
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Originální tovární Škoda 130LR/B ex. Pierre Lartigue - Rene Ponte
Jeden z prvních vyrobených skletů v roce 1984 pravděpodobně počátkem října, ještě před platnou homologací. Celá karoserie je vyrobená z tenkého plechu 0,6 mm. Některé části jsou vyrobeny z hlíku. Na sloupku u zadního okna jsou montážní otvory pro spoiler který neprošel homologací.
Auto jsme koupili od Dirka Obermann v Německu který jej měl 20 let na půdě, pro ty kdo nečetli více info zde:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Nutně scháníme bezínovou nádrž HEIGO, pokud by někdo nějakou měl, nebo o nějaké věděl, tak nám to velmi pomůže
Jeden z prvních vyrobených skletů v roce 1984 pravděpodobně počátkem října, ještě před platnou homologací. Celá karoserie je vyrobená z tenkého plechu 0,6 mm. Některé části jsou vyrobeny z hlíku. Na sloupku u zadního okna jsou montážní otvory pro spoiler který neprošel homologací.
Auto jsme koupili od Dirka Obermann v Německu který jej měl 20 let na půdě, pro ty kdo nečetli více info zde:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Nutně scháníme bezínovou nádrž HEIGO, pokud by někdo nějakou měl, nebo o nějaké věděl, tak nám to velmi pomůže
130 LR B - komentáře:
-> jourin: Amatéři, výkon zlepší Zetor style, hezky kapotou nahoru a aspoň to nikde neurvete o šutr 

-> jourin: Dokonce na každé straně. V to jsem ani nedoufal. Pecka.

-> Eidy: Budou na každé straně dvě! Ohnuté nahoru jako DTM a v nerezu!
-> jourin: Jasně, podle toho jak vyjdou koncovky. Bude to doufám dvojitá koncovka ohnutá nahoru. 

-> Eidy: To si uplne nemyslim :)
-> castrol: To se musi delat az jako posledni, musi se upravit podle toho kam vyjde vyfuk
-> castrol: To se musi delat az jako posledni, musi se upravit podle toho kam vyjde vyfuk
-> jourin: a co to celo? ze je furt bez laku
-> jourin: Pěkný, už se proužkuje, to se bude za chvíli jezdit. 

-> jourin 08.02.14 22:04:07: Když jsem ten den večer doma prošel archiv musel jsem Tě dát znova za pravdu 

-> Tuner#2: myslím to celkově, nebyl jsi jediný:) Právě proto, že to mají zmáknutý, tak bych si nedovolil nějaký námitky. Můžeme být rádi, že tu ty stavby tak hezky prezentují. Nebýt jich, tak by to tu byla celkem nuda.
Takže jim fanděme a těšme se z jejich dokonalé práce

-> Pavell 08.02.14 09:55:30: Příště můžeš být konkrétní ;) BTW nešlo o kritiku, ale pripominku u ktere se ukázalo, že je lichá a jourin a Molcanovo parta to maji zmapovane dokonale.
Nechápu jak tady někdo z vás může kritizovat tyhle umělecký díla.


Tak kapota sa nakoniec zdá sa vydarila na výbornú 

-> jourin: absolutna dokonalost
inak aj tu je jedna dokazova fotka ze farba, tvar a umiestnenie bolo rozne:
majop3k.rajce.idnes.cz/13 0lr
ps: dufam ze aj v karte 130LR/H sa objavia nejake nove dobove fotky ako tento rapid H


majop3k.rajce.idnes.cz/13 0lr
ps: dufam ze aj v karte 130LR/H sa objavia nejake nove dobove fotky ako tento rapid H


-> jourin 06.02.14 10:13:34: no to uz je o nieco lepsie ako ta machula 

-> Bedřich - zrušená registrace 06.02.14 18:08:13: Tak to je jenom dobře
Ono je taky na ty auta pak radost koukat.

-> Tuner#2: Divil by jsi se po jakých detailech kluci jdou.
Ale ja som aj tak sklamaný, že to nie je napríklad takto: www.m-journal.cz/files/..
./skoda_logo_jezek.jpg 

-> jourin 06.02.14 11:36:02: Koukám, že je dobré Tě občas popíchnout, pak zde padají zajímavé fotky.
Ale jsem rád, že to máte takhle zmáklý a jdete po všech detailech. To je dobře. 

