skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
29.5.2013 - Tak konečně se podařilo dolakovat skelet, kloubouk dolu pred nasim lakyrnikem Romanem.. Bude to paradni auto :-)
22.4.2013 - Komu se nelení, tomu se modrá :-)
Originální okruhové auto nejúspěšnější dvojice Vojtěch - Enge.
Auto je zcela kompletní, jediná věc která se nedochovala (a nebo jsme ji ještě nenašli, je gumová nádrž na benzín) Veškeré odlišnosti oproti "normální" 130 RS jsou dobovové úpravy.
Časem vytvoříme nejaký stručný popis jeho pozávodní historie.
Pro ty kdo to auto neznají doporučuji toto video:
A tyto články:
www.formule.cz/formule/in dex.php?obsah=zobr...
sport.idnes.cz/kdyz-walki nshaw-lakal-vojtecha-dml-/ motorsport.aspx?c=A021129_ ...
www.e-auto.cz/upload/.../ martinovsky_dopis.PDF
22.4.2013 - Komu se nelení, tomu se modrá :-)
Originální okruhové auto nejúspěšnější dvojice Vojtěch - Enge.
Auto je zcela kompletní, jediná věc která se nedochovala (a nebo jsme ji ještě nenašli, je gumová nádrž na benzín) Veškeré odlišnosti oproti "normální" 130 RS jsou dobovové úpravy.
Časem vytvoříme nejaký stručný popis jeho pozávodní historie.
Pro ty kdo to auto neznají doporučuji toto video:
A tyto články:
www.formule.cz/formule/in dex.php?obsah=zobr...
sport.idnes.cz/kdyz-walki nshaw-lakal-vojtecha-dml-/ motorsport.aspx?c=A021129_ ...
www.e-auto.cz/upload/.../ martinovsky_dopis.PDF
130 RS Vojtěch - Enge - komentáře:
22:12:15
04.04.2013
04.04.2013
jourin
Pokud by mel nekdo pochybnosti o puvodu skrine, pridam jednu fotku se slepici :-)
22:10:54
04.04.2013
04.04.2013
Martin120L
-> Eidy: Ty jsi schopnej jí koupit a nacpat do Coupé....
22:06:53
04.04.2013
04.04.2013
Eidy
-> jourin: 04.04.13 21:57:25 No jo, tohle už je dospělá převodovka jako u výkonných aut. To by byla pecka. To je u vás na dílně?
22:00:35
04.04.2013
04.04.2013
Matysek007
Věci který tady čtu jsem nikdy předtim neslyšel a fotka převodovky - sakra zajímavá :)
21:59:48
04.04.2013
04.04.2013
jourin
-> Eidy: No taky proto jsem psal ze to testovali, ne ze s tim zavodili :-) Je to jak rikas, odpocitat kvalty neni takovej problem :)
21:57:31
04.04.2013
04.04.2013
Eidy
Právě, že kvůli homologaci se mi to nezdá. Spočítat kvalty při závodě dokáže u trati kde kdo. To by byl trapnej podvod.
21:57:25
04.04.2013
04.04.2013
jourin
Pokud vas to teda zajima, tak ta originalni petistupnova prevodovka do 130 RS z roku 1975 vypada takhle :-) Na rozdil od seriovych, neni pulena, ale tunelova a snese vyrazne vetsi zatizeni :-)
Skoda ze to tenkrat nezrealizovali.. to by byla parada v seriovych eRkach :-)
Skoda ze to tenkrat nezrealizovali.. to by byla parada v seriovych eRkach :-)
21:49:19
04.04.2013
04.04.2013
jourin
-> Eidy: To je blbost :-) petikvalt tam nemohli jezdit kvuli homologaci. Pokud ho tam meli tak to byl podvod.
130 RS melo homolagaci na petikvalt pouze v roce 1975, potom ovsem doslo ke zmene podminek FIA a prevodovky se musely vyndat, protoze by jich Skodovka nevyrobila pozadovane mnozstvi do seriovych aut.
Pokud je mi znamo tam byly vyrobeny pouze 3 kusy, ktere jezdili v prvnich okruhovych 130RS :-)
-> havlik: Predelaveme to protoze tam ten siroky tunel nikdy nebyl, dodelal ho tam majitel nekdy v devadesatych letech :-)
130 RS melo homolagaci na petikvalt pouze v roce 1975, potom ovsem doslo ke zmene podminek FIA a prevodovky se musely vyndat, protoze by jich Skodovka nevyrobila pozadovane mnozstvi do seriovych aut.
Pokud je mi znamo tam byly vyrobeny pouze 3 kusy, ktere jezdili v prvnich okruhovych 130RS :-)
-> havlik: Predelaveme to protoze tam ten siroky tunel nikdy nebyl, dodelal ho tam majitel nekdy v devadesatych letech :-)
21:43:32
04.04.2013
04.04.2013
m8rinek
-> Eidy: že by homologace?
21:43:29
04.04.2013
04.04.2013
havlik
-> Eidy: no asi proto aby nemusel předělávat kastli a jak píšou jourin aby to nebylo vidět
21:43:05
04.04.2013
04.04.2013
havlik
-> jourin: nevim jak moc to je pravda nebo nepravda, co je jinak než ten chlapík řikal, ale tohle řikal třeba jsou ty kolečka taky upravený zase tak do podrobna to neřikal a možná kdyby jo tak bych si to nepamatoval. Nicméně prý to má postavené v té A5tce
21:41:50
04.04.2013
04.04.2013
Eidy
-> havlik: A proč to tak je víš? Mě to přijde škoda práce. To mi přijde daleko jednodušší tam dát celou špajzku. A hlavně to bude pevnější.
21:40:57
04.04.2013
04.04.2013
jourin
-> havlik: Hm to nevim, neverim ze by se to tam veslo.. Tyhle skrine se delaly tak ze kolecka mela primej zub a nebyla tak siroka, mozna ze to bylo z nejaky jiny prevodovky, ale to nezjistime dokud to nesezene :-)
A i tak do toho auta nepatri, v ty dobe to byl podvod :-) ale zase by to byla technicka zajimavost..
A i tak do toho auta nepatri, v ty dobe to byl podvod :-) ale zase by to byla technicka zajimavost..
21:39:08
04.04.2013
04.04.2013
havlik
-> Eidy: střeva porsche ve škoda skříni která podle tvrzení majitele je zevnitř uplně předělaná
21:38:06
04.04.2013
04.04.2013
Eidy
-> havlik: Jako celá převodovka nebo střeva od Porsche ve Škoda skříni?
21:36:02
04.04.2013
04.04.2013
havlik
-> jourin: no tuhle věc prý ma ten pán s kopii 130RS A5, řikal snad že mu to někdo předělával asi v Olomouci a je v tom naskládá převodovka z porsche
21:33:12
04.04.2013
04.04.2013
jourin
-> MaxSvratka: No to se bohuzel stalo, ale az po zavodni kariere auta :-) Udelal to tam predposledni majitel, nyni je to odstranene a vrati se to puvodniho stavu..
Zajimave ale je, ze tam opravdu testovali petikvalt, ale poskladany v kratke ctyrkvaltove skrini.. zatim se nam ho nepodarilo sehnat
Zajimave ale je, ze tam opravdu testovali petikvalt, ale poskladany v kratke ctyrkvaltove skrini.. zatim se nam ho nepodarilo sehnat
21:17:26
04.04.2013
04.04.2013
havlik
-> MaxSvratka: tak to se u závodního specialu asi klidně mohlo stát
21:16:35
04.04.2013
04.04.2013
MaxSvratka
Podle fotky 59 to vypadá že tam byl kýmsi kdysi napasován 5Q. Vidím správně?
01:41:50
04.04.2013
04.04.2013
jourin
-> michal.tuareg: Zase tolik jich tady nemame :-)