skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
14:03:04
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: Strach, tak to asi jo. Hlavně, až si spočítám co to všechno stálo tak budu mít strach to vytáhnout i z garáže
14:00:59
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Majkl: Jo, ale já ještě žádnou neviděl
13:25:08
31.08.2005
31.08.2005
lpepsi
a bude to nadhera!!! to jo... nebudes mit strach s tim jezdit? ze to nekde urves?
12:57:40
31.08.2005
31.08.2005
Majkl
-> Tomicraw: jako LR/H
12:15:12
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Majkl: Jo, nějak to udělám. Už se těším, jak bude vypadat holá kastle a nalakovaná
10:46:53
31.08.2005
31.08.2005
Majkl
-> Tomicraw: jj vysledek pak stoji samozrejme za tu snahu... vydrzi to vsechno... musis pouzit jen nejakej hodne pruznej karosarskej tmel, potom na ty prechody laminat a kov
10:36:19
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Majkl: Ale zase to nebude dělat paseku. Kámoš sundával lamináty ze seatu a to tam bylo originál nýtovaný, tak to musí fungovat.
10:31:35
31.08.2005
31.08.2005
Majkl
-> Tomicraw: jj to jo, ja nejtoval z casti jeden zadni blatnik a je to sileny... asi 55 nejtku... mi malem upadli ruce, ty nerezovy nejty sou pekne tvrdy...
10:24:49
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Majkl: Jo, taky jsem to tak nějak slyšel. Ale bude to pakárna, to vše udělat, aby to vypadalo dobře
10:22:06
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: No, tak to budu, ale to už je osud To víš, grupe B, nádrž v kufru a vše laminát To bude adrenalin
09:13:54
31.08.2005
31.08.2005
Majkl
-> lpepsi: nytuje se to... kamos ma jeden nyt cca na 2 centimetry + lepidlo... hlavicka nytu se zapusti do laminatu... a pak se prekituje.. musi se ale pouzit nerezovy nyty (ne hlinikovy ani ocelovy), jinak se pak odlupuje lak... nebo se delaji bubliny
08:39:13
31.08.2005
31.08.2005
lpepsi
a bude to nadhera!!! to jo... nebudes mit strach s tim jezdit? ze to nekde urves?
06:37:17
31.08.2005
31.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
No, bude to pakárna, ale jednoho pěkného dne to bude na autě
00:15:28
31.08.2005
31.08.2005
lpepsi
nytuje? ale bude ti tam trcet hlavicka toho nytu ne? musi nejak lepit.. pajka na plast? heh netusim prave a zajima me to ;)
22:50:04
30.08.2005
30.08.2005
LordCroft
oooooooooo to byt moc pekne ta blatniky !!
21:00:25
30.08.2005
30.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: Se to tam i nýtuje, já se musím někoho zeptat.
20:53:22
30.08.2005
30.08.2005
lpepsi
ale vypada to brutalne!!!
20:52:21
30.08.2005
30.08.2005
lpepsi
porad ja to nevim, jen me to zajima... bych to tam nalepil? ale asi ne co?
14:13:51
30.08.2005
30.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> lpepsi: No, tak to každý musí vědět sám
16:43:08
29.08.2005
29.08.2005
lpepsi
ale zase jak tak nad tim premyslim, bouchnout ty nove blatniky, tak se obesim... bouchnout orygos, zanadavam vyklepu a jedu dal...