skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Originální tovární Škoda 130LR/B ex. Pierre Lartigue - Rene Ponte
Jeden z prvních vyrobených skletů v roce 1984 pravděpodobně počátkem října, ještě před platnou homologací. Celá karoserie je vyrobená z tenkého plechu 0,6 mm. Některé části jsou vyrobeny z hlíku. Na sloupku u zadního okna jsou montážní otvory pro spoiler který neprošel homologací.
Auto jsme koupili od Dirka Obermann v Německu který jej měl 20 let na půdě, pro ty kdo nečetli více info zde:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Nutně scháníme bezínovou nádrž HEIGO, pokud by někdo nějakou měl, nebo o nějaké věděl, tak nám to velmi pomůže
Jeden z prvních vyrobených skletů v roce 1984 pravděpodobně počátkem října, ještě před platnou homologací. Celá karoserie je vyrobená z tenkého plechu 0,6 mm. Některé části jsou vyrobeny z hlíku. Na sloupku u zadního okna jsou montážní otvory pro spoiler který neprošel homologací.
Auto jsme koupili od Dirka Obermann v Německu který jej měl 20 let na půdě, pro ty kdo nečetli více info zde:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Nutně scháníme bezínovou nádrž HEIGO, pokud by někdo nějakou měl, nebo o nějaké věděl, tak nám to velmi pomůže
130 LR B - komentáře:
08:47:50
20.02.2013
20.02.2013
jourin
-> Hřib: Neodjíždí, ale slušně je dotahujeme :-D
08:42:04
20.02.2013
20.02.2013
m8rinek
Takže přecijen u Obermannů něco vyhodili :D
08:16:08
20.02.2013
20.02.2013
Hřib
A teď se dívám, že na autě AUTO-OBERMANN a na kamionu taky. Už je v oblíbených
08:11:26
20.02.2013
20.02.2013
Hřib
Kurňa ruční velkovýroba . Neodjíždí od Vás víc škodovek než svého času ze "Škoda Motorsportu" ?