skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
13:23:36
09.12.2024
09.12.2024
vhml
-> m8rinek 09.12.24 11:31:33: to jsou takovy teorie, až jednou budu repasovat ten motor co zere kvanta oleje. Ale s mejma kilometrama to i tak spravi kanystr za sezonu, takze mi to uplne netlaci
11:31:33
09.12.2024
09.12.2024
m8rinek
-> vhml: to mi dava vyrazne vetsi smysl, nez tam strihat draty, abys tam dal bezcennej piggyback:))))
11:24:26
09.12.2024
09.12.2024
vhml
-> m8rinek 09.12.24 11:19:01: tudíž zůstanu u toho že se na to poklidně vyseru, protože stát ve stodole to zvládá i se sériovou ecu
11:19:01
09.12.2024
09.12.2024
m8rinek
-> vhml: classic je skvelej, detko je fakt slepa cesta, limituje te seriova ecu i samotny detko. Jediné v cem je výhoda, ze ti pobezi obd2, coz ty neresis. Rozumim, ze cenovy rozdil je dvojnasobek, ale porad to jsou maly koruny, prace se zastavbou je stejna, ale vysledek uplne jiny. Classic, lambda, knock a jupí...
10:15:58
09.12.2024
09.12.2024
vhml
-> m8rinek 07.12.24 22:16:26: jo, ale do "sériový" atmosféry, která by maximálně dostala jiný vačky je i ten classic overkill.
09:56:29
09.12.2024
09.12.2024
m8rinek
-> Bery: jaky ceny od? Jaky zamceny funkce? :D To, ze nekdo zamrznul na jednotce z praveku, neznamena, ze he lepsi.
Koneckoncu i jako laik vidis jak vypadaji produkty od EMU a jak vypada ms a ignitech.
Koneckoncu i jako laik vidis jak vypadaji produkty od EMU a jak vypada ms a ignitech.
06:54:03
08.12.2024
08.12.2024
Bery
-> m8rinek: zkusíme tě / i nas/ prekvapit.
možná nekonečný vývoj MS postupuje - Gabo to sleduje a umí s tím vše potřebné. já jim věřím.
Kdo ty jednotky zná? jaké PR má Emu? zvládne to co potrebuju? místo rozdělovače? později Ignitechu??
ja ty hlášky, že začíná cenově na x... moc nemám rád, protože pak zamceny funkce a každá pi...za příplatek, svazek, čidla jen jejich věci..a posouvame se po desítkách tisíc.
možná nekonečný vývoj MS postupuje - Gabo to sleduje a umí s tím vše potřebné. já jim věřím.
Kdo ty jednotky zná? jaké PR má Emu? zvládne to co potrebuju? místo rozdělovače? později Ignitechu??
ja ty hlášky, že začíná cenově na x... moc nemám rád, protože pak zamceny funkce a každá pi...za příplatek, svazek, čidla jen jejich věci..a posouvame se po desítkách tisíc.
22:17:52
07.12.2024
07.12.2024
m8rinek
-> Bery: zrovna emu umí pracovat s živejma datama výrazně líp, logování lepší, výpočetní výkon lepší, nastavení parametrů lepší. Při vší úctě k Petrovi, tak tady teda zaspal...
22:16:26
07.12.2024
07.12.2024
m8rinek
-> vhml: DEtko je slepá cesta. To nedává smysl. Classic do mx5 nadrátuješ bezbolestně...
22:15:26
07.12.2024
07.12.2024
m8rinek
-> Bery: jednotka od emu začíná na 17500, v případě Blacka s novou verzí SW dostaneš za cca 23t výrazně pokročilejší jednotku. MS je takový amaterský radio... Máš krásnej display, ale sračku ECU, zajímavá kombinace, udělal bych to přesně naopak
16:06:40
05.12.2024
05.12.2024
vhml
-> Bery 05.12.24 15:53:36: jasny, nemam strach, že by to vymysleli blbě.
15:53:36
05.12.2024
05.12.2024
Bery
-> vhml: spoleham na kluky, mají zkušenosti, pracuji s tím, znají to. takže takový display, maková jednotka, jejich praxe a výsledek se dostaví, ale neni to pokus/omyl, jde se na jistotu. Petr chce mít přehled o tom co se děje v motoru, je tam nějaký vývoj, a uvidime
14:48:48
05.12.2024
05.12.2024
vhml
-> Bery 04.12.24 10:21:12: hele oproti černýmu emu to bude sotva polovina bych řekl. Natož třetina. Ale já vím hovno, nikdy jsem to v ruce nedržel, jen mi přišlo zvláštní to kombinovat když jeden výrobce to umí dodat celý.
Já si dlouhodobě pohrávám s myslšenkou s EMU DET do Miaty, ale vždycky to skončí na tom, že vysrat se na to je zdaleka nejjednodušší a nejlevnější.
Já si dlouhodobě pohrávám s myslšenkou s EMU DET do Miaty, ale vždycky to skončí na tom, že vysrat se na to je zdaleka nejjednodušší a nejlevnější.
10:21:12
04.12.2024
04.12.2024
Bery
ecumaster jednotka podle mě stojí tak trojnásobek Megasquirtu.
a Megasquirt je motorová jednotka, ne? cenově úplně jinde a umí to samý. LR bude stříkačka, takže to nebude nijak přehnaný
display ecu master bude zobrazovat a Megasquirt řidit motor asi. takhle to kluci chtěli. udělá se svazek, čidla, a bude to spolupracovat.
víc popisu asi kluci motorářský.
ja uz vím... ta ecu byl hezčí display, tak proto jsem chtěl taky klon těhle dvou věcí
a Megasquirt je motorová jednotka, ne? cenově úplně jinde a umí to samý. LR bude stříkačka, takže to nebude nijak přehnaný
display ecu master bude zobrazovat a Megasquirt řidit motor asi. takhle to kluci chtěli. udělá se svazek, čidla, a bude to spolupracovat.
víc popisu asi kluci motorářský.
ja uz vím... ta ecu byl hezčí display, tak proto jsem chtěl taky klon těhle dvou věcí
09:41:15
04.12.2024
04.12.2024
vhml
-> Bery 04.12.24 09:11:12: proč to celý nepoběží na ecumasteru?
09:37:04
04.12.2024
04.12.2024
m8rinek
-> Bery: ecumaster dobra cesta, ADU krásný, trochu overkill na ten kafemlejnek :)))). Jen teda nerozumim co tam bude dělat megasquirt...
09:11:12
04.12.2024
04.12.2024
Bery
tak zase malý posun. Domluvili jsme se s Urbim a Gabem že ten motorsport trochu popostrčíme kupředu.
jednotka pro motor od Megasquirt by měla být už na cestě na Slovensko, ecu master odešlu až se s ním ještě večer pokochám a uvidíme co z té cesko-slovenske spolupráce vyleze
jednotka pro motor od Megasquirt by měla být už na cestě na Slovensko, ecu master odešlu až se s ním ještě večer pokochám a uvidíme co z té cesko-slovenske spolupráce vyleze
09:42:07
21.06.2024
21.06.2024
Bery
safety first jak se teď ve firmách hezky česky říká
08:48:56
21.06.2024
21.06.2024
Milan 136
-> Bery 21.06.24 08:35:18: Správně v dětské sedačce, ať se tomu nic nestane