skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
'' Naspäť cesta nemožná, napred sa ísť musí !!! '' - Ľudovít Štúr
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
Gemini / Skoda 130 Maxi - komentáře:
09:33:42
12.02.2009
12.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: skoda-virt.cz/cz/.../1055
76-to-gemini
09:31:25
12.02.2009
12.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: Hricina se tím neživí, dělá to po práci stejně tak jako Ty po škole. Jen mě udivilo, že jsi tu pomlouval jeho práci a až teď jsi asi přišel na to, že to zas taková sranda není.
Navíc jsem Tě chtěl pomoct v tom, že se mě nezdá průměr trubek (moc velký), napojení hned za hlavou. Ale soudí dle jedné nekvalitní fotky a třeba se pletu. Aby jsi neříkal, že jen kritizuju, tak jsem Tě přinesl do práce jednu fotku dobových svodů ze svého archivu.
Navíc jsem Tě chtěl pomoct v tom, že se mě nezdá průměr trubek (moc velký), napojení hned za hlavou. Ale soudí dle jedné nekvalitní fotky a třeba se pletu. Aby jsi neříkal, že jen kritizuju, tak jsem Tě přinesl do práce jednu fotku dobových svodů ze svého archivu.
08:48:24
12.02.2009
12.02.2009
Gemini
klud pani, moje prve zvody.....a hlavne ze centimetre budu sediet....
-> Tuner#2: hricina sa tym zivi, ja robim prve, ty si urobil nejake ???
-> Tuner#2: hricina sa tym zivi, ja robim prve, ty si urobil nejake ???
22:09:29
11.02.2009
11.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Dušan: suhlas...
-> Tuner#2: -> elbacil:
od gema viem ze ma spravit 3 zovdy ktore bude sksuat na brzde a podla man su krasne tie zvody na to ze to robi poprvy krat a oyba to nastudeno
-> Tuner#2: -> elbacil:
od gema viem ze ma spravit 3 zovdy ktore bude sksuat na brzde a podla man su krasne tie zvody na to ze to robi poprvy krat a oyba to nastudeno
22:04:07
11.02.2009
11.02.2009
Dušan
ja teda nevim, ale kdyz je nekde napsano "pokusne" tak to asi nebude konecna verze ze
18:07:53
11.02.2009
11.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Jsem rád, že nejsem sám kdo si to myslí.
-> Gemini: Pomlouval jsi tady Hricinu, ale tohle je děs. Neříkám, že bych to udělal lépe, ale to spojení hlavně 1 a 4 válce je hrozné a navíc se mě zdá že to je moc brzo. LRa to měla skoro až v místech kde se mě spojují 4 in 1.
-> Gemini: Pomlouval jsi tady Hricinu, ale tohle je děs. Neříkám, že bych to udělal lépe, ale to spojení hlavně 1 a 4 válce je hrozné a navíc se mě zdá že to je moc brzo. LRa to měla skoro až v místech kde se mě spojují 4 in 1.
18:05:34
11.02.2009
11.02.2009
elbacil
-> Gemini: S tým výfukom si robiš srandu ne ?
09:23:50
10.02.2009
10.02.2009
pistaa
-> elbacil: dokumentacia je jedna vec a to ako to ide druha.. a nefunguje to dobre co si sam videl..
17:59:00
06.02.2009
06.02.2009
elbacil
Tak tá dokumentácia stoji za prd.
00:55:14
04.02.2009
04.02.2009
Gemini
-> elbacil: zatku vypluva aj ked to odvetranie tam nemam
21:29:17
03.02.2009
03.02.2009
elbacil
Gemini: Podla dokumentacie je to na prd lebo vypluva zátku.
16:13:06
03.02.2009
03.02.2009
suri
-> Gemini: čau ked bude tento peklo stroj hotový prídeš pozreť napríklad na ostrú lúku? alebo len jankov vršok?
17:33:51
02.02.2009
02.02.2009
elbacil
A ako to treba teda spravit?
01:25:06
02.02.2009
02.02.2009
Gemini
-> pistaa: treba to spravit podla dokumentacie a nie podla seba ze....
07:23:26
31.01.2009
31.01.2009
suri
-> pistaa: prečo?
23:34:47
30.01.2009
30.01.2009
pistaa
-> elbacil: podla dokumentacie nedoporucujem..
18:22:50
30.01.2009
30.01.2009
elbacil
Ako robiš odvetranie bloku?
00:33:47
29.01.2009
29.01.2009
Gemini
-> elbacil: ked u mna vidia kolko casu a namahy to stoji, tak radsej odtoho upustaju....je to slabe u nas........
spravim si to sam, brzda bude k disp. ci uz motorova alebo vozidlova, no treba este par veci ako knock na sluchadla a sirokopasmovu lambadu....
-> Tuner#2: vyskusam, uvidim, nebude dobra, berem lepsiu.....
spravim si to sam, brzda bude k disp. ci uz motorova alebo vozidlova, no treba este par veci ako knock na sluchadla a sirokopasmovu lambadu....
-> Tuner#2: vyskusam, uvidim, nebude dobra, berem lepsiu.....
21:14:17
28.01.2009
28.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: Jak to dopadlo s vačkou?
18:59:24
28.01.2009
28.01.2009
elbacil
Prečo bohužial.Budeš mať pocit dobre vykonanej práce.Chceš povedať že sa nenájde v tvojom okolí podobný,, šialenec" ako ty.Vieš prečo ma volaju bacil - lebo každého nakazim kto pride do styku so mnou tuningom.A to je tá najvačšia pliaga lebo ťa drži do konca života.