to myslel v dobrom.....ked si robi clovek sam, tak nevidi chyby a musi prist niekto druhy, co nie len pochvali ale aj na tie chyby upozorni
no teraz ked uz mas auto hotove, dufam ze sa ukazes az aj u mna
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
'' Naspäť cesta nemožná, napred sa ísť musí !!! '' - Ľudovít Štúr
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
Gemini / Skoda 130 Maxi - komentáře:
09:40:15
05.08.2008
05.08.2008
Gemini
13:26:50
31.07.2008
31.07.2008
francomk
dobry napad. Som zvedavy ako to dopadne. Nasa virtualna 120ka je tiez este rozpracovana
08:17:50
29.07.2008
29.07.2008
suri
-> pistaa: myslim ze ani gemo to nemyslel zle
22:29:01
28.07.2008
28.07.2008
pistaa
-> Gemini: Dakujem.. ale kritika je sddobra.. ver mi nemyslim to zle... fakt nie.. ak by som ta mal pici. tak nepoviem nic a mavnem rukou ako vela vela inych.. mal si pocit ze krytizujem a neviem prilozit ruku k dielu?? hm?? bo ja som sa ponukal..
16:25:27
28.07.2008
28.07.2008
Gemini
pistik je odborny poradca a hlavny kritik
15:25:23
23.07.2008
23.07.2008
pistaa
-> m8rinek: tak dajako.. ako jasne ze ma. ale tak ako si napisal..
-> gabo00000:
ved sa ho sam popytaj.. ja som enni jeho prava ruka.. fuj fuj .. radsej nie.. .ked je bez baby.. co ty nato Gemo??
-> gabo00000:
ved sa ho sam popytaj.. ja som enni jeho prava ruka.. fuj fuj .. radsej nie.. .ked je bez baby.. co ty nato Gemo??
00:25:00
23.07.2008
23.07.2008
Gemini
je to kurva moc prace a to uz by potom ani nebola skodovka, necham to tak jak to je...
Gabo este mi povedz naco som potom robil ram keby som to chcel teraz znizovat....
Gabo este mi povedz naco som potom robil ram keby som to chcel teraz znizovat....
00:01:15
23.07.2008
23.07.2008
m8rinek
-> pistaa: ja myslim ze snizovani strechy smysl má :) jen je to asi vic prace nez uzitku :)))
23:03:47
22.07.2008
22.07.2008
minno
-> Gemini: no pekne sa to tu vyvija :)
20:26:17
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> pistaa: a co este sa bude robit?
20:00:28
22.07.2008
22.07.2008
pistaa
-> gabo00000: plan sa chvalabohu zmenill.. a presvedcil som ho ze nie...
15:03:26
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> pistaa: vsak ja neviem ale chcel to znizit nie?
12:27:05
22.07.2008
22.07.2008
pistaa
-> gabo00000: naco by to robil.. debiliny...
11:38:45
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: fakt? co v septembri? vsak ty este chces znzovat nie? ako strechu myslim
11:35:39
22.07.2008
22.07.2008
Gemini
-> gabo00000: nooo, dufam, hlavne to ma byt do septembra hotove
00:03:36
22.07.2008
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: dooobre to bude;)
01:31:36
21.07.2008
21.07.2008
Fén
-> Gemini: Tak aspoň za pár korun je k dostání taková trubička s kuličkou. :o)
00:30:08
21.07.2008
21.07.2008
Gemini
-> favo110lrs: nemam prutokomer, mozno preto.... -> francomk: no nejake zvuky mam
20:50:47
19.07.2008
19.07.2008
francomk
vyzera to super :) Nechcel by si mi pomoct? Potrebujem nahravky zvukov zavodneho motora skoda. Napis mi spravu, diky :)
16:00:18
17.07.2008
17.07.2008
pistaa
-> favo110lrs: som rad ze tech veci mu radia i iny ako ja.. nech to neni len krytika iduca s mojuch ust..