skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
30.3. 2013 Tak nás po roce opustila :-( Poslední fotky z odvozu na geometrii a pak už předání nadšenému majiteli :-) Další setkání s touhle kočkou bude až na Rallye Praha Revival :-) Kdo jí chce vidět na živo muže přijít fandit... a hlavně nezapomeňte chválit majiteli jak je parádně zrenovovaná :-) :-) :-)
11.3. 2013 Dnes se byl na auto osobně podívat jeho původní jezdec Karel Kašpárek, pokud pude vše podle plánu, tak s ním pojede na Rallye Praha Revival letos na jare
6.3. 2013 Tak už to jezdí :-)
29.1. 2013 Máme za sebou první výlet ven :-)
21.12. 2012 Makáme na tom aby jsme stihli vše ještě před koncem světa. Dnes jsme zapojili audiosystém, osvětlení podvozku neónama, poprvé nastartovali motor a upálili trochu zadních pneumatik
18.12. 2012 Tak motor je svém místě a světla svítí
3.11. 2012 - Jedem lakovat :-)
Tak se mi dnes podařilo dojednat s majitelem zveřejnění alespoň nějakých fotek z renovace originálního auta Škoda 160 RS MTX :-)
Jedná se o jeden ze tří vyrobených originálních kusů posádky Kašpárek - Kounovský. Tento vůz byl vyrobený jako druhý v pořadí a závodil za Agroteam Slušovice. Bohužel závodil pouze jeden rok (1984), neboť v AZNP nesouhlasili s homologací tohoto typu a zároveň nebylo možné vyrobit požadovaných 200ks pro homolagaci do skupiny B
Auto se dochovalo v kompletím stavu včetně podvozku, agregátů a technického průkazu, pouze jej někdo "vyladil" do zelené barvy. V současné době probíha jeho renovace do původního stavu včetně Slušovických válečných barev.
S ohledem na talent některých jedinců okopírovat naprosto cokoliv (nééé nemyslím čínské designery) :) jsem se s majitelem dohodl, že nebudeme zveřejňovat žádné detaily náprav a dalších specifických detailů..
Hezký článek a dobové fotky jsou na eWRC www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Renovace probíha u nás na dílně www.renovace-veteranu.cz pokud vše dobře dopadne tak auto představíme na Rallye Praha Revival 2013 tak držte palce ať to stihneme :)
11.3. 2013 Dnes se byl na auto osobně podívat jeho původní jezdec Karel Kašpárek, pokud pude vše podle plánu, tak s ním pojede na Rallye Praha Revival letos na jare
6.3. 2013 Tak už to jezdí :-)
29.1. 2013 Máme za sebou první výlet ven :-)
21.12. 2012 Makáme na tom aby jsme stihli vše ještě před koncem světa. Dnes jsme zapojili audiosystém, osvětlení podvozku neónama, poprvé nastartovali motor a upálili trochu zadních pneumatik
18.12. 2012 Tak motor je svém místě a světla svítí
3.11. 2012 - Jedem lakovat :-)
Tak se mi dnes podařilo dojednat s majitelem zveřejnění alespoň nějakých fotek z renovace originálního auta Škoda 160 RS MTX :-)
Jedná se o jeden ze tří vyrobených originálních kusů posádky Kašpárek - Kounovský. Tento vůz byl vyrobený jako druhý v pořadí a závodil za Agroteam Slušovice. Bohužel závodil pouze jeden rok (1984), neboť v AZNP nesouhlasili s homologací tohoto typu a zároveň nebylo možné vyrobit požadovaných 200ks pro homolagaci do skupiny B
Auto se dochovalo v kompletím stavu včetně podvozku, agregátů a technického průkazu, pouze jej někdo "vyladil" do zelené barvy. V současné době probíha jeho renovace do původního stavu včetně Slušovických válečných barev.
S ohledem na talent některých jedinců okopírovat naprosto cokoliv (nééé nemyslím čínské designery) :) jsem se s majitelem dohodl, že nebudeme zveřejňovat žádné detaily náprav a dalších specifických detailů..
Hezký článek a dobové fotky jsou na eWRC www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Renovace probíha u nás na dílně www.renovace-veteranu.cz pokud vše dobře dopadne tak auto představíme na Rallye Praha Revival 2013 tak držte palce ať to stihneme :)
160 RS MTX - komentáře:
20:19:14
25.11.2012
25.11.2012
kimbo
Zdravím, velice si vážím práce ,ale ani jedna 160RS neměla v interiéru černou barvu a to jsem v roce 1984 stál u originálu co pilotoval Blahna.
08:57:33
23.11.2012
23.11.2012
Luky
Zajímavé info
22:18:32
22.11.2012
22.11.2012
cuker
Lada 1600 malm blok v modrej farbe orginalne,1500 mala šedý blok
20:21:03
22.11.2012
22.11.2012
jourin
-> m8rinek: A taky se tim zabranilo oxidaci :)
20:20:37
22.11.2012
22.11.2012
jourin
-> Zazaa: Ja myslim ze vic nez nejaky cil udelat modry blok to byla modra barva na motor ktera proste byla :-)) ale nevim, jsou to jen moje dohady :-)
18:42:15
22.11.2012
22.11.2012
Luky
-> jourin: fakt jo? No fuj...
18:19:58
22.11.2012
22.11.2012
Zazaa
ono to barvickovani neni nic nove, to jen ted se z toho udelal sport pouze tuneru :)
18:02:40
22.11.2012
22.11.2012
jourin
-> Luky: protoze tak vypadal driv :)
11:05:07
22.11.2012
22.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 21.11.12 23:37:33: OK neměl jsem u sebe knihu MTX a ani nehledal, takže potkat se to mohlo, nicméně to nebylo nic co by bylo běžně rozšířené.
10:43:39
22.11.2012
22.11.2012
m8rinek
-> Luky: Esli von ten blok není litinovej, tak aby nerezl a hlavně nekorodoval :D.
09:15:51
22.11.2012
22.11.2012
vhml
-> Luky: když 10 koní přidává až červená :-)
08:57:52
22.11.2012
22.11.2012
Luky
Divnej škodováckej motor
BTW, proč ta modrá barva na bloku?
BTW, proč ta modrá barva na bloku?
23:54:41
21.11.2012
21.11.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
smola že sa toto robilo len ako špeciál v takom malom počte kusov, ani nechcem vedieť, čo by to robilo s ľudmi v tej dobe keby sa toto auto robilo sériovo do bežnej premávky
23:37:33
21.11.2012
21.11.2012
m8rinek
-> Tuner#2: Po ukončení motokrosové kariéry jsem na začátku 70let začal závodit s vozy Fiat a NSU TTS. V té době ale přišel projekt 16ti ventilového motoru VAZ
odtud www.vackykrejbich.cz/hist orie
a
Metalex v roce 1983 vyrobil tři kusy na objednávku Jednotného zemědělského družstva Slušovice.
odtud www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Takže spíš bude pravda někde tam kde píše Radek...
odtud www.vackykrejbich.cz/hist orie
a
Metalex v roce 1983 vyrobil tři kusy na objednávku Jednotného zemědělského družstva Slušovice.
odtud www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Takže spíš bude pravda někde tam kde píše Radek...
22:24:32
21.11.2012
21.11.2012
Zazaa
-> Tuner#2: to sice ano , ale hlava je starsi takze by to slo :)
spis bych videl problem ve slozitosti vsak ty hlavy byly snad jen 2 nebo 3 ne ?
spis bych videl problem ve slozitosti vsak ty hlavy byly snad jen 2 nebo 3 ne ?
21:45:46
21.11.2012
21.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 21.11.12 21:38:41: Pokud vím ta hlava je o pár let mimo v časové ose.
21:44:59
21.11.2012
21.11.2012
jourin
-> m8rinek: Netusim :-) ale tipuju ze zaklad byl postavit to co nejlevneji z co nejdostupnejsich dilu, pokud chteli auto zahomologovat do skupiny B tak museli vyrobit a tim padem i prodat 200 kusu :) coz byl teda podle me prilis smely krok i takhle :-)
21:38:41
21.11.2012
21.11.2012
m8rinek
-> jourin: u Baumaxu? :D
BTW: když už to vylezlo z MTX, proč tomu soudruzi nenadělili tu DOHC Krejbichovu hlavu?
BTW: když už to vylezlo z MTX, proč tomu soudruzi nenadělili tu DOHC Krejbichovu hlavu?
21:33:07
21.11.2012
21.11.2012
jourin
-> m8rinek: S tim rozdilem ze tenhle jsem neukradnul ale koupil s garazi :-)) otazkou ovsem zustava kde ho sebral predchozi majitel :))
21:25:55
21.11.2012
21.11.2012
m8rinek
Ty jo, taky mě už několikrát napadlo štípnout velkej vozejk u Baumaxu :D