-> Tuner#2:
To s tím že auto nikam nepojede byl vtip :-) myslel jsem ze za tim byl dostatecne dlouhy smajlik ale asi ne :)))
Jinak je jasny ze na srazech nekdo neco nafoti, ale uz ti tam nepoleze pod autem s pravitkem :-))
A žádnou firmu jsem nejmenoval :) a Běšiny byly dobrý :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
30.3. 2013 Tak nás po roce opustila :-( Poslední fotky z odvozu na geometrii a pak už předání nadšenému majiteli :-) Další setkání s touhle kočkou bude až na Rallye Praha Revival :-) Kdo jí chce vidět na živo muže přijít fandit... a hlavně nezapomeňte chválit majiteli jak je parádně zrenovovaná :-) :-) :-)
11.3. 2013 Dnes se byl na auto osobně podívat jeho původní jezdec Karel Kašpárek, pokud pude vše podle plánu, tak s ním pojede na Rallye Praha Revival letos na jare
6.3. 2013 Tak už to jezdí :-)
29.1. 2013 Máme za sebou první výlet ven :-)
21.12. 2012 Makáme na tom aby jsme stihli vše ještě před koncem světa. Dnes jsme zapojili audiosystém, osvětlení podvozku neónama, poprvé nastartovali motor a upálili trochu zadních pneumatik
18.12. 2012 Tak motor je svém místě a světla svítí
3.11. 2012 - Jedem lakovat :-)
Tak se mi dnes podařilo dojednat s majitelem zveřejnění alespoň nějakých fotek z renovace originálního auta Škoda 160 RS MTX :-)
Jedná se o jeden ze tří vyrobených originálních kusů posádky Kašpárek - Kounovský. Tento vůz byl vyrobený jako druhý v pořadí a závodil za Agroteam Slušovice. Bohužel závodil pouze jeden rok (1984), neboť v AZNP nesouhlasili s homologací tohoto typu a zároveň nebylo možné vyrobit požadovaných 200ks pro homolagaci do skupiny B
Auto se dochovalo v kompletím stavu včetně podvozku, agregátů a technického průkazu, pouze jej někdo "vyladil" do zelené barvy. V současné době probíha jeho renovace do původního stavu včetně Slušovických válečných barev.
S ohledem na talent některých jedinců okopírovat naprosto cokoliv (nééé nemyslím čínské designery) :) jsem se s majitelem dohodl, že nebudeme zveřejňovat žádné detaily náprav a dalších specifických detailů..
Hezký článek a dobové fotky jsou na eWRC www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Renovace probíha u nás na dílně www.renovace-veteranu.cz pokud vše dobře dopadne tak auto představíme na Rallye Praha Revival 2013 tak držte palce ať to stihneme :)
11.3. 2013 Dnes se byl na auto osobně podívat jeho původní jezdec Karel Kašpárek, pokud pude vše podle plánu, tak s ním pojede na Rallye Praha Revival letos na jare
6.3. 2013 Tak už to jezdí :-)
29.1. 2013 Máme za sebou první výlet ven :-)
21.12. 2012 Makáme na tom aby jsme stihli vše ještě před koncem světa. Dnes jsme zapojili audiosystém, osvětlení podvozku neónama, poprvé nastartovali motor a upálili trochu zadních pneumatik
18.12. 2012 Tak motor je svém místě a světla svítí
3.11. 2012 - Jedem lakovat :-)
Tak se mi dnes podařilo dojednat s majitelem zveřejnění alespoň nějakých fotek z renovace originálního auta Škoda 160 RS MTX :-)
Jedná se o jeden ze tří vyrobených originálních kusů posádky Kašpárek - Kounovský. Tento vůz byl vyrobený jako druhý v pořadí a závodil za Agroteam Slušovice. Bohužel závodil pouze jeden rok (1984), neboť v AZNP nesouhlasili s homologací tohoto typu a zároveň nebylo možné vyrobit požadovaných 200ks pro homolagaci do skupiny B
Auto se dochovalo v kompletím stavu včetně podvozku, agregátů a technického průkazu, pouze jej někdo "vyladil" do zelené barvy. V současné době probíha jeho renovace do původního stavu včetně Slušovických válečných barev.
S ohledem na talent některých jedinců okopírovat naprosto cokoliv (nééé nemyslím čínské designery) :) jsem se s majitelem dohodl, že nebudeme zveřejňovat žádné detaily náprav a dalších specifických detailů..
Hezký článek a dobové fotky jsou na eWRC www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Renovace probíha u nás na dílně www.renovace-veteranu.cz pokud vše dobře dopadne tak auto představíme na Rallye Praha Revival 2013 tak držte palce ať to stihneme :)
160 RS MTX - komentáře:
-> jourin 06.11.12 14:52:57: A ty se domníváš, že Vostrý a jeho lidi jako nejezdí po akcích a nemají oči? Velmi naivní obzvlášť když vzpomenu na jarní Běšiny kdy jste stáli proti sobě přes cestu. 

ja si myslim ze to je jedno... tesim se az bude slozeny pripraveny do "akce" :)
-> jourin: Znám už nějaký pátek majitele, překvapilo mě, že to tu vůbec je ale to co momentálně tajíš je dle mě nesmysl a hrotit to do fáze "to auto nikam nepojede" je k smíchu. Pokud bude někdo někdy chtít postavit repliku ať už více či méně zdařilou, tak tomu nezabráníte ani když to auto zůstane v trezoru, což už tady konec konců jeden pán předvádí a třeba ty dohady ohledně rozvoru mě zajímají čistě jen ze zvědavosti a jak tu psal Luky jsou snadno zjistitelné i bočním pohledem na auto...
-> škodec: Problem neni v tom, ze to bude delat nejaky fanousek doma v garazi, tomu naopak drzime palce aby udelal hezky auto a neni to zadna potiz.. ale jista nejmenovana firma a bohuzel ne cinska dela (lepe receno snazi se delat) repliky aut ve velkym.. a tim vznika riziko znehodnoceni puvodnich aut :-(
Kvuli nim jsme stahli 90% fotek ktere mohli lidem doma pomoct, neb presne kopirovali veskere nase dataily.. Prisli jsme na to tak, ze do svych aut zacli pouzivat nektera reseni ktera treba nejsou uplne originalni a delali jsme jen jen my.. Takze proto kolem tech detailu ted nic nezverejnujeme :-)
Kvuli nim jsme stahli 90% fotek ktere mohli lidem doma pomoct, neb presne kopirovali veskere nase dataily.. Prisli jsme na to tak, ze do svych aut zacli pouzivat nektera reseni ktera treba nejsou uplne originalni a delali jsme jen jen my.. Takze proto kolem tech detailu ted nic nezverejnujeme :-)
-> jourin: tomu rozumiem, ale nemyslim si ze sme ako Cinske copy firmy...malo kto by sa do takehoto projektu pustal ako vy. Tomu velky klobuk dolu a je skoda lebo by som si pozrel a dozvedel sa viac o technike bez toho aby som si to doma na kolene vyrabal, ale ako fanusik tychto aut a to asi kazdy. Ale drzim palce

-> jourin: ale jo to je jen dobře, ale zrovna tahle fotka stačí pro doplnění té nejasnosti zadní náprava vs rozvor auta.
-> škodec:
tak za A dost toho vyfotit nejde a za B jeste par takovyhle komentaru a to auto nikam nepojede :)))
tak za A dost toho vyfotit nejde a za B jeste par takovyhle komentaru a to auto nikam nepojede :)))
-> Luky.: ano z auta a foto dokumentacii to nepopieram. Staci pár akcii a bude na nete komplet fotogaleria od nejakeho spiona, takze ake utajovanie

-> havlik:
jo nejake fotky rozhodne na netu jsou :) ale moc jich neni a ani na nich nezjistis jak to opraravdu vypada :-) je vzdy videt jen cast a nepoznas z toho nic :-)
jo nejake fotky rozhodne na netu jsou :) ale moc jich neni a ani na nich nezjistis jak to opraravdu vypada :-) je vzdy videt jen cast a nepoznas z toho nic :-)
-> škodec:
Jo jenze my nic nevyrabime :) jen jsme na aute vyvarili par mist a vracime to do puvodniho stavu, nekdo si to predelal na bezny provoz :-)
Takze nas vynalez to neni ani zadna replika... Ale jsou v tom dily ktere staci obkreslit a omerit a vyrobit neomezene mnozstvi techto aut...
A to nechceme a majitel taky ne... tim padem nezverejnujeme zadne miry ani fotky kde jsou videt atypicke konstrukcni detaily :-)
Jo jenze my nic nevyrabime :) jen jsme na aute vyvarili par mist a vracime to do puvodniho stavu, nekdo si to predelal na bezny provoz :-)
Takze nas vynalez to neni ani zadna replika... Ale jsou v tom dily ktere staci obkreslit a omerit a vyrobit neomezene mnozstvi techto aut...
A to nechceme a majitel taky ne... tim padem nezverejnujeme zadne miry ani fotky kde jsou videt atypicke konstrukcni detaily :-)
-> škodec: hmmm.. A kde jinde se k takovému výrobnímu tajemství dostaneš, když na takhle na autě?
-> havlik: takže prodloužený ramena ale rozvor stejný díky posunutí ramen vpřed?
-> m8rinek: ved prave ze to je original ktory niekto uz vymyslel tak tieto vyrobne tajomstva su ponekud uz bez vyznamu.
-> Luky.: posunutý do auta je to vidět na jedné fotce z toho odkazu co sem dával
e: skoda130lr.wz.cz/Dakos/ba stard2.jpg tady je ta nápravnice a uložení ramena až za stěnou co se normálně přivařuje LR/RS náprava
e: skoda130lr.wz.cz/Dakos/ba stard2.jpg tady je ta nápravnice a uložení ramena až za stěnou co se normálně přivařuje LR/RS náprava
-> MATTESS: jak "posunuto uložení nápravy"? Vpřed/vzad/vlevo/vpravo? :)
-> jourin: nj, takovou odpověď jsem čekal :) On teda zrovna tenhle údaj asi není nijak tajný a je zjistitelný na autě, já holt si to pak na Revivalu odkrokuju :)
-> jourin: nj, takovou odpověď jsem čekal :) On teda zrovna tenhle údaj asi není nijak tajný a je zjistitelný na autě, já holt si to pak na Revivalu odkrokuju :)
-> škodec: jaká kopie, když je to jedno z originálních aut?
-> škodec: ale tohle je origo auto

-> jourin: asi tak ako pise-> havlik: tie veci sa daju najst a ak by niekto chcel spravi si. Pokial idete striktne podla originalu tak aj to vase je len kopia takze straca to nejaky vyznam take utajovanie...ak ide o vlastnu konstrukciu tak ok, vyrobne tajomstvo.
-> jourin: tak ono ne že by se to nedalo najít jak ta náprava v tomhle autě vypadá skoda130lr.wz.cz/fotky.ht
ml