skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
'' Naspäť cesta nemožná, napred sa ísť musí !!! '' - Ľudovít Štúr
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
Gemini / Skoda 130 Maxi - komentáře:
22:29:14
05.11.2008
05.11.2008
Trax
-> Gemini:
21:56:18
05.11.2008
05.11.2008
Gemini
-> Trax: kebyze to jazdi tak som uz v spravach na Nove
12:12:36
05.11.2008
05.11.2008
Trax
-> Gemini: A uz to jede? Mas naky videa?
12:04:19
05.11.2008
05.11.2008
Gemini
nove foto nie je, prace ustali.....
20:15:13
04.11.2008
04.11.2008
kerek
chtelo by to nove foto aby sme se mohli kochat
19:22:58
26.10.2008
26.10.2008
603
tu sa pisu dejiny... pekna robota... na moj vkus trochu ostre hrany... ale asi o to nejde...
15:57:57
26.10.2008
26.10.2008
Šenkí
Krásná práce
11:43:57
26.10.2008
26.10.2008
joker999
ako už sa testovalo
09:15:42
21.10.2008
21.10.2008
Vena
-> Gemini: hmmm dakos v M kovém provedení,paráda
20:02:53
17.10.2008
17.10.2008
...belino
kks dobreeeeee
00:06:42
03.10.2008
03.10.2008
Vilda - zrušená registrace
Tak to je moc hezký
20:39:02
02.10.2008
02.10.2008
tosssssso21
fakt si borec obdivujem ta co si dokazal spravit zo skodofkou
20:07:50
02.10.2008
02.10.2008
magor-no1
já osobně bych to doplnil křídlem jako mělo Audi quatro S1 předek je velmy podobný
16:50:10
02.10.2008
02.10.2008
suri
nejde o vyzor tiez sa mi to moc nepaci ten zadok ale odpustim si blbe reci kedze som sam este poriadne nic nevytvoril ...
01:38:44
02.10.2008
02.10.2008
kury
Předek pěkněj, zadek trochu rozpačitej Kdyby se ty "kapsy" protáhly až nahoru ke kapotě a dalo se křídlo, které by na ně navazovalo, nebo něco jako LR vana Tak by to bylo skoro jako tohle pěkné autíčko: Lancia Beta Monte Carlo Turbo
www.ymjr.cz/files/.../int ro0003.jpg
www.ymjr.cz/files/.../int ro0003.jpg
22:09:32
01.10.2008
01.10.2008
RON
vyhodil ybch to zadni celo a pohral si s nim jeste, jinak super brutal design - neco jako group B... dle meho tomu chyni jeste kridlo na zadku a nejaky zrcatka(jestli je ovsem zavodaky maji)
09:02:06
29.09.2008
29.09.2008
pistaa
-> Gemini: co more co sa ospravedlnujes, nemas sa zaco ... i tak to naburas a prerobis.. :) hlavne nech uz sa prehanas a dohanam tvoje casy :D uz sa tesim .. vrrrrm, vrrrrm spssst ..
PS: dik za jedlo, pitie, a stan a to cele zazemie snad sa ti pacilo.. myslim to cele ako to velke depo i to co si mohol mal moznost vidiet v tych 3 stanoch vedla (v muzeu ) :D .. i ked si sa asi hanbil.. ked som ta tam musel volat :)
PS: dik za jedlo, pitie, a stan a to cele zazemie snad sa ti pacilo.. myslim to cele ako to velke depo i to co si mohol mal moznost vidiet v tych 3 stanoch vedla (v muzeu ) :D .. i ked si sa asi hanbil.. ked som ta tam musel volat :)
20:03:52
28.09.2008
28.09.2008
Gemini
dakujem aj za zapornu kritiku, aj to treba......kazdy robi veci podla svojich predstav a snov......moj nazor je takze ze vselijakych replik RS a LR bolo uz dost a treba nieco nove......resp nieco stare :) to ze to niekomu pripomenie DAKOS je len dobre, lebo uz sa asi nikto nenajde kto urobi repliku DAKOSa alebo Salamandra.......zadok nevysiel ako mal, no z hlinnika carovat neviem.....sorac
16:20:17
28.09.2008
28.09.2008
Bery
myslim,že to ještě neni finále a až to bude napucovaný nekde pod kopcem,tak to bude dobrá bestie.